Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawieszenie KTM WP 4860 MXMA CC - setting
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:51, 28 Paź 2014    Temat postu:

Mam pytanie związane z tym amortyzatorem. Czy te lagi w wersji enduro występują tylko w Husabergach? Jak się mają w porównaniu z standardowymi lagami od exc? Lepiej szukać dwukomorówek czy 4CS'a?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 1:38, 29 Paź 2014    Temat postu:

tak, te lagi w wersji enduro szły tylko w husabergach, w huskach na 2014 idze 4CS, w 6D też 4CS,
4CS w/g zawodników jest zbyt miękkie, ale dla amatora będą dobre, napewno taniej dostaniesz lagi dwukomorowe niż 4CS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:46, 06 Sty 2015    Temat postu:

Gdzie w Polsce idzie tanio kupić blaszki settingu do amortyzatora? Gdzie jeszcze znajdę sprężyny w przystępnej cenie pod wagę 82kg.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rams dnia Wto 14:09, 06 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makiGS




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lesko

PostWysłany: Czw 18:14, 26 Paź 2017    Temat postu:

odświeżę temat:
macie jakieś pojęcia lub strone gdzie można coś poczytać o dobieraniu blaszek settingu do zawieszenia. Chciałem swojego sxf zbliżyć w jakiś sposób do exc, bo ręce mi tak pompuje, że po 30 min czuje się jakbym z siłowni wyszedł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:16, 26 Paź 2017    Temat postu:

Mam setting enduro spisany gdzieś na kompie. Przypomnij się w niedziele to wrzucę na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makiGS




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lesko

PostWysłany: Czw 18:19, 26 Paź 2017    Temat postu:

okej super to się w niedziele odezwę Smile

jeszcze jedno zastanawiałem się nad pompką do zawieszenia (cartridga) 700zł za KTM'owską za dużo macie coś czym można to zamienić + dokupić igłę ?
znalazłem coś takiego czy to się nada? [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez makiGS dnia Czw 21:06, 26 Paź 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:15, 29 Paź 2017    Temat postu:

Fabryczny setting z Husaberga TE 250/300. U siebie zmodyfikowałem go pod swoje preferencje. Fabryczny setting w zupełności wystarcza dla amatora.

Wymiary podane średnica wew. x średnica zew.

COMPRESSION VALVE
6x24.1 x 3 szt.
6x16.1
6x24.1
6x22.1
6x20.1
6x18.1
6x17.1
6x16.1
6x14.1
6x12.1
6x9.3
6x16.25

MIDLLE VALVE
6x12.1
6x20.1 x 3 szt.
6x18.1
6x16.1
6x10.2
6x11.1
Float 0.7mm

REBOUND VALVE
8x20.1 Delta x 3 szt.
8x12.1
8x16.1
8x14.1
8x13.1
8x12.1
8x10.3
8x14.25

Taka pompka w zupełności wystarczy. Igłę można zrobić za grosze niż kupować za ponad 100zł. Do zrobienia igły wystarczy igła z apteki wentyl z samochodu i poxipol.


Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez rams dnia Nie 14:39, 04 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:08, 03 Lis 2017    Temat postu:

Panowie setingarze pytanie. Mam exc 11 na jednokomorowce (srebrne lagi). Mam tez luzny zawias dwukomorowy z sxf 2008 (czarne lagi). Czy zawias dwukomorowy bedzie lepiej wymiatal w lesie jesli go zapodam do exc? Oczywiscie po zmianie setingu pod enduro. Czy sprezyny w dlugosci sa takie same w jednokomorowym z exc co w dwukomorowym z sxf? Chcialem zrobic tak: do exc zapodac bebechy z dwukomorowki (sxf) i sprzezyny z jednokomorowki (exc) oraz zrobic seting pod enduro.
Rams czy w tej dwukomorowce trzeba zrobic seting tak jak wypisałeś aby to ladnie wybieralo?
KristofSX ty miales w tym sxf 450 dwukomorowke i zawias robiles pod enduro?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:21, 04 Lis 2017    Temat postu:

dwukomorówka przerobiona chodzi lepiej niz jednokomorówka,
bebechy są inne, ale da sie chyba nawet rury zostawic i wrzucic bebechy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:41, 24 Lis 2017    Temat postu:

Zima przyjdzie to biore sie za lagi, pompka rowerowa i zawor z igla czeka.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:41, 10 Lut 2018    Temat postu:

Do dwukomorówki spokojnie można zastosować sprężyny z jednokomorówki. Tylko trzeba wytoczyć w kartridżu rowek na wysokości sprężyny z jednokomorówki. Sprawdzony i przetestowany patent w kumpla zawieszeniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Sob 21:14, 10 Lut 2018    Temat postu:

NIE da sie zastosowac sprezyn zamiennie. Jedyny wyjatek to sprezyny od 2005 sx (dwukorowki) miały takie same sprezyny potem juz wrzucano do CC sprezyny krótsze, lzejsze.

Ja mam obecnie zawieszenie dwutorowe z SXa z 06 roku z settingiem pod enduro Drogosz suspension) i zawieszenie bajeczka. MOje porownanie jak siadłem z mojego moto na 525 z jednokomorowka. Zawieszeznie jednokorowe wybiera fajnie jak sie jedzie 20 h max. Jak chcesz lecieć ogniem lub poprostu nieco szybciej i wymagasz czegoś wiecej od zawiechy niz tylko zeby była to dwukomorówka z dobrym sprawdzonym settingiem jak najbardziej jest dla ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:51, 10 Lut 2018    Temat postu:

Da się tylko trzeba wytoczyć nowy rowek. Sam robiłem taki zabieg w kumpla amorze. Cool

PiterBaja napisał:
NIE da sie zastosowac sprezyn zamiennie. Jedyny wyjatek to sprezyny od 2005 sx (dwukorowki) miały takie same sprezyny potem juz wrzucano do CC sprezyny krótsze, lzejsze.

Ja mam obecnie zawieszenie dwutorowe z SXa z 06 roku z settingiem pod enduro Drogosz suspension) i zawieszenie bajeczka. MOje porownanie jak siadłem z mojego moto na 525 z jednokomorowka. Zawieszeznie jednokorowe wybiera fajnie jak sie jedzie 20 h max. Jak chcesz lecieć ogniem lub poprostu nieco szybciej i wymagasz czegoś wiecej od zawiechy niz tylko zeby była to dwukomorówka z dobrym sprawdzonym settingiem jak najbardziej jest dla ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Czw 15:52, 23 Sie 2018    Temat postu:

Mam taki problem. Zawias z sx-a z 2006roku (pierwsze czarne dwukomorowe) niedawno wróciły z serwisu. Został zrobiony setting enduro. Niestety nadal bije po łapach, zdecydowanie jest za twardy. Łapie również shimmy przy większej prędkości. Nie wiem gdzie szukać przyczyny czy w settingu czy w twardości sprężyny. Ważę 73kg plus pełny strój to będzie pewnie nie więcej niż 80kg. Sprężyny z tego co się orientuję są 4.6N/mm. Ta gumka co jest na ladze ma jeszcze minimum z 10cm do konca. Oczywiście regulację już sprawdzałem na wiele sposobów. Dodam tylko że jednokomorowka kumpla z exc 400 2006r. jest dużo mieksza.
Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 16:31, 23 Sie 2018    Temat postu:

hej
w dwukomorowym 4.6 jest do 80kg dla jazdy MX,
lub do 80-90kg dla wersji XC
tak że tutaj masz przyczynę , 4.2 - 4.4 to powinno zrobić różnicę




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Czw 16:33, 23 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin