Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KaTaM




Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:16, 20 Sie 2018    Temat postu:

wszystkiego po trochu

dojazd asfaltem, żwirownia, podjazdy, les, szutry... tylko na tor mx nie zaglądam bo to nie moja bajka

nie mówie że mi żle na tej co mam ale czasami warto coś zmienić

mam teraz mitasa ef07 z żółtym paskiem... i poza mokrą trawą na której musze bardzo uważać jest git


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:19, 20 Sie 2018    Temat postu:

To zakładaj 140/80 spróbuj metzelera soft.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:52, 24 Paź 2018    Temat postu:

Pany,

Przeczytałem temat od deski do deski i to dwa razy Smile Rozważam zakup 300 RR i mam kilka wątpliwości. Interesuje mnie model 2018 i pytania moje to:

- zawias: jak to jest z tą wersją Racing i zwykłą? Niektóry piszą, że Racing za twardy, za sztywny, dla amatora się nie nadaje itp. Inni, że zwykła wersja słaba i szału nie robi. Komu wierzyć, jak żyć? Jestem niedzielnym pyrkaczem, nie jeżdżę szybko, uprawiam rekreacyjne, amatorskie enduro z elementami hard i super.

- zawias raz jeszcze: chodzą słuchy o wycierającej się anodzie w widelcu. Mamy tu u siebie sztukę z 2017, która ma ten problem, no i faktycznie nie jest ciekawie. Jak w modelu 2018? Czy dotyczy to zawiasu Racing czy zwykły?

- sprzęgło: czy w końcu chodzi znacznie ciężej niż KTM/HSQ? Ponoć w modelu 2018 już poprawione i ma chodzić lżej, w 2019 też i jeszcze bardziej, ale czy faktycznie?

- plastiki: wiadomy temat Smile Czy w 2018 nadal się tak łamią?

- ogólna jakość: tu też są opinie, że jest niższa od KTM/HSQ. Czym to się przejawia, tak konkretnie w przykładach?

O innej ergonomii wiem i mam nadzieję, że uda mi się ją wkrótce sprawdzić na żywo (jeszcze nie jeździłem Betą). Na razie dylemat mam między GasGas EC 300 2018 i właśnie Betą. Gasem jeździłem i było super (zawias petarda, ergonomia, silnik, wyposażenie super - siadło mi to moto ogólnie), ale za Betą przemawia mimo wszystko większa popularność i dostępność klamotów. Wszystko rozwiąże i tak jazda próbna, ale na razie chociaż teoretycznie zbadam temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 11:39, 24 Paź 2018    Temat postu:

Zawiaz w racingu twardy ludzie jeżdza po,90kg i nieraz narzekaja po settingu super, w wersji zwykłej spoko miekki do enduro spoko.
Nigdy nie słyszałem o wycierajacych sie anodzie na widelcu jakas bzdura kompletna.
Sprzeglo chodzi lekko a w 2018 to juz malym palcem wciska sie bajka nie odczulem zeby ciezej chodzilo niz w ktm
Plastiki lamia sie nalal komplet z poli 500zl kosztuje to wymienic i tyle
Jakośc gadalem z kolega ktory od 2014 tylko betami jezdzi i mowi jak dbasz tak masz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:28, 24 Paź 2018    Temat postu:

Plastiki w wersji 2018 już są z lepszego materiału wykonane niż w wcześniejszym modelu. Też pierwsze słyszę o wycierającej się anodzie. Sprzęgło chodzi minimalnie twardziej niż w KTM/HSQ ale kwestia przyzwyczajenia. Jeśli chodzi o elementy eksploatacyjne to tak samo się zużywa jak w reszcie marek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 135
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:59, 24 Paź 2018    Temat postu:

Wieczór

Cos tam pisali o wycieraniu anodowania w rocznikachh bodajże z 2017 czy 2016 na betarider.org
Ktoś stawiał tezę że to kwystia za mocnego skręcenia śrub polki dolnej i deformacji rury. Tam ida bardzo male momenty, bodajże 12 Nm. U mnie w MY2015 olej spuszcam po roku jazdy zawsze prawie czysty, bez jakichkolwiek straceń.

pozdr
rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 6:50, 09 Gru 2018    Temat postu:

Odnośnie wycierającyh się lag to prawda, piszcie do Leo Racing. Gość ogarnia tak temat bety że więcej powie o niej niż o swoim życiu Very Happy tak samo polecam zrobić u niego setting. Sam jeździ W mega ciężkim Hard Enduro to wie jak zrobić zawias.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krytek




Dołączył: 12 Gru 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Śro 19:20, 12 Gru 2018    Temat postu:

Witam Panowie

Od jakiegos czasu szukam enduro dla siebie.
Znalazlem motorek BETA RR 400 z 2014r , lecz nie moge znalesc zadnych informacii o tym modelu i tym roczniku.

Czy jest sens sie w to pchac ?
Bardzo prosze o informacje o tym motorku z tego wlasnie rocznika 2014.

P.s Czy gdzies wiadomo jaka jest moc tego silnika 400CC z Bety?

Nie wiem czy moge dac tu ogloszenie goscia co ja sprzedaje
. Na otomoto jest jedna od sprzedawcy - Soloenduro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krytek dnia Śro 19:22, 12 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba9121




Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:34, 27 Gru 2018    Temat postu:

Witam,jako stałem się posiadaczem bety mam pytanie co zaopatrywania w części.Po przeczytaniu całego tematu konkretów nie znalazłem.
Najkorzystniej wychodzi w [link widoczny dla zalogowanych] mimo,że ceny są bez vatu tylko przy zamawianiu jakiejś pierdoły już się nie opłaci ze względu kosztu wysyłki.
Z góry dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:03, 28 Gru 2018    Temat postu:

krytek napisał:
Znalazlem motorek BETA RR 400 z 2014r , lecz nie moge znalesc zadnych informacii o tym modelu i tym roczniku.


Wszystkie informacje są dostępne na stronie Bety, nie ma info o mocy, ale dwa wałki, stopień sprężania 12.4 i FCR 39 muszą swoje robić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Śro 4:23, 02 Sty 2019    Temat postu:

seba9121 napisał:
Witam,jako stałem się posiadaczem bety mam pytanie co zaopatrywania w części.Po przeczytaniu całego tematu konkretów nie znalazłem.
Najkorzystniej wychodzi w [link widoczny dla zalogowanych] mimo,że ceny są bez vatu tylko przy zamawianiu jakiejś pierdoły już się nie opłaci ze względu kosztu wysyłki.
Z góry dzięki za pomoc.


Jeżeli chodzi o części to Anfir w Myślenicach. Obsługa klienta pierwsza klasa, części zamawiasz w poniedziałek we wtorek wszystko jest u Ciebie. Mają każdy element na stanie, dosłownie każdy. Gdy zamawiasz na bieżąco to udzielają rabatu. Niektóre części pasują z KTM i są tańsze Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
1papilion9




Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 9:35, 07 Sty 2019    Temat postu:

Panowie problem mam z beta 300rr racing 2018 a mianowicie zapalila sie kontrolka "check engine" przy silniku i moto nic nie bylo grzebane. Stoi od 1.5miesiaca wczoraj chce przepqlic a tu kontrolka sie swieci :/ mial ktos podobny problem, gdzie szukac przyczyny i od czego to jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:20, 07 Sty 2019    Temat postu:

Odpisałem Ci na pw. Nie przejmuj się tym bo ta kontrolka jest odpowiedzialna za dozownik oleju (jak jest mało oleju to świeci). Wersja racing nie ma dozownika. U mnie tak kontrolka świeci cały czas z tego co pamiętam. U Ciebie też musiała świecić tylko nie zauważyłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:22, 30 Sty 2019    Temat postu: Beta RR 250 `18

Też mi się zapalała kontrolka, wypieprzyłem dozownik bo tłumik był ciągle zachlapany olejem, teraz robię mieszankę jaką chcę i jest git.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciej_OLS dnia Śro 20:33, 30 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sorry Gregory




Dołączył: 18 Kwi 2019
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 8:46, 18 Kwi 2019    Temat postu:

Cześć i czołem!
Zamierzam kupić coś nowego i biorę pod uwagę Betę RR 300 MY 2019 - chciałbym się Was poradzić odnośnie kilku moich spostrzeżeń:
1. Stary temat jak świat - 2T 250 czy 300. Jako, że jestem amatorem i wcześniej tylko słabe 4T (30-45 KM) chciałbym się zapytać co polecacie w przypadku Bety. Jeżdżę raczej spokojnie, często sam i nie mam ambicji wygrywania zawodów.
2. Widziałem używane roczniki 2016-2017 i na co zwróciłem uwagę:
- Zbiornik paliwa tak podzielony, że chyba paliwo z niego nie schodzi całkowicie.
- Połamana rama pomocnicza (w okolicy uchwytów i nie tylko),
- Utleniony króciec od płynu chłodniczego na głowicy,
- Wiązka elektryczna słabej jakości i szybko się kable przecierają.
3. Spotkałem się z opinią, że lagi Sachsa są miękkie i się szybko zużywają - trzeba było dorabiać uszczelnienie o mniejszej średnicy.
4. Co ze zbiornikiem/dozatorem oleju - czy go demontować?
Proszę o Wasze opinie na ww. tematy. Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 24 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin