Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm lc4 620 zawór BY-PASS
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:57, 12 Paź 2014    Temat postu:

Takie może głupie pytanie z mojej strony. Czy można wykręcić śrubę od bypasu bez spuszczania oleju żeby zweryfikować sprężynkę? Tłoczek wymienia się w komplecie ze sprężynka czy nie ma reguły ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:51, 13 Paź 2014    Temat postu:

mozna , wyleci olej z kanalu w ktorym pracuje tloczek ( moze z 50 ml)

nie ma reguly , ale tloczek kosztuje 10 zl , a masz nowego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pajonk




Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:18, 14 Kwi 2015    Temat postu:

hej,

czytam i zaniepokoilem sie, bo poprzedni wlasciciel nie dbal za bardzo o smarowanie sprzetu. wymienilem juz olej (wczoraj), ale nie rzycilem okiem na bypass. ze zdjec mozna wywnioskowac, ze po wykreceniu zaworka zleci prawie caly olej z "malej" sruby, czyli jakies pol litra, moze wiecej - tyle polecialo mi przy spuszczaniu z malej sruby. czy to prawda czy moge z olejem w silniku smialo wykrecac bypass celem sprawdzenia?

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:20, 15 Kwi 2015    Temat postu:

mozesz wykrcac , poleci troszke oleju , ale to tak z 50 - 100 ml

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:25, 15 Kwi 2015    Temat postu:

wielkie dzieki! zamowione, bedzie wymiana profilaktycznie. grosze to kosztuje a moto ma juz 31kkm wiec moze lepiej dmuchac na zimne. czy przy regulacji luzu zaworowego sa jakies niespodzianki czy klasyk - kontra, srubka, nowa uszczelka i wio? Smile)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek222




Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 22:02, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Nie ma niespodzianek prosta robota tlok w gmp blokada walu.szczelinomierz,klucz 10,srubokret plaski i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:26, 15 Kwi 2015    Temat postu:

blokawa walu zbedna , wystarczy wyczuc luz na dziwgienkach ( no chyba ze ktos juz mial skasowny luz na 0 ) , dosc ciasno tam jest Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian2410




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:30, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Dokrecacie śruby od tak bez dynamometryka na zaworach ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 22:37, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Ja zawsze,jeśli biega o silnik to niema opcji aby coś robić bez tego klucza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczmar__




Dołączył: 03 Lut 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:07, 03 Lut 2018    Temat postu:

Witam,
panowie odkręciłem śrubke by pass, wyleciała sprężynka, ma prawie 25mm więc jest ok. Tłoczek nie wyleciał. Dziwne jest to, że zleciało prawie litr oleju silnikowego. W pewnej chwili olej przestał lecieć, wtedy włożyłem mały kluczyk imbusowy w dziurę w celu poruszenia tłoczkiem (chyba ruszyłem nim) i olej dalej zaczął lecieć. Czy to normalne? Jak wyciągnąć tłoczek? Czy w ogóle jest taka potrzeba? Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaczmar__ dnia Sob 18:08, 03 Lut 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rychu
Gość






PostWysłany: Pon 7:53, 05 Lut 2018    Temat postu:

mogles kopnac w kopke, to powinno wypchnac go cisnienie oleju , ewentualnie olowek i wbij go w tloczek.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 13:01, 05 Lut 2018    Temat postu:

Potrzeba wyciągnięcia tłoczka jest bo trzeba go zdiagnozować czy nie jest wytarty itd. ja do wyciągnięcia go z gniazda używam kołka rozporowego Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczmar__




Dołączył: 03 Lut 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:42, 05 Lut 2018    Temat postu:

Nie mogę wyjąć tego tłoczka.. Jutro kupię magnes na przedłużce, może w ten sposób da radę.

Wbijając ołówek nic się się nie uszkodzi lub nie zablokuję tłoczka?

Może zalać go olejem ponownie, wkręcić śrubę bez sprężynki i przekopać bez zapłonu? Co sądzicie?

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Wto 12:58, 06 Lut 2018    Temat postu:

też miałem problem z wyciągnięciem tłoczka, ostatecznie pomogło wbicie drewnianego kołka. tłoczek wyszedł razem z kołkiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:41, 03 Maj 2018    Temat postu:

ktoś wie jakim momentem dokręcić śrubę od zaworku bypass w KTM LC4 640 SM 2004r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin