Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont exc200

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 21:30, 16 Sty 2014    Temat postu: Remont exc200

No to zabrałem się za remont silnika w exc200. Silnik rozpołowiony i czas zamówić części. Na szczęście cylinder nie wygląda tak źle jak widziałem to przez okno wydechowe, ale siedzi już tłok selekcja C, liczę że jeszcze raz na C się przelata:)

No ale konkrety, chcę wymienić wszystkie łożyska, korbę, nowy tłok, odświeżyć pompę wody, zmienić uszczelniacze.

Czy warto wymieniać łożysko kosza sprzęgłowego? Jest dość drogie i nie wiem czy komuś się sypie?
Łożyska na wale mają jakieś specyficzne oznaczenia

6305 JR2 CS36

NJ206 ET2XCS46

Czy wystarczy jak kupię łożyska 6305 i nj206 z luzem c3?

Co z uszczelniaczami na wał? Oryginalne są dość drogie, czy ma ktoś jakieś sprawdzone zamienniki? Jak mają mi paść, to oczywiście zainwestuje w oryginały, ale po co przepłacać.

Składając wszystko smarować samym olejem 2t czy zrobić mieszankę 1:1 z benzyną?

Czy o czymś specyficznym o czym nie mówi serwisówka powinienem wiedzieć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:48, 16 Sty 2014    Temat postu:

Wszystko na spokojnie rób zdjęcia szczególnie skrzyni żebyś wiedział jak była bo wiem że są problemy jak się to robi 1 raz.
Łożyska przesmaruj albo takim smarem specjalnym albo olejem tyle że on się tak nie utrzyma jak smar.
Przy łożyskach zawsze nagrzewaj gniazda. Ja na wał kupowałem o tych samych oznaczeniach i dobrej firmy. Uszczelniacze też dałem najlepsze z hurtowni, nie oryginały, a były to "corteco"
Co do cylindra to dobrze wymierz o jest też selekcja D.
Sworzeń wkładając tak samo jak i tłoka przesmaruj olejem.
I dobrze traf sobie dźwignią z zaworu do tej z silnika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 0:00, 17 Sty 2014    Temat postu:

Nie pierwszy remont tylko pierwszy nowoczesnego 2t:) Czyli łożyska i uszczelniacze wału byle jakie byle firmowe:) No to będzie spora oszczędność Twisted Evil

Cytat:
Co do cylindra to dobrze wymierz o jest też selekcja D.


Z jakiej firmy? Bo Wossner i Wiseco niestety mają tylko do c

Już mam Vertex ma do D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Pią 10:45, 17 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wtct




Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:43, 22 Lut 2014    Temat postu:

Zrobiłeś już remont?

Wymieniałeś może dwa łożyska na głównym wałku - na wałku, na którym jest osadzony kosz sprzęgłowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin