Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zacisk hamulcowy - regeneracja ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:32, 12 Sty 2016    Temat postu:

ale ja lekko bzyknałem pilnikiem i powierzchnia teraz jest idealnie równa Very Happy klocek przylega idealnie, i jest równoległy do powierzchni tłoczków, wiec jak tarcza prosta klocki proste, tłoczki proste to powinno byc wszystko okej a nie jest.

wrzuce filmik jak dorwe moto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 23:48, 22 Sty 2016    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj - robię serwis hamulców i chciałbym wyczyścić prowadnice pod gumkami. Jak to rozebrać żeby czegoś nie rozwalić/rozerwać? Wystarczy odkręcić tą jedną śrubę i rozciągnąć wszystko?
Sprawa nr 2 - macie jakiś patent na wyciąganie kapturków chroniących tłoczki? W z przodu rozleciały mi się już 2 sztuki a żeby je dostać trzeba kupić cały zestaw naprawczy...

Co do kapturków - w roczniku 2014 z tylnej pompy udaje się łatwiej zdjąć, w 2009 trzeba dobrze czymś podważyć a i tak trochę pęka.

Sprawa nr 3. - miał ktoś pompę z oznaczeniem 8489.02 ? Pompa jest z rocznika 2014. Wg katalogu w tym roczniku powinna być identyczna jak w modelach od 2009 (po 2014 podobno tez są te same). Problem polega na tym że jest inny tłoczek i inne mocowanie. Standardowo był seger, który trzymał tłoczek a tu... nie mam pojęcia jak go wyjąć do mycia.

8489.01 z rocznika 2009


8489.02 z rocznika 2014







Problem rozwiązany Smile
Tak jak widać na wcześniejszych zdjeciach z boku pompy jest śruba (wykręcilem ją już wcześniej). Myślałem że to jakiś nowy odpowietrznik pompy. Okazało się, że to zabezpieczenie tłoczka. Tłoczek nie chciał wyjść ze względu na brud, który o klinował. Mam nadzieję, że przyda się to komuś na przyszłość.





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Sob 0:45, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin