Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tubliss do enduro
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 12:00, 21 Lut 2017    Temat postu:

nie ma najmniejszego sensu.

do MX opona zwykle powinna byc twarda - tubliss i nabijanie duzego cisnienia w opone to sie troche mija z celem. poza tym dętka również " utwardza" karkas opony muss tak samo.


także żadnego sensu w tym nie widze. no moze oprócz wagi zestawu ? chociaż cienka dętka podobnie wyjdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 12:48, 21 Lut 2017    Temat postu:

Tak tylko pytam bo w tym sezonie chce polatac na torach ale sporadyczne enduro.Ciekawe jak bym zalozyl tego tubisa na tor to na jakim cisnieniu by trzeba było jezdzic?Bo jak na takim jak na dentce to faktycznie szkoda siana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 23:15, 21 Lut 2017    Temat postu:

no takim jak na dętce, bo co za różnica. pompujesz tyle ile potrzebujessz. Na tublissie jedynie możesz pozwolić się na mniej niż normalnie można żęby dętka przeżyla.
Ale róznica w wadze jest spora. Chyba ze latasz na zwyklej detce z WSKI.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 23:21, 21 Lut 2017    Temat postu:

sa rózne opinie, niektórzy nie wale mega grubych dętek własnie ze względu na to że opona staje sie twardsza, no i waga zestawu rośnie, ale jak dobrej jakosci dętka to zniesie wiele. - a gwoździa żadna i tak nie wytrzyma

tublissa mysle ze trzeba by pompować deko więcej zeby miec tą samą własciwosc opony co z dętka.

generalnie mozesz zaczac od upuszczenia powietrza wtedy w enduro sie troche lepiej sprawdzi, - problemem jednak wtedy jest to że opona wymaga dobrego trzymaka bo sie moze obrócic i zerwac wentyl. ale tez druga strona jest taka że opony typowo MX są mega twarde i cięzej je obrócić na rancie niż miekkie zielone paski endurowe

ale lepsza opcja to zamiast tublisa kup sobie opone na swoją felge która zaimituje opone enduro, czyli duzy balon, miekki kort, np pirelli mx extra x jest znośna

ale jeszcze lepsza opcja - jak masz wydawac 450 zł na tublissa, dorzuc troche i kup sobuie drugie koło z felga 18 cali. zarzuć dowolną opone enduro - i zwykłą detke, nawet nabij wiecej powietrza - taka opcja bedzie pracowała 100X lepiej niż tubliss na kole 19 cali z twarda opona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:46, 14 Mar 2017    Temat postu:

Pany, mam pytanie odnośnie użytkowania, "konserwacji" i dbania o Tubliss, ale w przednim kole.

Już drugi raz w ciągu raptem kilku miesięcy udało mi się uszkodzić przedni Tubliss - powietrze z dętki bardzo szybko schodzi do zera. Za pierwszym razem uszkodzona była właśnie dętka wypełniająca tą czerwoną osłonę felgi - wyglądała, jakby puścił zgrzew na długości kilku mm i powietrze uciekało, ale dziwnie zbiegło się to z dość mocnym uderzeniem felgą w tory kolejowe. Teraz nie wiem co jest, dopiero na dniach będę to dawał do zrobienia, ale odstawiam ponownie dętkę lub wentyl.

Pompuję 7-7,5 atm., przed każdym wyjazdem uzupełniam ciśnienie. W samej oponie ok. 0,5 atm, Michelin Enduro Competition. Z tyłem nie mam żadnych problemów, a z przodem jaja. Co jest nie tak? Czy może mieć wpływ ściskanie moto pasami podczas transportu na przyczepie (zawsze pakuję moto dzień wcześniej i na przyczepie stoi całą noc zamocowane)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 10:07, 14 Mar 2017    Temat postu:

ziomek ma tublissa z przodu od paru miesięcy - tez na Enduro Competition - jak dotąd zero problemów, może poprostu jakiś słabszy fabrycznie Ci się trafił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 8:23, 20 Mar 2017    Temat postu:

Dobra, chyba za wcześnie zasiałem panikę Wink Jakiś paproch się dostał do zaworka i go musiał lekko blokować, przez co uchodziło powietrze. Wystarczyło wykręcić zaworek i wkręcić go ponownie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 10:50, 20 Mar 2017    Temat postu:

Latam na tublisie również z przodu. Odpukać od 2 lat tylko opony zmieniam i nic się nie dzieje. Ale mam trochę wyższe ciśnienie 0,7-0,8 bar

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawtwo1




Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podhale

PostWysłany: Pon 20:15, 27 Mar 2017    Temat postu:

Wozi się ze sobą zestaw naprawczy i o ile dziura nie jest zbyt duża można ją załatać na szybko w lesie! Bardzo dobry system do hard enduro! Opona pracuje całą szerokością na niskim ciśnieniu (nawet około 0,2)! Zdecydowanie polecam!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin525
Gość






PostWysłany: Śro 12:29, 13 Wrz 2017    Temat postu: opona

Czy do tublissa używacie opon bezdętkowych ? Czy mogą być również dętkowe ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikas




Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 12:36, 13 Wrz 2017    Temat postu: Re: opona

Marcin525 napisał:
Czy do tublissa używacie opon bezdętkowych ? Czy mogą być również dętkowe ?


Używa się zwykłych opon dętkowych...
swoją drogą nie spotkałem się jeszcze z oponami bezdętkowymi do wyczynowych enduro...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qh




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobierzyce

PostWysłany: Czw 19:27, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Chłopaki tył to bezdyskusyjnie warto, a na przód? Jest dczuwalna różnica?

Musicie dopompowywać codziennie, czy gtrzyma jakis czas?

No i czy EF07 z zielonym paskiem przezyje kłody/kamienie bez dętki? Bo to delikatna opona widzę.

No i co z dziurą po drugim trzymaku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qh dnia Czw 19:34, 14 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:13, 15 Wrz 2017    Temat postu:

mi scieło 2 opony na twardych przeszkodach ef07 ale trakcja miazga. jak chcesz 100% pewna opona to nie oef07

dziure zaslepiasz dodaną do zestawu zaslepka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donPedro




Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:24, 13 Sty 2018    Temat postu:

Ktos smiga, smigał na NITROMOUSSE ? Jakas szczera opinia? Warto?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Platinum




Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:12, 14 Sty 2018    Temat postu:

Wątpię, aby ktoś już zdążył to przetestować, skoro to nowość, która weszła kilka dni temu do oferty Olek Motocykle. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin