Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak niskich obrotow
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 21:24, 20 Lut 2014    Temat postu:

ok, najpierw ustawiamy gaźnik w/g manuala:


czyli iglica na 4 od góry, śruba mieszanki na 1 obrót
i później:
1. rozgrzewamy silnik
2. czarnym pokrętłem ustawiamy wolne obroty na ok 1400/1500
3.kręcimy śrubką mixtury w prawo (zgodnie z zegarem) aż obroty zaczną spadać, od tego momentu kręcimy w drugą stronę aż do momentu w którym obroty znowu zaczną spadać,
jeśli to już mamy - to ustawiamy najlepsze obroty między tymi dwoma punktami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:33, 20 Lut 2014    Temat postu:

tak tylko u mnie silnik pracuje na ssaniu tylko a chyba nie za bradoz ustawiac to na ssaniu ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:45, 20 Lut 2014    Temat postu:

Nawet jak podkręcisz obroty śrubą od obrotów to gaśnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:46, 20 Lut 2014    Temat postu:

Tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 6:31, 21 Lut 2014    Temat postu:

Dziwne.
Na zdjęciu swojego gaźnika widać, że przepustnicę masz opuszczoną na sam dół.
Czyli obroty masz ustawione na minimalne.
Jak podniesiesz przepustnicę do góry to musi pracować. Będzie 3000 obrotów lub więcej ale silnik działać powinien chyba, że nie masz paliwa w gaźniku albo masz zatkane dysze lub kanaliki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:05, 21 Lut 2014    Temat postu:

Przepustnicy musi być sporo uniesione czy wystarczy nie dużo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:10, 21 Lut 2014    Temat postu:

wyjsciowa sczelina miedzy orzesłona a obudowa gaznika powinna miec 1mm, sprawdz szczelinomierzm, jak ustawisz za mało to silnik nie bedzie miał wolnych obrotów, jak za duzo, bedzie ciezko odpalał i jak zaskoczy bedzie pracował na zbyt wysokich,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cuddak




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:38, 22 Lut 2014    Temat postu:

mogl bys to bardziej sprezyzowac jak dla poczatkujacego :0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 19:03, 22 Lut 2014    Temat postu:

Cuddak KristofSX napisał Ci od czego powinieneś zacząć.
Jeżeli tego nie ogarniasz.
Nie wiesz jak ustawić obroty to albo poczytaj o regulacji gaźnika albo poproś kogoś fizycznie kto to ogarnia aby tobie pomógł bo widać że jesteś zupełnie zielony w tym temacie a musisz to zrobić bo inaczej sobie nie pojeździsz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin