Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Napęd??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boras




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Pon 10:31, 18 Lip 2011    Temat postu: Napęd??

Jaki polecacie zestaw napędowy do LC4 ADV z 98r. teraz mam założony zestaw na szosę tak mi gość powiedział jak go sprzedawał i na wolnych obrotach słabo idzie a w terenie troszkę by się przydało zmienić przełożenie.
Co mi polecacie ile zębów przód i tył?
nie chcę typowego krosowego przełożenia tylko takie na szutry i trochę w miasto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Pon 11:32, 18 Lip 2011    Temat postu:

A ile zębów masz obecnie na zębatkach? Wtedy łatwiej jest coś poradzić. Ale zawsze możesz zmniejszyć lub zwiększyć o 2-3 zęby i jakiś efekt tam uzyskasz. Ja w swojej 520 mam przód 14 a tył 48.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:47, 18 Lip 2011    Temat postu:

Napisz jakie przełożenie masz obecnie, żeby był znany punkt wyjścia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:41, 18 Lip 2011    Temat postu:

ja mam 16-48 i w sumie pasuje mi , czasem mozna by sie pokusic o 16-50 , albo 15-45- v max ok 150 , na szosie trzymam 90 - 100 caly czas ( ale mam wersje bez owiewki)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 14:41, 18 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:23, 18 Lip 2011    Temat postu:

Jak dla mnie typowo szosowe przełożenie do LC4 to 16:42. Wtedy da się utrzymywać te 120-130km/h na szosie. W teren podobało mi się przełożenie 16:48. Nie było ani za szybkie ani za wolne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dex19




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:04, 20 Lip 2011    Temat postu:

Ja obecnie mam 16:42 jeżdżę tylko miasto/trasa , żadnych szutrów czy terenu (tylko asfalt. V-max 150km/h (z GPS). Prędkość podróżna 100-130km/h.

Właśnie czekam aż przyjdzie mi zdawcza 17z do testów...

Założeniem moim jest zmniejszenie obrotów przy prędkościach podróżnych , żeby zmniejszyć obciążenie silnika oraz być może przy okazji spalanie.

LC4 640 2004r


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:33, 20 Lip 2011    Temat postu:

dex19 napisał:
Ja obecnie mam 16:42 jeżdżę tylko miasto/trasa , żadnych szutrów czy terenu (tylko asfalt. V-max 150km/h (z GPS). Prędkość podróżna 100-130km/h.

Właśnie czekam aż przyjdzie mi zdawcza 17z do testów...

Założeniem moim jest zmniejszenie obrotów przy prędkościach podróżnych , żeby zmniejszyć obciążenie silnika oraz być może przy okazji spalanie.

LC4 640 2004r


Coś mały ten V-max... Mi pokazało 180km/h na liczniku i kumpel na CBR900 i Z1000 też miał tyle. Według wyliczeń KTM na zębatkach 16:42 powinien pójść 200km/h przy max obrotach Razz
160km/h to pokazywało bez problemu na 16:48.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:34, 20 Lip 2011    Temat postu:

Coś nie tak z tymi wyliczeniami....
Mi na HF (dłuższe przełożenie w silniku) i 16:42 szedł do 164 km/h (w.g. GPS nie licznika) przy 6900 obr/min.
Do max. obrotów nie dochodził z braku mocy. Na 15:42 Vmax wygląda praktycznie tak samo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Śro 13:35, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boras




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Czw 10:12, 21 Lip 2011    Temat postu:

No i niespodzianka policzyłem zęby na zębatce i przód 16 a TYŁ 38. czyli mam przełożenie typowo na prędkość a nie na teren. czyli co polecacie jakie przełożenie?
zębatki mam w dobrym stanie i myślałem że obędzie się bez wymiany łańcucha ale przy takiej różnicy zębów jak wy macie to na pewno będzie za krótki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boras dnia Nie 9:05, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:36, 21 Lip 2011    Temat postu:

Wyliczenia robię według tego:


Jak będę miał czas to sprawdzę prędkość według GPS w Nokii E52.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Czw 11:37, 21 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:34, 21 Lip 2011    Temat postu:

Tylko KTM na 5tce nie dokręci się do 9k obr. U mnie dochodził to blisko 7k (max. mocy na krzywej) i dalej już nie chciał. Odcinka jest chyba przy 8.5k ?
Swoją drogą koło ma chyba ciut mniejszy obwód z tego co kołacze mi się w głowie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Czw 13:35, 21 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:03, 21 Lip 2011    Temat postu:

Nie wiem. Wiem na pewno, że licznik pokazał i u mnie i w CBR900 180km/h ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 21:43, 23 Lip 2011    Temat postu:

EGS-E 620 na przełożeniach 16/44 w 2 osoby (ja, żona + bagaż) na trasie mialem 170 licznikowe. LC4 640 na gazniku PHM38 z pompką, przełożenie 15/42 bylo 156 na GPS.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dex19




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:19, 03 Sie 2011    Temat postu:

Jestem po wymianie zdawczej z 16z -> 17z i o dziwo prędkość max spadła mi z 151 na 142

Obydwa pomiary GPS (jesli ktoś czytał moje posty w temacie DB killera to oczywiście pomiar był robiony bez tego ustrojstwa)

Ciekawy wynik bo podobno V max miało się zwiększyć przy zwiększeniu ilości zębów zębatki zdawczej...

na tyle 42 (niezmieniane).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:21, 04 Sie 2011    Temat postu:

napisz jeszcze czy masz silnik sprzed 2003 czy już późniejszy - różnią się trochę przełożeniem wstępnym w silniku. Niemniej wyniki jakieś nierewelacyjne.
Ja u siebie na 16/42 na silniku HF i kołach enduro miałem GPSowe vmax ok. 165, po zmianie na 15/42 vmax spadł o jakieś 3-4 km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin