Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm lc4 sc
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:52, 19 Gru 2011    Temat postu: ktm lc4 sc

co myślicie o tym egzemplarzu? niby 600km temu zmieniany tłok, pierścienie i cylinder, mówi że z trójki na koło idzie hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
ktoś może zna ten motor?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:47, 19 Gru 2011    Temat postu:

Zdjęcia są w małej rozdzielczości co sprawia że są mało dokładne. Tak w ogólnym rzucie nic mu nie brakuje jednak wygląd na lekko zmęczony życiem... ale cóż można powiedzieć o motocyklu patrząc na zdjęcia, bez osłuchania silnika i przejażdżki ciężko cokolwiek powiedzieć.
pozDRawiam
MarianT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 9:01, 02 Sty 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Mój ma 30mh po kapitali (6,5l paliwa - 1mh) z trójki tez idzie nawet z czwórki jak masz na tyle umiejątności Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:47, 02 Sty 2012    Temat postu:

kazdy remontuje a potem sprzedaje Smile

co znaczy 600/620 ER ? to wkoncu 600 czy 620 czy mix ?

600 ma nieco inny silnik niz 620 i nie dostaniesz juz wiele czesci do tego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:58, 02 Sty 2012    Temat postu:

już kupiłem husaberga, chciałem fe 501 ale sie trafił fe 400. moto jest bardzo lekkie- 109kg. też ma keihina fcr. tyle że pali zimny bez używania ssania wiec chyba cos jest nie tak wyregulowane, ma ktoś instrukcję jak regulować ten gaźnik?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba2955 dnia Pon 14:59, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 15:19, 02 Sty 2012    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
kazdy remontuje a potem sprzedaje Smile

co znaczy 600/620 ER ? to wkoncu 600 czy 620 czy mix ?

600 ma nieco inny silnik niz 620 i nie dostaniesz juz wiele czesci do tego


Na przykład czego? Jest to 600 ale przejściówka, rama i dól silnika takie same jak 620, jedynie ma inna średnice tłoka, wał mam juz włożony z 620 tki, w głowicy wszystkie czesci te same co 620, więc czego nie dostanę? Wszystkie czesci do niego kupowałem nowe oryginalne w ASO. Remontowałem go dla siebie i jesli nie pójdzie za tą ceną to będe dalej jeździł, poprostu chcę troche potrialowac i chce kupić 2T.

Co do regulacji gaźnika keihina to zobacz w kazdej serwisowce do 4T KTMa jest opis.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:35, 02 Sty 2012    Temat postu:

panowie, wiem że to nie na ten temat...ale mam problem z ustawieniem zaworów w husabergu, nie widać krzywek wałka rozrządu, jest znak pod zaślepką na prawym delku, tylko jeden obrót wału to dwa obroty wałka rozrządu więc jak trafić które to położenie? bo w serwisówce jakoś niejasno to opisane...będę wdzięczny za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 12:20, 03 Sty 2012    Temat postu:

kuba2955 napisał:
panowie, wiem że to nie na ten temat...ale mam problem z ustawieniem zaworów w husabergu, nie widać krzywek wałka rozrządu, jest znak pod zaślepką na prawym delku, tylko jeden obrót wału to dwa obroty wałka rozrządu więc jak trafić które to położenie? bo w serwisówce jakoś niejasno to opisane...będę wdzięczny za pomoc


dwa obroty wały to jeden wałka rozrzadu takie male sprostowanie,
krec8isz wałem i patrzysz na dzwigienki. Gdy tłok idzie na dól dzwigienki ssące otwieraja zawory, zamykaja je gdy tłok idzie do góry i w GMP masz punkt zapłonu, gdy wszystkie zawory są zamkniete, ustawiasz zawory.
Potem tłok idzie na dół , otwieraja sie zawory wydechowe gdy znowu idzie do góry, wtedy w gmp są otwarte wydechowe i ssące, moment przepłukiwania, więc nie wolno ustawiać zaworow i tak w kółko. zasada działania 4T się kłania.

jaką odczuwasz róznicę między lc4 400 a Fe 400?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bully dnia Wto 12:22, 03 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:06, 03 Sty 2012    Temat postu:

teorie znam ale zgłupiałem bo na 3 zaworach nie było luzu, na jednym był mały i w końcu powaliło mi się Laughing
pierwsza różnica to masa- miałem lc4 z dużym obiegiem oleju, lc4 to był kloc w porównaniu z fe ( około 140kg do 109kg), w lc4 miałem gaźnik dellorto w miare dobrze chodziło i zdaje mi się że z najniższych obrotów sprawiał wrażenie bardziej wściekłego, ale raczej to tylko wrażenie, bo ktm odkręcałem w lesie do końca a tego jeszcze sie boje bo w nieoczekiwanych momentach potrafi pójść na koło heh. w fe mam keihina fcr i lepiej odpala i fajniej moc oddaje. cóż, dopiero poznaje motor...
up.
no i po regulacji, silnik teraz ładniej pracuje, jednak w złym momencie wcześniej regulowałem Confused
no i mam dziwny motyw z paleniem, na ssaniu nie odpali za nic, bez ssania zimny trzeba troche pokopać, choć tragedii nie ma, ciepły od pierwszego kopa. z mojego rozumowania wynika że jest za duża dysza wolnych obrotów i go zalewa na ssaniu, dobrze myśle? na dniach rozbieram gaźnik zobaczyć co tam słychaćSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kuba2955 dnia Wto 18:54, 03 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 12:03, 04 Sty 2012    Temat postu:

A zważ go bez paliwa czy rzeczywiście jest 109kg, bo mi się wydaje ze husaberg przeklamuje. moja LC4 wazy bez paliwa 119 kg

rozbierz gaźnik sprawdź poziom paliwa najpierw (pływak musi być równolegle do korpusu gdy zaworek jest zamknięty bez wciskania tego trzonka na sprężynce! ) Sprawdz tez szczelnośc gdy zamknięty zaworek dmuchnij w węzyk, powinny ci oczy wyjść.
Dysza nie koniecznie musi być za duża, może po prostu za mocno masz odkreconą śrubę regulacji ( to na dole gaźnika przeważnie schowane że nie widać) Odkręcajac wzbogacasz. Niezwiązane z dolegliwością, sprawdź jeszcze stan płytki przepustnicy czy nie pęka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:59, 04 Sty 2012    Temat postu:

siedzialem na starszym husabergu , naprawde leciutkie i waskie , to w sumie brat EXC, podobny zawias.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:47, 04 Sty 2012    Temat postu:

nie mam gdzie zważyć dokładnie, ale tak jak pisze Rysiek24, motor jest wąski. rozrusznik jak to w husabergu, nie działa i nikt nie wie dlaczego Very Happy wstawiałem od lc4 i od yamahy r6- ciągle ta sama historia, raz mułowato obraca silnikiem i koniec, akumulator nowy więc gdzieś chyba prąd ginie.
bully- możesz podać na jakich dyszach jeździsz swoją lc4? bede rozbierał gaźnik zeby poczyścić bo wkurzają mnie jego fochy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 14:53, 05 Sty 2012    Temat postu:

kuba2955 napisał:
nie mam gdzie zważyć dokładnie, ale tak jak pisze Rysiek24, motor jest wąski. rozrusznik jak to w husabergu, nie działa i nikt nie wie dlaczego Very Happy wstawiałem od lc4 i od yamahy r6- ciągle ta sama historia, raz mułowato obraca silnikiem i koniec, akumulator nowy więc gdzieś chyba prąd ginie.
bully- możesz podać na jakich dyszach jeździsz swoją lc4? bede rozbierał gaźnik zeby poczyścić bo wkurzają mnie jego fochy


GAxnik mam od Yamahy YZF 426 i takie mam tez dysze, Wejdz na stronę husaberga i tam w dziale service dalej download masz manuale do wszystkich roczników, pobierz go i zobacz tam będzie pisać o gaxniku napewno.

Tezmysle o zakupie husberrga, gdy nic ciekawego nie dostanę w 2T to na ogień pójdzie husaberg w ostateczności 520exc.
W husabergach kichą jest to że do 2004 są te dellorto, bez rozrusznika to naprawdę ciężko się odpala na gorąco, dwa zastanawiało mnie co sięstanie gdy pokrzywie zadupek, ktory nie jest odkręcany, w lc4 np raz go złamałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:11, 05 Sty 2012    Temat postu:

w mojej miejscowosci stoi ten sprzet [link widoczny dla zalogowanych] , stoi dluzszy czas i widze ze cena juz o 1500 zl nizsza niz ostanio....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba2955




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:56, 05 Sty 2012    Temat postu:

ja mam gaźnik od hondy crf 450 z tego co mówił poprzedni właściciel. wogóle może ktoś go zna? ma warsztat w rybniku "moto-inox" robi enduro i crossy.
śrube dolną w gaźniku mam wykręconą 1.5 obr jak znalazłem w jakiejś instrukcji. w takiej sytuacji podczas odpalania zimnego silnika na ssaniu świeca jest mokra, łapie ale nie odpala. bez ssania po iluś tam kopnięciach odpala.
p.s. myślałem że jak pozbyłem się lc4 na dellorto to prawa noga już mnie nie będzie bolała Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin