Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 11:42, 23 Maj 2017    Temat postu:

U siebie też zauważyłem małą nieszczelność tłumik-dyfuzor,parę kropek oleju na silniku,amorze.Muszę też na to zerknąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:33, 26 Maj 2017    Temat postu:

a co powiecie na temat zalecanej mieszanki 1-80 przez beta ?? ... mam dozownika ale go nie stosuje i leje 1-50 ... jestem początkujący więc nie pałuje maszyny ... ale nie jestem do końca pewny czy nie za dużo leje oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:36, 29 Maj 2017    Temat postu:

Ja w swojej mam zalecane zgodnie z serwisówką lać 1:60, ale leję 1:50 i przy naprawdę ostrej jeździe nawet nie mam osmolonego wydechu co świadczy o tym, że silnik spala cały olej.
To zależy od stylu jazdy, jeśli jeździsz zazwyczaj na niskich obrotach i nie piłujesz motocykla to i 1:80 będzie dobrą mieszanką, ale gdy już lubisz odwinąć to lepiej zostań przy 1:50. U mnie motocykl od nowości lata na 1:50 i przy 50 mth, nic poważnego się nie dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:52, 11 Cze 2017    Temat postu:

powiedzcie czy to normalne ze przelewa mi czasem paliwo z gaznika....cieknie przewodem.... moze być ze po przewrotce wywala nadmiar paliwa ?... nawet jak zgaszony silnik to jeszcze przez chwile cos tam kapie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 11:28, 11 Cze 2017    Temat postu:

Taki urok gaźnika, że po przewrotce wylewa paliwo przelewem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:19, 13 Cze 2017    Temat postu:

a tak z ciekawosci - pytanie do osób które serwisowały jakis czas swoje bety

jak wychodzą ceny czesci takich jak tłok, korba uszczelki, od ręki czy trzeba czekac na zamówienie ? i jak mniej wiecej cenowo oryginał wypada ? czy na zamiennikach latacie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 18:34, 15 Cze 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
a tak z ciekawosci - pytanie do osób które serwisowały jakis czas swoje bety

jak wychodzą ceny czesci takich jak tłok, korba uszczelki, od ręki czy trzeba czekac na zamówienie ? i jak mniej wiecej cenowo oryginał wypada ? czy na zamiennikach latacie ?


tłok w 300 jest ten sam co w EXC 300 Wink dokładnie taki:

[link widoczny dla zalogowanych]

uszczelki 110zł góra silnika potrzebna do wymiany oryginał, nie wiem jak korba. Większość rzeczy dostępne od ręki szczególnie motopalic salon w czechach, ceny zazwyczaj tańsze jak w ktm ale zdarzają się i droższe, chociaż tutaj dużo też dają rabaty Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:37, 15 Cze 2017    Temat postu:

Przymierzam się do kupna Bety 250/300 rr z lat 2014+. Chciałbym kupić max 3 letnie moto najlepiej po zawodniku lub nówke.
Chcę zaczerpnać opini czy wiecie coś o zmianach w tych latach? Były tam zawiechy Marzochi i Sachs w przednich lagach, jakieś zmiany w silnikach w roku 17'? Czym się różni wresja racing poza kolorem lag i dodatkami typu podnóżki, zębatka itp. Jak robią te zawiechy waszym zdaniem?

Na ten moment Beta jest 10 tyś tańsza od exc 17, jak dla mnie na minus wibracje w zasadzie tylko (choć chyba i tak mniejsze niż w exc <16') na plus zawiecha, charakterystyka zupełnie inna obu moto- dla mnie każdym się jeździ dobrze kwestia wyczucia.

Wszystkie szczegóły mile widziane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Czw 22:42, 15 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:47, 15 Cze 2017    Temat postu:

wersja factory nie ma dozownika oleju, zwykła ma dozownik, no i głowna róznica to w zawieszeniu. zwykła wersja ma bardziej miekki zawias pod amatora - wiecej wybacza, lepiej tłumi kazda dziure. z kolei factory lepszy jest dla kogos kto ogarnia temat i jeździ dynamiczniej - zawodnicy wola własnie sztywniejsze zawiasy które i tak podczas szybkiej dynamicznej jexdzie pracuja w całym zakresie.
co do charakterystyk - wystarczy w ktmie pokrecic jedna srubka ( od zaworu wydechowego) i drastycznie mozna ta charakterystyke zmienić... wiec nie bardzo jest jak to oceniać bo jakiejs małej jeździe testowej bo opcji regulacji jest nieskonczenie wiele Very Happy i mozna poprawic dół, a mozna go znacznie pogorszyc. exc ma wałek balansujacy co jest sporym plusem dla zmniejszenia wibracji

tyle moge pomóc Very Happy dodam że ktm silnikowo jest bardzo udany fajnie to jexdzi i jest żywotne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:49, 15 Cze 2017    Temat postu:

A to nie jest tak przypadkiem, że ta bogatsza wesja racing ma zawias dwukomorowy a zwykła ma jednokomorówke, bo takie opinie mi się przewinęły?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:06, 16 Cze 2017    Temat postu:

No tak sachs w zwyklym to jednokomotowka czerwony marcoch to 2komory chyba ze odwrotnie firmy siedza ale na pewno factory wersja ma 2 komory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 9:24, 16 Cze 2017    Temat postu:

Nie, obie firmy to sachs od modelu 2016. 14 i 15' miały Sachs jednokomorówkę i w racing Marcoka 2 komorówkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
picolo




Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:30, 16 Cze 2017    Temat postu:

dzięki racesupport, cenne info.

jak wypada Sachs 2 komorowy względem Marzocha 2 w starszych betach przed 16' Jest sens dopłacać do nowej i brać 2 komorowy Sachs?

Model od 16' różni się czymś poza zawiechą przednią od starszych?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Pią 17:31, 16 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:54, 16 Cze 2017    Temat postu:

Najlepiej zrób tak, że kup sobie zwykłą wersje i kup amor dwukomorowy Kayaba i wyślij na setting. Pasuję do bety bez żadnych modyfikacji. Te w/w dwukomorówki są słabe.

picolo napisał:
dzięki racesupport, cenne info.

jak wypada Sachs 2 komorowy względem Marzocha 2 w starszych betach przed 16' Jest sens dopłacać do nowej i brać 2 komorowy Sachs?

Model od 16' różni się czymś poza zawiechą przednią od starszych?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13687
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:51, 16 Cze 2017    Temat postu:

tez jestem zdania ze dobry zawias to taki dograny pod siebie Very Happy fabrycznie to są mocno uśrednione ustawienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 4 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin