| 
			
				|  | Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
 
 |  
 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| henio12323 Moderator
 
 
 Dołączył: 02 Lut 2011
 Posty: 13977
 Przeczytał: 8 tematów
 
 Pomógł: 274 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Włodawa / Lublin
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 17:40, 04 Lip 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| dla ,mnie to nie było mocno trudne, nogami łatwo wtedy łapac balans, i jeszcze srodek ciezkosci sie mocno zmienia - juz na gumie masz srodek duzo nizej, bo masz tam nogi a nie pod kierownica, wiec duzo łatwiej jest juz trzymać ten stan ( moto im ciezsze nizej tym ma mniejszą tendencje do przechylania sie górą na boki ) no i taka noga zwisająca łatwo balansowac bo wystarczy lekko ja na bok wystawic i juz sie koryguje, ale wada tego jest taka ze ciezej potem sie przyzwyczaic do nóg na podnózkach a to juz spora zmiana i wg mnie ciagniecie nóg za moto a na podnózkach to praktycznie 2 rózne techniki i jedna niewiele daje dla drugiej takze i tak i tak trzeba sie uczyc porządnej gumy ale mimo wszystkie kazde próby costam dają
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| motif 
 
 
 Dołączył: 22 Lip 2017
 Posty: 283
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 7 razy
 Ostrzeżeń: 3/3
 Skąd: Kraków
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 14:14, 25 Paź 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| poczytajcie o auto-masażu i tkzw trigger points a nie kupujcie jakiś idiotycznych urządzeń ściskających. Jeżeli już to imadlo masz w garażu, taniej będzie. 
 poniżej jest mapka, jak coś boli identyfikujesz i masujesz sobie odpowiednie punkty, ręką albo piłeczką tenisową lub ewentualnie jakaś laską. Dotyczy to całego ciała i mieśni nie tylko związanych z motocyklem oczywiście. Bóle głowy, łokieć tenisisty, bóle pleców, rąk, nóg, zawroty głowy itd itd.  Dla kogoś co jeździ czy trenuje coś praktycznie codziennie książka o trigger points jest dla mnie jak biblia.
 
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| racesupport 
 
 
 Dołączył: 03 Kwi 2013
 Posty: 569
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Wisła
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 16:21, 25 Paź 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| to są tak zwane powięzi i radzę uważać co się gdzie masuje  często myślisz... aha, lewa strona mnie boli to tam się pomasuje, a problem leży po prawej stronie, fizjoterapia to nie taka prosta rzecz   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Lagoona 
 
 
 Dołączył: 29 Gru 2016
 Posty: 90
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 5:39, 08 Mar 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Pany, moze dacie jakies porady. Od dlugiego czasu utknelam w miejscu jesli chodzi o wheelie i nie moge za nic w swiecie zrobic zadnego progresu, co mnie frustruje. Wyrywam ze sprzegla na dwojce i jade dwie sekundy zanim nie skonczy sie "gaz" no i opadam. Mam probowac wrzucac trojke by jechac dalej? Probowalam cos, ale jak tylko odpuszczam gaz to od razu spadam, nie zdazam nawet pomyslec o zmianie biegu. Czy moze probowac jeszcze wyzej podnosic kolo zeby zblizyc sie do balance point? Z tym ze wiem ze jak dam za duzo gazu to na bank bedzie dzwon, bo jakos nie wyobrazam tego tylnego hamulca uzyc w sytuacji awaryjnej, bo to jest malutki ulamek sekundy. Podobno wyrobienie odruchu naciskania tylnego hamulca jest bardzo trudne.
 Waszym zdaniem nauka wyrywania na dwojce jest OK?
 Chodzi mi o to ze nie wiem jaki jest nastepny krok po tym co robie teraz.
 Mniej wiecej tak to wyglada:
 https://youtu.be/1zHUo4mNPSs
 Nie uwazacie ze za szybko nabieram predkosci? Nie powinno to sie odbywac z mniejszym uzyciem gazu?
 Wszelkie sugestie i rady mile widziane, prosze o wyrozumialosc
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| aro500 
 
 
 Dołączył: 21 Paź 2016
 Posty: 9
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Lublin
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 8:35, 08 Mar 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Lagoona napisał: |  	  | Pany, moze dacie jakies porady. Od dlugiego czasu utknelam w miejscu jesli chodzi o wheelie i nie moge za nic w swiecie zrobic zadnego progresu, co mnie frustruje. Wyrywam ze sprzegla na dwojce i jade dwie sekundy zanim nie skonczy sie "gaz" no i opadam. Mam probowac wrzucac trojke by jechac dalej? Probowalam cos, ale jak tylko odpuszczam gaz to od razu spadam, nie zdazam nawet pomyslec o zmianie biegu. Czy moze probowac jeszcze wyzej podnosic kolo zeby zblizyc sie do balance point? Z tym ze wiem ze jak dam za duzo gazu to na bank bedzie dzwon, bo jakos nie wyobrazam tego tylnego hamulca uzyc w sytuacji awaryjnej, bo to jest malutki ulamek sekundy. Podobno wyrobienie odruchu naciskania tylnego hamulca jest bardzo trudne.
 Waszym zdaniem nauka wyrywania na dwojce jest OK?
 Chodzi mi o to ze nie wiem jaki jest nastepny krok po tym co robie teraz.
 Mniej wiecej tak to wyglada:
 https://youtu.be/1zHUo4mNPSs
 Nie uwazacie ze za szybko nabieram predkosci? Nie powinno to sie odbywac z mniejszym uzyciem gazu?
 Wszelkie sugestie i rady mile widziane, prosze o wyrozumialosc
  | 
 
 Koło wyżej. Do balansu masz jeszcze bardzo, bardzo dużo
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| rams 
 
 
 Dołączył: 20 Gru 2013
 Posty: 895
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 17 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 9:24, 08 Mar 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Dokładnie koło musisz podnieść wyżej. Motor musisz postawić prawie do pionu i wyczuć punkt w którym łapie balans. Najlepiej stań obok motoru, podnieść przednie i zobacz w którym punkcie jest wyczuwalny balans. 
 https://www.youtube.com/watch?v=VeLo2hjIp68
 
 
  	  | aro500 napisał: |  	  |  	  | Lagoona napisał: |  	  | Pany, moze dacie jakies porady. Od dlugiego czasu utknelam w miejscu jesli chodzi o wheelie i nie moge za nic w swiecie zrobic zadnego progresu, co mnie frustruje. Wyrywam ze sprzegla na dwojce i jade dwie sekundy zanim nie skonczy sie "gaz" no i opadam. Mam probowac wrzucac trojke by jechac dalej? Probowalam cos, ale jak tylko odpuszczam gaz to od razu spadam, nie zdazam nawet pomyslec o zmianie biegu. Czy moze probowac jeszcze wyzej podnosic kolo zeby zblizyc sie do balance point? Z tym ze wiem ze jak dam za duzo gazu to na bank bedzie dzwon, bo jakos nie wyobrazam tego tylnego hamulca uzyc w sytuacji awaryjnej, bo to jest malutki ulamek sekundy. Podobno wyrobienie odruchu naciskania tylnego hamulca jest bardzo trudne.
 Waszym zdaniem nauka wyrywania na dwojce jest OK?
 Chodzi mi o to ze nie wiem jaki jest nastepny krok po tym co robie teraz.
 Mniej wiecej tak to wyglada:
 https://youtu.be/1zHUo4mNPSs
 Nie uwazacie ze za szybko nabieram predkosci? Nie powinno to sie odbywac z mniejszym uzyciem gazu?
 Wszelkie sugestie i rady mile widziane, prosze o wyrozumialosc
  | 
 
 Koło wyżej. Do balansu masz jeszcze bardzo, bardzo dużo
  | 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Lagoona 
 
 
 Dołączył: 29 Gru 2016
 Posty: 90
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 23:50, 08 Mar 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Hehe wiem ze do balansu mi daleko daleko. Co ciekawe znacznie lepiej idzie mi slow wheelie (z pozycji stoj) i czerpie przyjemnosc z jego nauki, szczegolnie wlasnie jak jestem w tym punkcie balansu. A zwykle wheelie z dwojki mnie troche przeraza i kompletnie go nie czuje, jest takie chaotyczne. Troche mnie frustruje moj brak progresu, bede probowac sie przemoc i probowac wyzej i moze troche wolniej. Trzymajcie kciuki zebym nie polegla
  Wrzuce jakis filmik z treningu moze ktos bedzie chcial popatrzec. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| henio12323 Moderator
 
 
 Dołączył: 02 Lut 2011
 Posty: 13977
 Przeczytał: 8 tematów
 
 Pomógł: 274 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Włodawa / Lublin
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 9:39, 09 Mar 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| naucz sie kontroli hamulca wtedy w głowie łatwiej jest uzyskać balans 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |