Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuningowe piasty EXC 520 - Jakie?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frezerrr




Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pią 16:36, 15 Maj 2015    Temat postu: Tuningowe piasty EXC 520 - Jakie?

Witam!
Okazało się że w moim niedawno zakupionym sprzęcie jest standardowy problem z tylną piastą - zaczyna pojawiać się na niej mikro pęknięcie. Poza tym wyrwana jest (naderwana) jedna szprycha. Wiem, że kupienie oryginalnego dobrego koła graniczy z cudem, więc zaczynam się rozglądać za tuningową piastą. Z firm produkujących takowe znam: TALON-a i HAAN-a.
Co jeszcze polecacie? Może ktoś ma, używa coś innego, co może polecić???
A może coś odradzić?
Wczoraj kolega licytował mi na ebayu UK piastę talona:

[link widoczny dla zalogowanych]

, ale niestety ktoś przelicytował go o 2 funty. Sad Jak pech to pech.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:24, 15 Maj 2015    Temat postu:

za talona(nowka w Polsce) kupisz sobie trzy używane cale kola do exc, także zastanów czy gra warta świeczki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 17:43, 15 Maj 2015    Temat postu:

Obojętnie co kute będzie dobre.
Nie patrz za bardzo na nazwy bo i tak wszystko to Chiny. Nie w złym sensie ale po co płacić 1000zł za piastę Talona skoro za tą samą kwotę można mieć dwie innej firmy.
Goldpseed, Tusk, SmPro, Prostuf....

Kolega zamówił Tuska i produkt super i cena super
Za dwie piasty zapłacił chyba 800zł. Teraz dolar wysoko stoi ale i tak warto wziąć pod uwagę
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolega z Motocyklonu handluje Goldspeed-em. Sądzę, że piasta wyszłaby koło 500-600zł
[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frezerrr




Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pią 21:22, 15 Maj 2015    Temat postu:

szo napisał:
za talona(nowka w Polsce) kupisz sobie trzy używane cale kola do exc, także zastanów czy gra warta świeczki.


Ale nie mam żadnej pewności czy chociaż jedna na trzy będzie cała.

Jeszcze jedno pytanie: Czy piasta z 525 EXC powyżej 2003 roku (gruba) podejdzie bez problemu do mojego 520 EXC?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez frezerrr dnia Pią 21:36, 15 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:05, 15 Maj 2015    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 22:07, 15 Maj 2015    Temat postu:

to szukaj od 525 tam nie ma problemów z mikropęknięciami, i upewnij sie że łozyska się wbija/wprasowuje a nie wrzuca w piaste. jak ciasno wchodzi łozysko a piasta z 525 to bedzie hulało Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 4:39, 16 Maj 2015    Temat postu:

pęknięte piasty, obrócone łożyska itp. zdarzają się we wszystkich modelach bez względu na ich grubość, miałem niejednokrotnie do czynienia z kołami ze starych 520 i piasty były w stanie idealnym,
o przyczynach pękania pisaliśmy gdzie indziej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frezerrr




Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Sob 6:40, 16 Maj 2015    Temat postu:

Wiem, wiem zużyte łożyska, za mocno naciągnięty łańcuch, za mocno dokręcane koło. Szkoda że nie zagłębiłem się bardziej w temat przed zakupem. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 7:38, 16 Maj 2015    Temat postu:

te300 - wiem masz `100% racji. ty;lko że w 525 było to troche poprawione i nie pękały same z siebie jak w 520stkach po prostu. a to że sie mogły rozwalić to wiadomka. ale jeżeli łozyska wchodzą ciasno - to raczej powaznego wybuchu koło nie miało

w 520stkach to mase mikropękniec widziałem już. w 525 albo padało totalnie albo sie trzyma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frezerrr




Dołączył: 27 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Sob 8:08, 16 Maj 2015    Temat postu:

Czyli co? Nie muszę się aż zanadto przejmować tym mikropęknięciem na może 1/3 obwodu piasty?
Próbować to spawać TIGiem AC/DC , czy lepiej zostawić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13669
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:12, 16 Maj 2015    Temat postu:

w którym ci miejscu pękło ? od zewnątrz ? czy blizej srodka piasty ?

próbować zawsze możesz, przedłuzy to na pewno zywotność. pytanie tylko kiedy sie rozleci ;D u nas nie ma mega podjazdów żeby taką piaste mocno katować. wiec jest szansa że troche to polata


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:11, 16 Maj 2015    Temat postu:

wklej zdjęcie, może lepiej nie ruszać,
w większości spawanych piast amelynium robi się jak "masło" , pewnie zależy to od fachowca który to robił


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:49, 16 Maj 2015    Temat postu:

ponoc od LC4 kola pasuja , tyl ma co prawda zebatke z prawej strony , ale idzie podpasowac takie kolo z zabierakiem do EXC - tak gdzies kiedys wyczytalem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 16:15, 16 Maj 2015    Temat postu:

Wszystko praktycznie da się przerobić,dopasować tylko ile to zajmie czasu i roboty,jeszcze jak się nie ma pod ręką narzędzi i maszyn to latasz od jednego do drugiego a efekt końcowy bywa różny Confused Ja gdybym był na miejscu w domu to moja piasta była by dawno po regeneracji Smile a tak du*a Crying or Very sad muszę kupić całe koło.... Smile


No może jak kupię całe koło 18" to wtedy wyciągnę piastę wyślę do domu i jak będę na urlopie to ją opanuję Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Sob 16:17, 16 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:57, 16 Maj 2015    Temat postu:

od lc4 pasuje bez przeróbek ale felga chyba jest 2,5 nie 2,15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin