Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki motocykl kupić do jazdy po asfalcie i na zawody
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 33
Przeczytał: 61 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 1:56, 14 Wrz 2017    Temat postu: Jaki motocykl kupić do jazdy po asfalcie i na zawody

zastanawiam się jaki model by był najlepszy motocykla do jazdy po asfalcie był zarejestrowany i najbardziej jak to możliwe cross by móc startować zawodach i nie odstawał od reszty zbytnio motocyklem jeździłem wieloma motocyklami sport turystykami enduro hard enduro wszystkie powyżej 600 pojemności ost składakiem ktm 620sx z silnikiem 660 i zawieszeniem wp 48 ale to nie istotne jakie modele polecacie do przetestowania co będzie spełniał moje warunki
1 zarejestrowany dopuszczony do ruchu ulicznego
2 jazda po asfalcie np 50 km dojazdu i jak będę chciał jechać 140km/h że silnik z ram nie wyskoczy
3 jak najmniejsza waga nie więcej jak 110 kg
4 żeby radził sobie nawet w bardzo trudnych terenach np jakieś zawody
podjazdy górki wąwozy
5 wytrzymały silnik żeby nie był studnią bez dna co jazda to naprawa
6 i żeby podobnie oddawał moc co 660 albo nie był dużo słabszy od tego

zastanawiałem się nad 350 xc- f ale ciekawi mnie co wy napiszecie dodam jeszcze że jechałem ktm 525 jakoś do mnie nie przemawiał klocek się wydawał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 7810
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 141 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Czw 7:13, 14 Wrz 2017    Temat postu:

haha marzysz kolego Very Happy nie istnieją takie motocykle Razz

XC-F 350 nie ma homologacji, i jak troche ponad stówe wyciągnie bez wycia silnika to bedzie sukces Very Happy

tylko to też wyczynówka, wiec nie wiem czy jest jakiś budżet który jest w byc wystarczający na bardzo dobry serwis i obsługe Very Happy

ogólnie z połowy swoich rzeczy wymienionych musisz zrezygnowac - albo asfalt, albo cięzki teren, albo tani, albo dobry na zawody ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 4544
Przeczytał: 116 tematów

Pomógł: 98 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DJE

PostWysłany: Czw 11:36, 14 Wrz 2017    Temat postu:

najbliżej to 500 EXC

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 50
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 14:45, 14 Wrz 2017    Temat postu:

KristofSX napisał:
najbliżej to 500 EXC


dokładnie tak. To moto na autostradzie ciagnie jak się patrzy a teren każdy łyknie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 330
Przeczytał: 124 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Czw 17:29, 14 Wrz 2017    Temat postu:

A co z oponami, albo asfalt albo teren, pozostają 2 komplety kół. Każdy wie, jak znika kostka na asfalcie i jaka jest trakcja. Inna sprawa, jak dla mnie, to jazda singlem 5 km z dużą prędkością, "czysta przyjemność".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 254
Przeczytał: 97 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 18:20, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Heh nie ma takiego motoru
Jak znajdzies to daj znak bo kupie za kazdy pieniadz :d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motif




Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 50
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 20:25, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Pajka napisał:
A co z oponami, albo asfalt albo teren, pozostają 2 komplety kół. Każdy wie, jak znika kostka na asfalcie i jaka jest trakcja. Inna sprawa, jak dla mnie, to jazda singlem 5 km z dużą prędkością, "czysta przyjemność".


jestem właśnie mile zaskoczony oponami maxxis ktore fabrycznie są na ktm 500 exc z tego roku. Rewelacja w terenie i całkiem przyzwoicie na asfakcie.
Tak sie sklada ze mam 8 km autostrady dojazdówki do toru mx i się jedzie
bardzo przyjemnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 843
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 21:18, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Nie no nie róbmy sobie jaj. Zadna kostka nie dorówna nawet najgorszej asfaltówce.
To jest przede wszystkim Twoje bezpieczeństwo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 153
Przeczytał: 189 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:45, 14 Wrz 2017    Temat postu:

kup 2 moto , taniej wyjdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaLaZ




Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 21
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Olsztyn

PostWysłany: Czw 22:10, 14 Wrz 2017    Temat postu:

tez szukalem odpowiedzi na takie pytanie Wink skonczylo sie ze majac kawe z1000 kupuje teraz exc 450 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 0:00, 15 Wrz 2017    Temat postu:

to nie chodzi żebym kupował 2 motory bo w moich garażach nadal jest honda cbr 600rr kawasaki klx650r lubię ten motor i w tym roku poskładałem ktm 620 sx z silnikiem 660 i instalacją z demontaż powypadkowego motocykla taniej wyszło jak miałem zamiar robić kapitalny remont silnika 620 waży z 120 kg zruciłem uwagę że ma podobną bryłę i wagę co 525 dlatego tez ten model mnie nie cieszy bo miałem okazje się przejechać.

wracając do tematu ja muszę mieć zarejestrowany motor bo nie marzy
mi się żeby żeby zabrali mi prawko a już teraz co trochę mnie podpierdzielają a poza tym ma parę km do dojechania do terenów w których można polatać wiadomo kostki idą szybko na asfalcie ale może 2 komplety się kupi twarde to może w sezon nie zejdą jedząc w soboty i niedziele a na zawody się kupi nowy komplet opon innych i lampy pozdejmuję , napisałem tu posta bo większość z was posiada jeździ na 350 450 czy nawet 530 bo co z tego że pojadę gdzieś i ktoś mi da się przejechać np 5 min jak nie będę wiedział jak wychodzi taki motor w eksploatacji przelotach szybkich a poza tym czyimś to strach odwijać
np ja po duktach leśnych piaszczystych lecę 140 km/h to mnie zasmuciliście tym że exc-f 350 lekko ponad 100km/h wyje miłosiernie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 33
Przeczytał: 61 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:07, 15 Wrz 2017    Temat postu:

to nie chodzi żebym kupował 2 motory bo w moich garażach nadal jest honda cbr 600rr kawasaki klx650r lubię ten motor i w tym roku poskładałem ktm 620 sx z silnikiem 660 i instalacją z demontaż powypadkowego motocykla taniej wyszło jak miałem zamiar robić kapitalny remont silnika 620 waży z 120 kg zwróciłem uwagę że ma podobną bryłę i wagę co 525 dlatego tez ten model mnie nie cieszy bo miałem okazje się przejechać.

wracając do tematu ja muszę mieć zarejestrowany motor bo nie marzy
mi się żeby żeby zabrali mi prawko a już teraz co trochę mnie podpierdzielają a poza tym ma parę km do dojechania do terenów w których można polatać wiadomo kostki idą szybko na asfalcie ale może 2 komplety się kupi twarde to może w sezon nie zejdą jedząc w soboty i niedziele a na zawody się kupi nowy komplet opon innych i lampy pozdejmuję , napisałem tu posta bo większość z was posiada jeździ na 350 450 czy nawet 530 bo co z tego że pojadę gdzieś i ktoś mi da się przejechać np 5 min jak nie będę wiedział jak wychodzi taki motor w eksploatacji przelotach szybkich a poza tym czyimś to strach odwijać
np ja po duktach leśnych piaszczystych lecę 140 km/h to mnie zasmuciliście tym że exc-f 350 lekko ponad 100km/h wyje miłosiernie wagowo i moc mi odpowiada czytając forum dużo ludzi pisało ze ten ktm jest bardzo poręczny i mały w porównaniu do starych hard enduro i nawet widziałem 2 zarejestrowane na alledrogo ale czekam jakie wy jeszcze polecacie motocykle np do 17 tys zastanawiałem się tez czy nie brać na raty nowego ktm


Proszę o usunięcie posta jako gość up bo mi się zdublował


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raion80 dnia Pią 1:04, 15 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 843
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 7:54, 15 Wrz 2017    Temat postu:

Pomyśl o dorobieniu haka do samochodu i przyczepce. Koszt niewielki.
Ewentualnie nawet o zakupie busa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raion80




Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 33
Przeczytał: 61 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:54, 15 Wrz 2017    Temat postu:

Przewieźć motocykl to nie problem tylko po prostu nie chcę wozić go bus chyba że gdzieś daleko bym jechał np na tor czy zawody.

Podobała mi się 350 exc -f 2014r ale przeglądając internet dowiedziałem się że to bardzo dobry motocykl do bardzo trudnego terenu gdzie się jedzie powoli podjazdy skałki jakieś kłody skoki to by mnie zadowoliło gdyby nie dojazdówka jak przez asfalt tak też przez las duktem piaszczystym na odcinku paru km by dojechać do starej kopalni piasku, nawet przez ten las wszystkie crf 450 wr 450 czy kxf 450 o ktm już nie wspominają przegonią jak max 115km/h jedzie ktm 350 i to z wielkim obciążeniem dla silnika przez parę metrów można gnać ale przez parę km, jeszcze nie mogę znaleźć informacji co ile trzeba tłoki wymieniać ile motogodzin silnik wytrzyma bez połowienia i co najczęściej się psuje bo każdy motor ma jakieś swoje wady

napiszcie jeszcze o 450 exc-f i 500 jakie prędkości przelotowe jak się mają na tory krosowe bo chyba będę zmuszony kupić większą pojemność i starszą 530 exc a na zawodach startować tylko by się odhaczyć że się było aby wróciły wspomnienia jak to w młodości zajmowało się wysokie pozycję na jawa 380 cz cross


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 7810
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 141 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / LBN

PostWysłany: Sob 6:39, 16 Wrz 2017    Temat postu:

szkoda opon na asfalt, pare km asfaltem i opone zuzyjesz jak pół dnia ciezkiego hard enduro ;P

tłok sie zmienia od 100 do 300 godzin - zaleznie jak sie jeździ, i co wpadnie co 2-3 tłoki remont dołu silnika. w duzym skrócie.

450/500 przelotowo w terenie spokojnie około stówki mozna jechac silnik jeszcze sie nie męczy, na tor MX tez sie pobawic mozna, tylko o wysokich miejscach mozna zapomnieć Razz bo dobra 125 w 2T jest w stanie pojechac znacznie szybciej Very Happy ( no chyba ze sie mocno przerobi zawias i jest sie niezłym killerem - ale to pare lat musiał bys ostro trenowac Very Happy )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin