Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolo magnesowe lc4 600
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Czw 13:00, 27 Gru 2018    Temat postu: Kolo magnesowe lc4 600

Witam, mam pytanie odnosnie mojego sprzeta tak jak w temacie. Jestem juz na kocowce kapitalki silnika i tu na sam koniec jeszcze jeden chochlik, a mianowcie podczas ustawiania zaplonu (mam oczywiscie SEM) nie zgadzaja sie znaki na statorze i kole magnesowym... wal zblokowany, a kreska na magnecie, a raczej dwie kreski zamiast na godzinie 7.30 to na 10.30.., poza zakresem regulacji, zglupialem normalnie. Chyba poprzednik wsadzil magneto od gs 250 lub aprilli bo innego rozwiazania chyba nie ma. Pytanie moje czy na tym kole magnesowym moja lc4 pojedzie? Rozum mi mowi, ze zaplon bedzie za wczesny i to sporo wiec chyba du*a z tego i bede musial zakupic drugie - uzywke, czy mam racje? Podobo ten motor wczesniej jedzil, ale cos mi sie zdaje, ze nie na tym magnecie..., jakos niebawem dorzuce fotki obrazujace rzezbe, jezeli ktos przerabial takie cos prosze o sugestie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Czw 13:12, 27 Gru 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Czw 13:13, 27 Gru 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fomek5 dnia Czw 13:20, 27 Gru 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13671
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:40, 27 Gru 2018    Temat postu:

edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim

tez kiedys walczyłem z zapłonem w LC4 juz nie pamietam dokładnie w czym miałem problem ale generalnie jakby brakowało mi znaków - ostatecznie uzyłem lampy stroboskopowej, i danych technicznych było wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach i na wysokich dało sie to całkiem sensownie zgrać i moto chodziło jak trzeba - tyle pomóc moge Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Pią 9:56, 28 Gru 2018    Temat postu:

Bede tak pisal, Heniu, myslisz, ze na tym kole ustawie prawidlowo zaplon na stroboskop? Mam juz wypatrzone magneto typowo z lc4 za 400 zl w bardzo dobrym stanie, zastanawiam sie czy nie kupic, a tego co mam to nie sprzedac dla swietego spokoju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13671
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 15:08, 28 Gru 2018    Temat postu:

jak masz taka opcje, i wszystko bedzie w dobrym stanie, i masz $$ to pewnie warto tak zrobic i sie nie bawić Very Happy

mi sie udało idealnei wyregulować na stroboskop


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 4:08, 18 Sty 2019    Temat postu:

Do ktm lc4 600 620 ... wchodzi tylko jeden typ magneta fizycznbie nie włożysz tam niczego innego jeśli magnesy nie powypadały lyb nie są popękane zakup nowego nic nie zmieni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Nie 20:16, 20 Sty 2019    Temat postu: magnetolc4 600

Chodziło o to, że znaki na moim magnecie są w innym miejscu niż powinny, magneto generalnie jest w b.dobrym stanie. Dla świętego spokoju kupiłem dedykowane do ktm lc4 ze znakami już w dobrym miejscu Smile, a swoje stare, sprawne najprawdopodobniej sprzedaje, komuś się przyda do 2T, to w sumie część "biały kruk" Wink. Zapewne na jednym kole i na drugim bym sprzęta odpalił - magnesy są dokładnie tak samo ułożone względem rowka na klin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 0:51, 21 Sty 2019    Temat postu:

co Ty piszesz ???? jak do 2 T ? jakie 2 T ma magneto z kielichem na zewnątrz ? czyli stator przykręcony do dekla > ??? wszystkie maja stator przykecony do kartera !!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13671
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 8:06, 21 Sty 2019    Temat postu:

chociazby kazdy najnowszy KTM Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:39, 21 Sty 2019    Temat postu:

on ma 600 starą ... wielkie magneto ... teoretyzowanie to sobie można ... ma chłop motocykl ponad 25 letni ... i o takich piszemy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Wto 15:33, 22 Sty 2019    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Patrz i przyjrzyj się dokładnie jakie koło magnesowe siedzi w tym sprzęcie.
A tak w ogóle to nie mam na imie "on" tylko Tomek. Owszem mam 25 letniego sprzęta którego reanimuje już dłuższy czas, tak dla zabawy, hobbistycznie robię sobie "nowego" lc4 z 93 roku, czy to jakiś wstyd? czy co, bo piszesz jakbym był trędowaty z tego powodu, czasem zasięgam porad tutejszych bywalców ze względu na ogrom wiedzy jaką dysponują Smile, lecz próbujesz się przyczepić do tego co piszę nie pomagając mi w niczym..., koło magnesowe w moim sprzecie ma po prostu znaki w innym miejscu niż lc4, tak jak Henio pisał, na lampę można najprawdopodobniej ustawić i to koło, lecz ja chcę mieć część ze znakami w oryginalnym miejscu tak jak fabryka, bo do tego dąże w moim projekcie, magneto już zakupiłem sobie z resztą z odpowiednimi znakami, także po temacie kolego sympatyczny..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:26, 22 Sty 2019    Temat postu:

najgorsze ,ze brniesz frustrujesz się ,,, jesteś uparty ale w niemądry sposób --- nie pozwalasz sobie pomóc =
teraz tak zobacz jak jest założone magneto wnętrze kilelicha jest od strony silnika od strony wału i tak wchodzi na stożek od wewnątrz kielicha ... jasne ???
natomiast lc4 jako jedyny w rodzinie KTM z zapłonem SEM AMAL ma magneto założone odwrotnie czyli od zewnątrz kielicha wchodzi na stożek wyobtraź sobie uparciuchu ,że stożek na wale to nie walec to stożek z jednej strony jest szerszy z drugiej węższy .... tak samo magneto od lc4 szersze jest od zewnątrz kielicha a od wszystkich 2T jest odwrotnie ..
dotarło ??? pomogłem zrozumieć czy dalej brniesz ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motocdi dnia Wto 17:16, 22 Sty 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:31, 22 Sty 2019    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

tutaj jest fotka silnik w lc4 600 i 620 ma dokładnie taki sam zapłon

nawet magneto w 2T załóżmy sx250 ... i inny ktm mx 250 mimo że magneta z zewnątrz się nie różnią mają w innych miejscach prowadzenie klina więc nie wymienisz między nimi magneta mimo ze ten sam rozmiar ztożka ... i mechanicznie pasują zapłon będzie w innym miejscu

mam wszystkie te 3 motocykle znam je bardzo dokłądnie były rozebrane do śróbki i poskładane


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motocdi dnia Wto 16:47, 22 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 17:38, 22 Sty 2019    Temat postu: Kolo magnesowe lc4 600

Masz racje, jest odwrotnie zalozone wiec na klin nie wejdzie w w 2T, (inny stozek w kole), moj blad...., tak wiec musi byc to kolo albo od aprili lub husaberga, niestety nie znam tych sprzetow tak wiec bede dywagowal, zmienie opis w aukcji, bo nieprawde napisalem, dzieki za podpowiedz.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin