Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Napęd??
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dex19




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:35, 04 Sie 2011    Temat postu:

moge to po czyms konkretnym rozpoznać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:09, 04 Sie 2011    Temat postu:

Masz sprzęgło hydrauliczne (siłownik w karterze) ? Ta modyfikacja pojawiała się w 2003r, razem ze zmianą przełożenia wstępnego (i kilkunastoma innymi wewnątrz silnika).

pzdr, Adam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dex19




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:31, 04 Sie 2011    Temat postu:

tak, sprzęgło jest hydrauliczne - Magura

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 21:11, 06 Sie 2011    Temat postu:

Miałem kiedyś takie przełożenie 16/38 - to porażka, w sumie masz tylko 4 biegi, nie zdziwił bym sie gdyby moto jechało szybciej na 4 niz na 5, do takiego przełożenia brakuje wielu km żeby silnik sie rozkręcił. To nie przełożenie dla LC4. 100km/h na 2ce na takim przełożeniu robisz, później jest tylko gorzej..a jak wbijesz 5 przy 90km/h to sie okazuje ze jest 20km/h na nią za wolno. Klasyczny przerost formy nad treścią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:20, 07 Sie 2011    Temat postu:

Miałem 16/38(i to na dłuższym przełożeniu wstępnym), ale na kołach SM - rewelacji nie było, ale do ekonomicznej turystyki nadawało się. Trzeba było biegi wysoko wyciągać i 5tka tak dopiero od 100km/h zapinać. Vmax w okolicach 155-160.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:58, 07 Sie 2011    Temat postu:

Ja mam 17/42 czyli standard(SM) i prędkości przelotowe 130-140 km/h, choć do takiej przelotowej proponuje zmniejszyć tylną zębatkę... vmax 170km/h(gps) 177km/h(ktm)

silnik HF


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doktor dnia Nie 10:59, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boras




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Pon 6:12, 08 Sie 2011    Temat postu:

a jak wygląda u was sprawa z długością łańcucha ile macie ogniw na swoich przełożeniach bo nie wiem czy gość wymienił tylko zębatkę czy skracał łańcuch?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dex19




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:08, 08 Sie 2011    Temat postu:

A co może być powodem takich "ciekawostek" u mnie ?

tak jak pisałem:
17/42 i 140-145km/h V-max
16/42 i 150-155km/h V-max

tak jak fxrider pytał - sprzęgło mam hydrauliczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:56, 08 Sie 2011    Temat postu:

Niewyregulowany, skastrowany lub już podjechany silnik.
Prędkości licznikowe czy GPSowe ?

Ja właśnie powoli zaczynam kończyć remont swojego - jestem ciekaw silnik na to zareaguje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dex19




Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:08, 08 Sie 2011    Temat postu:

prędkości GPS.

niewyregulowany - masz na myśli gaźnik czy coś innego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:11, 08 Sie 2011    Temat postu:

Źle ustawiony, albo zapchany gaźnik, coś nie tak z zapłonem, wgniota na kolektorze, felerny tłumik, podparte zawory - możliwości jest sporo. A może po prostu silnik już cokolwiek oklapł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin