Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm Lc4 nie odpali pomocy :)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Wto 18:58, 01 Paź 2013    Temat postu: Ktm Lc4 nie odpali pomocy :)

Witam mam problem z ktm lc4 640 98r
Nie chce mi wgl odpalic na kopa, Rozrusznik nie chodzi, swiece zalewa iskra jest ale cienka i lata na boki świeca nowa paliwo świerze. Ktm nie daje znaku życia Sad
Gdy wziołem go na pych za autem na 4 biegu odpalił i chodził pieknie ale jak go zgasze to już koniec, na kopke sie nawet nie odezwie. Podlałem mu paliwo pod świece i też nic nawet nie dygnoł
Czy może to być akumulator który majuż najlepsze dni za sobą?
Gaznik mikuni zapłon kokusan
Pozdrawiam i proszę o szybką pomoc Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 19:39, 01 Paź 2013    Temat postu:

Sprawdź luz na impulsatorze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Wto 19:41, 01 Paź 2013    Temat postu:

A powiedział byś mi jeszcze jak to zrobić mniej wiecej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 19:57, 01 Paź 2013    Temat postu:

1. Ściągasz serwisówkę
2. Czytasz
3. Robisz

Bez serwisówki nie podchodź do lc4, bo zepsujesz.
W skrócie, to trzeba ściągnąć dekiel magneta, ustawić magneto w odpowiedniej pozycji (w serwisówce masz zdjęcia, ale i bez tego jak na to spojrzysz będziesz wiedział jak) i szczelinomierzem sprawdzasz luz (ma być 0,75mm) Jeżeli jest większy (z tego co zauważyłem to takie problemy o jakich piszesz mogą być przy ponad 1,2 mm) to regulujesz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Wto 19:58, 01 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Wto 20:03, 01 Paź 2013    Temat postu:

zaraz lukne w serwisówke bo mam ale z tego co rozumiem to chodzi ci o odległość impulsatora od tej wypukłości na magnecie (ja tam mam z 3mm luzu 0_0) jutro z samego rana to sprawdzę i dam znać co widziałem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Wto 20:29, 01 Paź 2013    Temat postu:

Dokładnie o to chodzi. Jeżeli masz tam 3 mm, to już znasz prawdopodobną przyczynę. Żebyś nie wracał z garażu na tarczy, to jeszcze napiszę, że jeżeli zabraknie Ci regulacji, to ja u siebie rozwierciłem otwory w impulsatorze, żeby osiągnąć idealne 0,75 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Śro 9:49, 02 Paź 2013    Temat postu:

Podciagnołem na maxa wyszło równiutkie 0.75mm iskra duuuużo lepsza ale i tak nie pomogło Sad rozbiore jeszcze gaznik bo wyciagnołem zawór elektryczny i może coś z ta komorą podciśnieniowa jest nie tak i nie otwiera powietrza. Innych pomysłów nie mam Sad
Jak wam coś wpadnie do głowy to piszcie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 10:19, 02 Paź 2013    Temat postu:

Spróbuj odpalić bez gaźnika na plack'u, samostarcie, ostatecznie na wtrysku bezpośrednim (benzyna ze strzykawki) to wykluczysz gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Śro 10:42, 02 Paź 2013    Temat postu:

Spoko tak zrobie. próbowałem raz ze strzykawki pod swiece i raz w gaznik w dolot powietrza ale to nic nie dało Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Śro 15:41, 02 Paź 2013    Temat postu:

Prezesie sprawa wyglada tak że cykłem mu dawke benzyny na zaworek ssacy i nawet nie strzeliło wiec gaznik wykluczamy.
Co by to mogło jeszcze być? bo ja juz dawno wysiadłem z pomysłami ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 19:52, 02 Paź 2013    Temat postu:

Dla pewności spróbuj jeszcze z samostartem.
Żeby silnik palił musi mieć 3 rzeczy

1.Iskrę (w odpowiednim momencie)
2.Mieszankę paliwowo-powietrzną
3.Kompresję

Więc te 3 rzeczy musisz sprawdzić. Zobacz w serwisówce sprawdzanie zapłonu - sprawdź impulsator, bo on często jest przyczyną awarii sprawdź jego oporność i ile volt daje. Spróbuj jeszcze odpiąć kostkę od alternatora i wtedy kopnąć.

I sprawdź kompresję, bo może tu jest pies pogrzebany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Śro 20:53, 02 Paź 2013    Temat postu:

w moto jest nowy tłok kapresje ma taka ze na kopce sie można wieszać Smile wiec to odpada. skład paliwo powietrze może być ale watpie bo po wszczyknieciu powinien chociaż szczelić chodzby co sie działo a on nic więc obstawiał bym iskre chociaż jest ładna to może nie bić jak jest pod ciśnieniem (kapresja) słyszałem o takich przypadkach. jutro ciag dalszy prób i błędówVery Happy
Pozdrawiam napisze jak sie czegoś dowiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Śro 20:58, 02 Paź 2013    Temat postu:

znalazłem coś takiego http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/ktm-620-lc4-1997r-jest-iskra-jest-paliwo-a-nie-pali,4342.html
ten sam przypadek winny był akumulator sprawdze jutro jak bd miał czym Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja12oo




Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krynica-Zdrój

PostWysłany: Czw 13:33, 03 Paź 2013    Temat postu:

doszłem do wniosku że jest za słaba iskra (trzeba mocniej kopnać żeby poszła iskra) a przy tej kompresji cieżko jest tak szybko kopnać Sad co zrobić żeby iskra była przy lżejszym kopnieciu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 15:17, 03 Paź 2013    Temat postu:

Już pisałem, że następny krok to miernik w dłoń i sprawdzasz cały układ zapłonu zgodnie z serwisówką, na szybko to możesz rozpiąć kostkę alternatora i spróbować, ew podpiąć pewne aku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin