Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Forum Bety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Śro 13:36, 01 Lis 2017    Temat postu:

Chętnie zamienie popmpę z 10 roku 10,5 na mniejszą Very Happy Stan b.dobry xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:13, 01 Lis 2017    Temat postu:

przez klamke midwesta bardzo łatwo spalic sprzegło, zmiana pompy na mniejsza to zdecydowanie lepsze rozwiązanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:25, 01 Lis 2017    Temat postu:

a co ta klamka ma ze latwiejpalic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 17:37, 01 Lis 2017    Temat postu:

ma przerobioną oś - lżej sie naciska, ale mniej wciska tłoczek w pompie - jak sie wyreguluje żeby po wbiciu biegu nie chciał jechac do przodu, to po puszczeniu sprzegła jest minimalnie podparte, po zgrzaniu w wąwozie zaczyna łapać uslizgi - i po sprzegle Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:34, 01 Lis 2017    Temat postu:

to hoj nie klamka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jesien




Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Czw 10:08, 02 Lis 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
ma przerobioną oś - lżej sie naciska, ale mniej wciska tłoczek w pompie - jak sie wyreguluje żeby po wbiciu biegu nie chciał jechac do przodu, to po puszczeniu sprzegła jest minimalnie podparte, po zgrzaniu w wąwozie zaczyna łapać uslizgi - i po sprzegle Very Happy


Chodzi Ci o to, że gdy puścimy sprzęgło to nie ma ono luzu między klamką a pompą i jest delikatnie wciśnięte ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jesien dnia Czw 10:08, 02 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 10:31, 02 Lis 2017    Temat postu:

tak dokładnie o to chodzi, że tłoczek jest cały czazsminimalnie wcisniety - płyn sie nie cofa do zbiorniczka a sprzegłop ciągle pracuje ( puchnie i zmienia wymiary ) podczas pracy i nagrzewania i w koncu potrafi sie slizgać, a w wąwozach zwłaszcza jest to słabo wyczuwalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Czw 11:20, 02 Lis 2017    Temat postu:

Coś za coś,jedno kosztem drugiego.Tylko czy na dłuższą chwilę będzie się to opłacało,jak zaraz sprzęgło do roboty.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAT 200 dnia Czw 11:21, 02 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:50, 02 Lis 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
tak dokładnie o to chodzi, że tłoczek jest cały czazsminimalnie wcisniety - płyn sie nie cofa do zbiorniczka a sprzegłop ciągle pracuje ( puchnie i zmienia wymiary ) podczas pracy i nagrzewania i w koncu potrafi sie slizgać, a w wąwozach zwłaszcza jest to słabo wyczuwalne


Źle ustawiona klamka, koniec historii.
Klamkę się ustawia na gorącym silniku i uwzględnia dodatkowy luz. Nie ma żadnego dodatkowego obciążenia dla sprzęgła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 11:53, 02 Lis 2017    Temat postu:

electro napisał:

Źle ustawiona klamka, koniec historii.
Klamkę się ustawia na gorącym silniku i uwzględnia dodatkowy luz. Nie ma żadnego dodatkowego obciążenia dla sprzęgła.


dokładnie, u Nas jeżdżą na tych klamkach i to naprawdę upalają po 300mth na sezon i działa jak trzeba Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13686
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:14, 02 Lis 2017    Temat postu:

moze kwestia wykonania egzemplarza albo modelu, bo problem był w x trainer - nie mówie ze w kazdym bedzie to samo, ale 2 sprzegła poszły z dymem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jesien




Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Czw 15:07, 02 Lis 2017    Temat postu:

No wlasnie dziwi mnie to bo ustawiłem tak że spokojnie musiałem jeszcze górną śrubkę wykręcić żeby luz zminimalizować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:08, 02 Lis 2017    Temat postu:

tak samo jak ludzie jezdza betami i niby wszystko super pieknie, sprzegła miód malina a potem temat i okazuje sie lawinowa zmiana klamek i pomp na mniejsze Smile
klamka działa tak jak henio napisał, kolejna sprawa ze jak ktos ma krótkie palce to nie ustawi jej zeby wygodnie nia operowac i wysprzeglic do konca. I nie ma znaczenia czy na ciepłym czy na zimnym, ma bym ustawiona tak zeby przy max skreceniu tłoczek nie zasłaniał otworu zasysajacego płyn, a jest to czasami nie mozliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
electro




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:55, 02 Lis 2017    Temat postu:

Klamka ma dochodzić do samego gripu a nie tylko do palców na gripie. Musiałbyś mieć palce długości 3 cm, żeby nie móc jej poprawnie ustawić i dosięgnąć Wink Ludzie robią z tymi klamkami różne kombinacje a wystarczy zamontować zgodnie z dołączoną instrukcją i niea żadnych problemów.

Czy mozna spalić sprzęgło jeśli się źle ustawi luz i będzie się cały czas ślizgało sprzęgło? Oczywiście. Ale to błąd montażu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:19, 02 Lis 2017    Temat postu:

bo nie ma innej mozliwosci zeby ta klamka wysprzegliła w pełni. tam gdzie seryjna w ktm opiera sie na palcach i w pełni wysprzegla tam midwest w becie musi dusic gripa. Kazdy ma swoje preferencje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 15 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin