Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wytarty wałek rozrządu SXF250 2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:41, 07 Cze 2013    Temat postu:

na 100% to nie korba, łancuszek rozrzady miałes napiety? ryzy zaworowe nie były za duze ? łozyska wałka rozrzadu nie maja luzów same w sobie i czy nie maja luzu w włowicy po skreceniu z pokrywy( przypadkiem nie dawałes uszczelki miedzy głowice a pokrywe zaworów ? bo o takich przypadkach tez słyszalem)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:32, 07 Cze 2013    Temat postu:

a czy może być to spowodowane wadą wałka wyrównoważającego? słuchałem w youtube bardzo podobne klekotanie i to było przez wałek właśnie. Czekam na ściagacz do magneta i obejrze ten wałek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:59, 08 Cze 2013    Temat postu:

Wójo- łańcuszek 3 ząbki do końca naciągnąłem o 1 nic nie dało, luzów zaworowych jak go kupiłem to nie było wcale... ale sprawdzałem zawory i nie puszczają (nalałem benzyny to nie przeciekały) pod pokrywe dawałem silikon jak w serwisówce pisze łożyska na wałku bez luzów ;/ niewiem już co to może być jeśli nie korba, kolega mi mówił że u niego też pod ręka nie było czuć a w serwisie mu pomierzyli jakoś i niby były, może wstawie wam filmik jakie ona ma luzy? tylko właśnie tłok był oryg. elko 1 sel. długo nie polatał bo sie przytarł, korba proxa więc dobra czyli może być tak że jest świeża bo nie przelatała nawet pełnego tłoka, ale nigdy nie wiadomo jak się kupuje z niepewnego źródła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 22:14, 08 Cze 2013    Temat postu:

A nie było możliwości takiej o której ktoś pisał że ustawiał tłok w górnym położeniu i nie było luzów a zjechał w dolne położenie, ustawił luzy i wszystko ładnie śmiga. Jeśli takie coś było by u ciebie to ustawiłeś luzy za duże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makperson




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:10, 09 Cze 2013    Temat postu:

Witam Wink dzisiaj rozpoławiałem silnik i zainteresowałem się tym, że w porównaniu z filmikiem na którym koleś rozpaławia ten silnik wał jest jakby odwrócony FILM 8:11 w 8:11 widać wał jest na nim zębatka, która schodzi się z zębatką od wałka wyrównoważającego, u u mnie wygląda to tak [link widoczny dla zalogowanych] czyli na odwrót... czyżby to były takie jaja że ktoś zamontował wał na odwrót i dlatego tak klekocze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 17:59, 09 Cze 2013    Temat postu:

Wał raczej ciężko by było na odwrót założyć (nie złożył byś sprzęgła etc).
Kartery możesz rozpołowić z dwóch stron.
Od strony magneta i od strony sprzęgła.
Ty widać rozpołowiłeś od strony sprzęgła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal9109




Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wadowice

PostWysłany: Śro 19:11, 06 Kwi 2016    Temat postu:

witam troche nie na temat ale rónież w sprawia wałków rozrządu. Mam taki problem, KTM SX-F 250 2012 rok wg manula berznie wałków mają mieć wymiar 32.00 32.20 oraz 32.90 33.10 a ja mam wałki takie ssacy 36,90 wydechowy 37,10 wtf?;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin