Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wysokie obroty na ciepłym silniku.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 17:08, 04 Kwi 2016    Temat postu: wysokie obroty na ciepłym silniku.

Witam Smile

Mam problem z exc 125. Na gorącym silniku, po mocnym upalaniu, jest następujący problem. Jeśli zgaszę ktm, to po kilku minutach jest problem z odpalaniem i wkręcaniem go na obroty. KTM odpala, ale już nie tak płynnie jak na ciepłym czy zimnym silniku + na luzie nie wkręca się na obroty (zamula ) i żeby znów działał prawidłowo trzeba go przegazować kilka razy i wtedy obroty wracają do normy. W czym może być problem ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Pon 17:13, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 18:36, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Umyj i nasącz filtr powietrza
Wyreguluj gaźnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:47, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Pierwsze pytanie jaki jest stan techniczny tego motocykla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pon 19:37, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Filtr powietrza myty jest na bieżąco, więc raczej odpada. Generalny remont robiony ok 15h temu. Gaźnik regulowałem śrubkami i silnik chodził ok, chyba że to kwestia dyszy/iglicy ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Pon 19:37, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 19:43, 04 Kwi 2016    Temat postu:

Regulacja gaźnika to nie tylko śrubki.
Tylko na tym forum i szczególnie ostatnio masz milion informacji jak regulować gaźnik 2t.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 8:12, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Gaźnik reguluje się przy każdej zmianie pogody.
Remont 15h temu. Jeżeli wstawiłeś tuleję to będzie się grzał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 8:12, 05 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 9:29, 05 Kwi 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Jeżeli wstawiłeś tuleję to będzie się grzał.

Temu muszę zaprzeczyć.
Nigdy nie sądziłem i nie sądze, że tuleja jest lepsza od nicasilu(bo tak nie jest), ale odpowiedniej grubości żeliwo nie będzie stanowiło problemu nawet w wąwozach.
Moim zdaniem doba tuleja to niezła alternatywa dla amatora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 10:32, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Potwierdzam - przy tulei silnik nagrzewa się tylko kilka stopni więcej (nie wiem jak tłok).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Wto 10:32, 05 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 10:57, 05 Kwi 2016    Temat postu:

posiadam nicasil, czyli najprawdopodobniej jest to wina gaźnika ? Powiem jeszcze tylko, że jeśli ktm nie jest gaszony w czasie jazdy, to nawet na gorącym chodzi ładnie. Po zgaszeniu i odczekaniu kilku minut zaczynają sie problemy. W czasie jazdy nie ma problemu, tylko na biegu jałowym i przez chwile podczas ruszania, potem już ładnie się wkręca i wszystko jest okey.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PreSS dnia Wto 10:58, 05 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Wto 11:26, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Może membrana przepuszcza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 11:26, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
(nie wiem jak tłok).

Słuszna uwaga.
Może być tak, że chlodnica ciepła, silnik ciepły, ale tuleja (a wraz z nią i tłok) gorąca. Wszystko dlatego, że żeliwo wolniej odporowadza ciepło.
Powinno się to objawiać i nawet objawia w ilości tłoków na żywotność tulei.

Wracając do tematu to wyreguluj gaźnik - nie zaszkodzi.
Jeżeli to nie pomoże sprawdzaj elektrykę. Zacznij od wymiany świecy.
Pomierz wszystkie wartości. Pod koniec manuala masz wszystko opisane.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 13:07, 05 Kwi 2016    Temat postu:

@Fourier membrana czyli, gdzie się znajduje ? jestem zielony w tym temacie :/
@amek721 postaram się to zrobić, dodam najwyżej jakiś filmik z pracą silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 13:16, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Membrana to element bezpośrednio za gaźnikiem (bliżej silnika).
Przykręcony na 5 czy 6 śrub.
Warto byłoby zajrzeć, ale warto byłoby też wymienić uszczelkę przed ponownym montażem.
Nie wrzucaj filmików tylko poczytaj o objawach zbyt bogatej/ubogiej mieszanki i ogólnie o regulacji gaźnika. Sporo poczytaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PreSS




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 13:41, 05 Kwi 2016    Temat postu:

okey, w takim razie wielkie dzięki za pomoc Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin