Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z odpaleniem lsxc 625

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki55




Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Pią 22:47, 26 Lut 2010    Temat postu: problem z odpaleniem lsxc 625

witam mam pytanie czy lc4 sxc 625 posiada automatyczny dekompresator do rozrusznika? bo kat niechce zapalic z rozrusznika jak puszcze ręczny dekompresator to rozrusznik niechce przełamac kompresji prądy sprawdzone rozrusznik takze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kula26




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 20:54, 01 Mar 2010    Temat postu:

Tak ma, spróbuj wcisnac reczny i podczas krecenia go zwolnij, jesli to nie pomoze to cos jest nie tak, albo z aku, albo z rozrusznikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki55




Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Wto 12:33, 02 Mar 2010    Temat postu:

kula26 napisał:
Tak ma, spróbuj wcisnac reczny i podczas krecenia go zwolnij, jesli to nie pomoze to cos jest nie tak, albo z aku, albo z rozrusznikiem.

robiłem tak ale niemoze mi przełamac kompresji akumulator nowy nawet z kabli z auta nie chce zapalic rozrusznik tez sprawdzony nowe szczotki i pomierzone wszystko w rozruszniku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kula26




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 17:55, 03 Mar 2010    Temat postu:

Wiec moze padl auto dekompresor choc to proste urzadzenie, pierscien z mimosrodem na sprezynce w walku rozrzadu, jesli lubisz dlubac to zdejmij gore glowicy i bedzie go widac, od strony kola rozrzadu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki55




Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Śro 18:26, 03 Mar 2010    Temat postu:

a ludzie mówią ze ten model nie posiada dekompresatora w głowicy?
twierdzisz ze ma?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:01, 03 Mar 2010    Temat postu:

Raczej dziwne, żeby nie miał dekompresatora, bo przebić kompresję w LC4 bez deko to nie lada wyczyn.

Wiem, że od 96r montowali autodeko w LC4 na kopkę. Ale czy później w LC4 E to nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kula26




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Czw 19:17, 04 Mar 2010    Temat postu:

Jesli ma rozrusznik to musi miec deko, inaczej nie zakrecisz, chyba ze masz cos kombinowane. jezeli tak jak piszesz masz SXC to musisz miec glowice "high flow" szara, produkowane od 2003 do 2006.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki55




Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Czw 19:47, 04 Mar 2010    Temat postu:

kiedys taka była ale podobno pękła i jest zmieniona na czarną ale nie "high flow" dokładnie ten motocykl [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kula26




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Czw 19:55, 04 Mar 2010    Temat postu:

Dziwnie to wyglada, szare z czarnym, nie zmienia to faktu ze musi byc deko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki55




Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Czw 20:12, 04 Mar 2010    Temat postu:

ok to będe grzebał dalej skoro jest deko a słuchaj jak dokładnie działa deko wiem gdzie jest i jak wygląda tylko chodzi mi o to czy naprzykład jak kręce rozrusznikiem to jest jakos mniejsza kompresja czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:26, 04 Mar 2010    Temat postu:

Tak, jest mniejsza poniewaz unosi sie na chwile zawor wydechowy, po odpaleniu sila odsrodkowa unieruchamia ten pierscien
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zachar24




Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:52, 24 Maj 2010    Temat postu:

WITAM
jestem świeżym posiadaczem adventure LC4, już sie zakochałem. Ale mam problem z odpalaniem. szczęście że jest kopniak. nowy akumulator nie ciągnie, nawet przy wsparciu odprężnika. słyszałem, że jest coś takiego jak sprzęgło rozrusznika. lub jakieś inne sprzęgło, które może być powodem problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gry76




Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Tomyśl

PostWysłany: Czw 23:10, 17 Maj 2012    Temat postu:

Wróce do tematu, choć jestem nowy, zęby już zjadłem na odpalaniu tego ustrojstwa. Ja jeśli jest zimno, najpierw kopką na odprężniku kilka razy obrucę cylinder żeby na sucho troszkę rozruszać silnik,póżniej na odpręzniku kręcę rozrusznikiem z trzy orbity i puszczam odprężnik. Nie zawsze za pierwszym razem obruci ale za trzecim zawsze zapali. Też już chciałem akumulatory kupować.Nabierając obycia z maszyną doszedłem do wniosku że ten typ tak ma i męcz się bracie bo sam żeś sobie go wybrał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:28, 18 Maj 2012    Temat postu:

a jak kopiesz kopka to slychac takie glosne tyk z glowicy ? na 90% maja autodeko , ponoc lubia sie popsuc i moze wam sie wlasnie popsul.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin