Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ustawienie rozrządu - Husqvarna FC350, kopci na niebiesko !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:14, 21 Cze 2017    Temat postu:

Przed remontem ten motocykl w ogóle nie kopcil, nic a nic, więc dziwne byłoby że nagle pojawił się luz.

Podczas pierwszego złożenia wszystkiego do kupy podczas kręcenia rozrusznikiem przeskoczył rozrząd. Gdy rozbieralem go drugi raz na tłoku nie było nawet śladu, głowica szczelna.

Łapie się już wszystkiego, teoretycznie mógłbym z tym jeździć, ale nie "ja" u mnie musi być wszystko tak jak książka pisze.

Nie wiem czy rozbierać go od nowa i jeszcze raz wnikliwie wszystko zobaczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Śro 21:56, 21 Cze 2017    Temat postu:

A pierścienie olejowe na tłoku dobrze założone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:59, 21 Cze 2017    Temat postu:

W Vertex pierścienie olejowe zakładasz obojętnie jak, nie ma żadnych znaków.

Jeśli chodzi o zamki no to standardowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Czw 10:04, 22 Cze 2017    Temat postu:

Vertex stosuje pierścienie olejowe składające się z 3 części i wcale nie jest obojętne jak to się złoży. Nie chodzi o znaki, tylko o poprawne założenie tych 3 części pierścienia względem siebie. Przerabiałem ten temat i widziałem już źle założone pierścienie, przez które silnik brał olej dlatego zapytałem czy to sprawdzałeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:38, 22 Cze 2017    Temat postu:

Zgadza sie Evertas.

Załozyłem je tak jak na zdjeciu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Dobrze że pytasz, może uda się dojść do jakichś wniosków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:06, 22 Cze 2017    Temat postu:

Ty masz model enduro czy crossówke? Odmę masz puszczoną na ziemię czy podpięta do puszki filtra powietrza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:50, 22 Cze 2017    Temat postu:

Wersja cross, odma idzie na ziemie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:51, 20 Lis 2017    Temat postu:

Odkopię ten bardzo ciekawy, drogocenny i czasochlonny temat.

W chwili obecnej jestem po wymianie cylindra na nowy Atheny, 2x tlok, jeden Wossner drugi Vertex i wizycie u mechanika ktory wzial kasę ale Husqvarna jak kopcila tak kopci.

Bez wzgledu na ktorym cylindrze, czy na nowym Atheny czy na oryginalnym zuzytym o 0.01-0.02 setki Husky zachowuje sie tak samo.

Wossner 87.95 kopci strasznie, Vertex 87.96 kopci na zimnym silniku, na cieplym mniej, zawory wydechowe i w tym i w tym przypadku zarzygane olejem, glowica sprawdzana w dwoch firmach, wszyscy twierdza ze jest 100% sprawna, szczelna, brak pekniec.

W akcie desperacji zaprowadzilem do mechanika. Rozebral, pomierzyl, zlozyl, stwierdzil ze wszystko jest dobrze, ale Husqvarna jak kopcila tak kopci, ale jego temat zostawmy w spokoju bo nie dowiedzialem sie nic nowego, jednak kase musialem zaplacic, parodia.

Czy ktos ma jeszcze jakies pomysly?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HusqvarnaaFC350 dnia Pon 17:52, 20 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13677
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:17, 20 Lis 2017    Temat postu:

Moze czas oddac do dobrego mechanika Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:21, 20 Lis 2017    Temat postu:

Raczej bez tego sie nie obejdzie Very Happy

Ktos kto to czyta powie, "pewnie zle ustawil zamki", "pewnie zle dobral tlok", "pewnie zle zalozyl pierscienie" ale przestudiowalem juz tyle literatury ze zaczynaja mi sie konczyc szufladki na wiedze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 18:28, 20 Lis 2017    Temat postu:

Może to głupie pytanie, ale nie zmieniłeś czasem oleju na podróbkę ?
Raz trafiłem na podróbkę z allegro, na szczęście w porę zareagowałem, i objaw był właśnie taki że moto kopciło


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Pon 18:29, 20 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:32, 20 Lis 2017    Temat postu:

Olej tez byl brany pod uwage Smile Bez zmian na roznych olejach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 21:12, 20 Lis 2017    Temat postu:

HusqvarnaaFC350 napisał:
Olej tez byl brany pod uwage Smile Bez zmian na roznych olejach.


No to ja bym niestety stawiał na uszkodzenie któregoś z zaworów lub prowadnic/uszczelniaczy po przeskoczeniu rozrządu, bo nie ma możliwości żeby silnik ciągnął olej w innych miejscach niż pierścienie i zawory


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Pon 21:12, 20 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HusqvarnaaFC350




Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:20, 20 Lis 2017    Temat postu:

Glowica byla juz dwa razy, w dwoch roznych firmach zajmujacych sie typowo glowicami. Jest szczelna, prowadnice w idealnym stanie, zawory tak samo, uszczelniacze zmieniane 2 razy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prymityv




Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: Pon 21:39, 20 Lis 2017    Temat postu:

Zauważyłeś żeby sporo oleju ubywało przez to kopcenie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin