Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Od którego roku wtrysk 690 enduro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harwester




Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:54, 09 Paź 2013    Temat postu: Od którego roku wtrysk 690 enduro

Witam,

Czytam i czytam, nasłuchałem się tez cała czapkę i uznałem (jako laik) że wtrysk o niebo lepszy od gaźnika. A że nie wiem na 100 % że odważę sie na raty nówelasa wziąść stąd pytanko. Od którego roku w 690 enduro lub enduro R jest wtrysk? W sumie w specyfikacjach nie widzę, więc pytam ...

druga sprawa widzę że enduro r z 2013 ma 910 mm, a z 2012 935 mm, to błąd? te dwa centy to dla mnie duuużo. Ktoś stweirdził że wersja bez R jest niższa. Po specyfikacjach widzę że skoki 250 / 250, a wysokość też 910 mm

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 17:50, 09 Paź 2013    Temat postu:

Głowy nie dam, ale chyba 690 zawsze miało wtrysk. Co do wysokości i skoków zawieszenia to różniły się w poszczególnych rocznikach, starsze modele kiedy w ofercie było R i nieR miały chyba 275 i 250mm, wersja R była wyższa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harwester




Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:10, 09 Paź 2013    Temat postu: ten sam

Czyli jednak błąd w specyfikacjach? Prosze o potwierdzenie bo sprawdzałem w specyfikacji w niemczech i u nas? 910 mm czy wyższe jest to R 2013

AAAA i zasłyszałem że motor można podwyższyć, ale nie obniżać, co zaoferował mi KTM Olsztyn, Poznań i DE. Lepiej nie majstrować przy zawieszeniu i nauczyć sie techniki? Choć sama technika to wyrażenie zaklęte jak dla mnie. Nikt nic nie pisze, nikt nie pokazuje, a szkółek kilka jest co wyciągają ręce po sianko ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:19, 09 Paź 2013    Temat postu:

690 od poczatku miało wtrysk, co do techniki jazdy to bardzo duzo informacji znajdziesz na filmikach yt, z tego co pamietam to kanał offroadfanatic, kilka godzin ogladania, praktycznie wszystkie przypadki jakie mozna spotkac w terenie ładnie wytłumaczone i pokazane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
harwester




Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:23, 09 Paź 2013    Temat postu: ten sam jeszcze raz

dzieki wójo,

wyprawa w sam raz na jesień, zimę przed zakupem ... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:20, 10 Paź 2013    Temat postu:

pierwsze modele mialy problemy z wtryskami i pompami paliwa , byc moze to poprawili..wiec czy wtrysk lepszy od gznika ??? jesli sie nie zepsuje, to tak Very Happy a w gazniku nie ma co sie popsuc , chyba ze gaznik ma 20 lat.

co do wysokosci , KTM obniza nowe modele motocykli , LC8 tez obnizyli .Generalnie Rozdzielaja bardziej na motocykle pseudo off road tzn lekki teren , od typowo szosowych i typowo wyczynowych off roadowych typu EXC/SX , tak jak i japonce przestaja robic prawdziwe duale w calym znaczeniu tego slowa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 14:21, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin