Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolo magnesowe lc4 600
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:37, 22 Sty 2019    Temat postu:

podpowiem tak ... najpierw ustal jakie części są najbardziej poszukiwane najmniej dostępne ... pierwsze miejsce to stator od ktm lc4 ... niedostępny ( uszkadza się często przyczyna to źle zaprojektowane cddi tm14-05...na to wpływu nie mamy ) następne miejsce magneto uszkadzają warsztatowcy garażowi przy ściąganiu .... wszystkie pozostae części są już łatwo dostępne i relatywnie tanie

mam też husaberga fe350 starszy mode z 1994 tam jest waśnie nagneto jakie pasuje tylko do husaberga natomiast stator powinien pasować do lc4 ---stator zasila cdi tm14-05 takie samo jak w lc4 stąd wnioskuje że powinien sam nie przekładałem ...różnica jest tylko w uzwojeniu zasilającym światła ..nie jest ona istotna to akurat sprawdzałem

temat jeszcze nieszczęsnego cdi ...analogowego zastąpiłem go cyfrowym ...ma 2 mapy przyspieszacz chodzi dużo lepiej jednak nie mam chętnych na testy w czasie jazdy zimą --- za kilka tygodni pochwalę się dokadnymi wnioskami z różnicy jaką wnosi cyfrowy zapłon zastosowany w starym ktm lc4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Wto 21:46, 22 Sty 2019    Temat postu: Lc4

Masz niezla wiedze, patrz, te kolo ktore mialem poczatkowo w swojej lc4 ma znaki gdzie indziej niz standard lc4, moze skojarzysz do czego podchodzi ori, bedzie mi latwiej sprzedac Wink, [link widoczny dla zalogowanych] , jak spojrzysz na kolo i klin jest w godzinie 12 to znaki sa na godzinie 10...., ulozenie magnesow tak jak w lc4, ale znaki nie...,
Ps. Ja mam scigacz do kol wykonany na zamowienie ktory nie uszkadza magneta, i tak jak patrze na aukcje to sa w tej chwili tylko 2 magneta na 3 glownych portalach w tym kraju, z czego 1 jest u mnie takze po tym mniemam, ze to rzadka czesc, a co do statorow to slyszalem, ze tez pada uzwojenie od zaplonu czesto i ciezko wyrwac w dobrym stanie, takze obie czesci sa pewnie rzadkie...., statorow aby sie nie przewija? Dzwonilem ostatnio do pewnej firmy i czlowiek w rozsadnych pieniadzach oferowal taka usluge, po co wiec wstawiac nowy modul nie ori? Czy to aby nie Ty sprzedajesz te moduly na allegro?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:42, 22 Sty 2019    Temat postu:

moduł i stator to jest coś innego ... cdi oryginalne nie działa dobrze ma dwa stany zlbo 5 stopni albo 36 stopni nie ma nic po między działa jak przełącznik ... magneto z fotki jest od lc4 ?? nie widze jak jest wkładane ale jeśli wchodziło do motocykla a nie jest uszkodzone po co zmieniać ? ono się nie psuje

przewijanie tak przewijają są też kity nowe można kupić ,,, nie wypowiadam się bo musiałbym czyjeś opinie cytować sam nie mam doświadczenia z przewijanymi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motocdi dnia Wto 22:54, 22 Sty 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Śro 5:53, 23 Sty 2019    Temat postu: Kolo magnesowe lc4 600

Łatwo rozpoznać jak jest wkładane w lc4..., przy ustawianiu zapłonu śruba blokujesz wal i wtedy klin jest około godziny 12, znaki w tym momencie ori na kole powinny być około godziny 8, w tym kole co Ci wysłałem są na godzinie 10..., także od lc4 nie jest ori..., trochę się gubię z tym przewijaniem i wstawianiem modułu. Człowiek który przewija mówi, ze moduły zamienne to totalny badziew - nie poleca, a część osób mówi, że statorów się nie przewija bo ciężko wrócić do jakości producenta i ze lepiej moduł (zapewne Twój) wrzucić, oczywiście z nowa cewką WN. Wiem, ze jest konflikt interesów miedzy Wami ale jako fachowcy w tej dziedzinie moglibyście ustalić jedną wersję np taka, ze dwa rozwiązania są dobre.... bo są zwolennicy dwóch opcji tak przeglądając wypowiedzi paru osób, jeśli już padnie mi stator lub TM 14-05 to zastanowię się sam co z nim zrobię: czy dołożę Twoje Cdi czy zlecę przewiniecie uzwojenia lub naprawę modułu (bo też można naprawić), póki co pomierzyłem stator i mam wszystko w porządku, natomiast nie jestem pewny czy moduł nie zginął, ale to sprawdzę jak już będę robił odpalenie po kapitalce- niebawem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fomek5 dnia Śro 6:43, 23 Sty 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:47, 23 Sty 2019    Temat postu:

Stator mozesz przewinac , bedzie dzialac ok , cekowmodul niestety nie . Patentu z nowym cdi odradzam , sam wolalem kupic inny stator i tm14-05 niz robic to cudo. Ja kuipilem akcerosyjny stator electrexworld , od poczatku slabo to dzialalo , po miesiacu padl , wywalczylem wymiane na nowy , ale ze trwalo to dlugo , to kupilem w miedzyczasie ori uzywke i mam teraz drugi na zapas .. W magnetach jedyne co pada , to magnesy odpadaja .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Śro 14:50, 23 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:36, 23 Sty 2019    Temat postu:

pomieszaliście tematy ... nie wychodzę z żadną ofertą na forum nie interesuje mnie przewijanie ... kupujesz płacisz masz ... co kupisz to masz

coś mi tu wali brakiem logiki przewijać można ...ale sam kupiłeś używkę i polecasz przewijanie

cdi 14-05 to wyjątkowy prymityw działa jak przełącznik jednak w 1985 nie było innych rozwiązań dla tego dzisiaj po ponad 30 latach Smile testuje cyfrowy ---testy polegają na wgrywaniu różnych programów i testowaniu jak się motocykl zachowuje jak na razie jest lepiej jak dobrze... motocykl wybiera moc równo w całym zakresie obrotów ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motocdi




Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:52, 23 Sty 2019    Temat postu:

ok uciekam dla mnie dyskusja zakończona w tym temacie --- rozwiązanie problemu jest znane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fomek5




Dołączył: 25 Wrz 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Śro 17:08, 23 Sty 2019    Temat postu: Kolo magnesowe lc4 600

Dzwonilem do jednej z firm naprawiajacej statory i dowiedzialem sie ze cewkomoduly tez naprawiaja, koszt bodajze od 100 do 250 zl (zdejmuja zalewę i po kolei sprawdzaja co padlo, po czym na takich samych elementach elektroniki skladaja jak w ori, jesli cos wymaga naprawy, na koniec z powrotem zalewaja calosc)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:36, 24 Sty 2019    Temat postu:

znajomemu robili , to mu wybuchl ten cekomodul . O przewijaniu , dowiedziałem sie ostatnio , ja zmieniałem jakieś 4 lata temu . Teraz zaryzykował bym przewijanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin