Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie szczelny układ hydrauliczny
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:10, 29 Maj 2014    Temat postu: Nie szczelny układ hydrauliczny

Cześć
Niestety nadal mecze się z układem hydraulicznym wyspzeglika.
Dla przypomnienia... wysprzęglik nowy ori z ktm'a, pompa sprawna. Układ odpowietrzony i szczelny. Zaczyna znowu ciągnąć, nie wysprzęgla do końca albo mam już rozwalone sprzęgło? tylko zanim wystawie sobie diagnozę rozwalonego sprzęgła zakończę z wysprzeglikem.
Po wymianie wysprzęglika nie dokręcałem go na pałę bo nie mam wyczucia i nie chce zerwać gwintu. Od 3 dni pierw pompuje klamką a potem zostawiam motor na noc, po jakiś 24h wracam i widzę bardzo słaby albo to bardzo słaby wyciek płynu hydraulicznego z pod wysprzęglika. Teraz pytanie! tam nie ma żadnej uszczelki, wysprzeglik nowy wiec co jest grane. Boje się dokręcać mocno śruby bo mam uczucie że zaraz pozrywam i zacznie się jeszcze gorzej.
Czy do wymiany może być orgin?
A jeżeli tak to jak go się wymienia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:36, 29 Maj 2014    Temat postu:

Uszczelnia oring.
A ciągnąć może przez zły olej.
Mam nadzieję że nie zalałeś skrzyni Motulem

Tutaj ładnie widać ten oring


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:40, 29 Maj 2014    Temat postu:

tam idzie oring ale jest jeszcze uszczelka pod wysprzęglikiem, a pompe sprawdzałeś czy nie przepuszcza ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Czw 17:41, 29 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:42, 29 Maj 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
tam idzie oring ale jest jeszcze uszczelka pod wysprzęglikiem, a pompe sprawdzałeś czy nie przepuszcza ?


Co wy macie z tą uszczelką?!
W 2T nie ma uszczelki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:51, 29 Maj 2014    Temat postu:

Płyn hydrauliczny MOTOREXa ze sklepu ktm'a online
Płyn w skrzyni biegów mam MOTOUL TRANS OIL.

Mam pytanie co do oringu bo mam skleroze. Jak kupiłem nowy wysprzeglik to chyba na nim oringu nie miałem nie? muszę kurczę zamówić zaraz.

Jeżeli chodzi o szczelność pompki... nie mam 100% pewności, może i przepuszcza ale nie mam teraz przeznaczonych na to pieniedzy... nowa pompka kosztuje z 600zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:55, 29 Maj 2014    Temat postu:

Winą jest olej.
Motul transoil nie nadaje się do 2T ktm! Klei sprzęgło.
Zmień go natychmiast na jakiś inny i będziesz miał po problemie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:01, 29 Maj 2014    Temat postu:

Jaki polecasz?

Wystarczy tylko spuścić olej czy coś jeszcze zrobić?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TomJBu dnia Czw 18:02, 29 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:12, 29 Maj 2014    Temat postu:

Zlej stary i zalej po prostu nowym.
Ja lałem ten i było malina. Silikoline comp gear 10w40 (80w90)
[link widoczny dla zalogowanych]

Może ktoś poleci Tobie coś tańszego.
Wiem że dobry i tani jest olej Bel Ray gear saver


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 18:15, 29 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:59, 29 Maj 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
Zlej stary i zalej po prostu nowym.
Ja lałem ten i było malina. Silikoline comp gear 10w40 (80w90)
[link widoczny dla zalogowanych]

Może ktoś poleci Tobie coś tańszego.
Wiem że dobry i tani jest olej Bel Ray gear saver


Już zamówiłem ten olej przekładniowy w razie co nowego motorexa do wysprzeglika i oring, bo nie mam go. Dziękuję wam za pomoc. Niby duperele takie ale rady wasze są bardzo pomocne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:15, 29 Maj 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
henio12323 napisał:
tam idzie oring ale jest jeszcze uszczelka pod wysprzęglikiem, a pompe sprawdzałeś czy nie przepuszcza ?


Co wy macie z tą uszczelką?!
W 2T nie ma uszczelki!


jest uszczelka między karter a wysprzęglik
w 200 z 2003 roku miałem i teraz w 2012r też mam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:03, 29 Maj 2014    Temat postu:

wysprzęglik jest taki sam jak w 4T wiec uszczelka jest i skoro cieknie mozna załozyc,

co do pompy jak chcesz moge załatwic za troche ponad 400 zł nówke oczywiscie,

a co do pompy - tak czy siak warto sprawdzic, żeby wyeliminować ewentualnie inne przyczyny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:52, 29 Maj 2014    Temat postu:

do 2002 roku nie było uszczelki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:22, 29 Maj 2014    Temat postu:

a rocznika tego sprzęta nawet nei znamy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomJBu




Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:07, 29 Maj 2014    Temat postu:

henio12323 napisał:
wysprzęglik jest taki sam jak w 4T wiec uszczelka jest i skoro cieknie mozna załozyc,

co do pompy jak chcesz moge załatwic za troche ponad 400 zł nówke oczywiscie,

a co do pompy - tak czy siak warto sprawdzic, żeby wyeliminować ewentualnie inne przyczyny


Dam znać jak coś na priv. Jak da rade taniej to super! Na razie poczekam aż dojedzie olej i oring a potem będę kombinować z pompą albo tarczami. Sam nie wiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 5:30, 30 Maj 2014    Temat postu:

henio12323 głupoty piszesz i tyle.

spójrz sobie w fiszki a później komentuj
mam 2T więc wiem co powinno być a co nie
znowu mam jak dzieciom wklejać zdjęcia i rysunki?



kolega ma motocykl z 2001 roku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin