Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakup exc-f 350/450/500
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boroszczak83




Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:42, 03 Maj 2015    Temat postu:

Podepnę się pod temat bo też szukam tego modelu a sporo km do przejechania. Czy ktoś widział ten motocykl ? [link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 20:37, 03 Maj 2015    Temat postu:

boroszczak83 napisał:
Podepnę się pod temat bo też szukam tego modelu a sporo km do przejechania. Czy ktoś widział ten motocykl ? [link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki[/quote]

kolega major000 miał go oglądać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:34, 22 Lis 2015    Temat postu:

Panowie z racji ze sprzedalem EXC 525 i szukam nastepcy mysle nad 450 2010/13 r jak sie ma sprawa zywotnosci powiedzmy w odniesieniu do starego RFS jest jakas przepasc jesli chodzi o wytrzymalosc czy spokojnie nowe konstrukcje lataja do tych 300 MT na jednym tloku i jak wyglada sprawa regulacji zaworkow ile mt trzymaja sie w tolerancji luzu ? co sadzicie o tym moto wart uwagi [link widoczny dla zalogowanych] z gory dzieki za jakie kolwiel wskazówki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 0:03, 23 Lis 2015    Temat postu:

zywotnosc jest troszke gorsza, ale bardzo czesto wynika z zaniedbań. niestety te silniki lubiały bardziej brać olej, w dodatku masz w silniku mało oleju wiec bardzo łatwo o utrate częsci. są bardziej skomplikowane kanały olejowe - trzeba dbac bardziej o czystosc itp itd. a tak to generalnie pod względem prowadzenia nowsze neistety bija na głowe starsze. jak dorwiesz po 12 roku na wtrysku to całkiem bedziesz pod wrazeniem. 450 duzo lepiej ciągnie niz 525. w całym zakresie obrotów, ciezej zadusic z dołu, i wkręca sie jak głupi na górze obrotowej Very Happy

300 mth to moze byc ciezko, silniczki są wysokoobrotowe wiec żeby cylinder nie gubił szybko wymiaru lepiej zaglądac mimo wszystk oczęsciej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
exccc
Gość






PostWysłany: Pon 16:56, 23 Lis 2015    Temat postu:

Zobacz sobie exc 500, pod względem żywotności chyba najlepiej a do tego nie jest taki narowisty jak poprzednie modele. Na thumpertalk ludzie robią >200h na jednym tłoku bez problemu.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:29, 23 Lis 2015    Temat postu:

raczej na amerykanskich forach nie masz co szukac na temat zywotnosci wyczynowek, bo oni to pojecia nie maja. Swego czasu czytalem o 450/525 i pisali ze po 200 mth zawory nie wymagaja regulacji, co drugi taki bełkot prawił. Tak samo ze treba walek zdawaczy po 10k km wymieniac co nie ma regoły i jest brednia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:59, 23 Lis 2015    Temat postu:

bardzo chetnie bym przygarnął EXC 500 ale obawiam sie ze moze byc nieco za mocne do latania na podjazdach czy zwirowniach wydaje mi sie ze 450 bylo by do tego bardziej odpowiednie to tak z mojego punktu widzenia patrzac po znajomych ktorzy lataja na EXC-R 450 jesli tylko na przeloty czy tam delikatne podjazdy bym sie nawet nie zastanawial nad 500 Very Happy
skoro te silniki w nowych katach sa nieco delikatniejsze to moze poszukac jakiegos starego RFS 450 z konca lat produkcji co sadzicie ? czy isc w nowy i nie patrzec wstecz ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:00, 23 Lis 2015    Temat postu:

ja miałem 525 kolega ma 450 - po pporównaniu, 525 prowadzi sie jak klocek, silnik mocny ale duzo ma mniej ogłady, łatwo zadusić, mniej elastyczny, słabiej sie wkręca. dłuuuga reakcja na gaz. 450tka nowsza 2012 - wkręca sie na zawołanie, prowadzenie duzo bardziej poprawione. koszta utrzymania jak nawet bedą wieksze to nie bedzie to wielka róznica - coraz ciezej wyrwać zadbanego RFSa bez kilku wybuchów w swoim zyciu, wiec realnie moze nawet jak koszta wyższe, to zapewne serisowanie bedzie przyjemniejsze. Mi w moim 525 co troche wychodziły pierdoły, a to tulejka wyrobiona, a to zaciski powyrabiane, w nowszej maszynie mniejsze szanse ze bedziesz dokładał na takich elementach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 20:24, 23 Lis 2015    Temat postu:

U nas trochę tego lata( na wtrysku).
Ludzie dbają i nie mają większych problemów.
Na pierwszym tłoku większość osób śmiga po przeszło 100godzin. Ile dokładnie to już bywa różnie - 120-160. Znam jednego ktory nie ruszał do niemal dwustu. Moim zdaniem za dużo ale każdy robi jak uważa.
Teraz lata tym inny kolega ale nie pamietam jaki tłok tam wpakował. W każdym razie cylinder pozostał fabryczny a moto dalej śmiga bez zarzutu.

Jeśli chodzi o zawory to większość pierwszych korekt wymagała dopiero w gdzieś w okolicy 100godzin.
Ja mam dopiero 80pare nalatane i przy ostatniej kontroli wciąż mieściły się w normie. Teraz zimą pewnie znowu zajrzę. Oleju jak dotąd nie bierze ani odrobiny(wymieniam co 10godzin).
Jak koledzy piszą - wtrysk to względem poprzednim modeli super sprawa! Fajnie ciągnie równo w każdym zakresie, mocy i momentu pod dostatkiem. Dużo trudniej go zdusić przypadkowo i zgasić. Nawet z minimalnych obrotów od razu idzie, żadnego dławienia czy zastanawiania. Pali na dotyk - ciepły czy zimny, nawet po glebie. Zawsze bez najmniejszych problemów. Ja jestem bardzo zadowolony. Porównując do poprzednich starszych Kajtków, które miałem to prawdziwa przepaść(na plus).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Pon 20:28, 23 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:28, 23 Lis 2015    Temat postu:

kolego Henioo dokladnie takie same mam odczucie po moim 525 wiec sklaniam sie ku nowinkom techniki najwyzej doposaże sie w dodatkowy cylek z tlokiem Very Happy prawde mowiac znalezc starego RFS-sa w ladnym stanie graniczy z cudem a nawet jesli to cena jak za EXC-R z 2008r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzziu




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:39, 23 Lis 2015    Temat postu:

Panowie ja latam na 500 exc 6days 2016model ważę koło 100 kg mocy nie do ogarnięcia miałem 450 z 2012 r i mocno odczuwalna różnica reakcja na gaz masakra trzeba uważać co sie robi parę razy trzymałem jedna ręka kierownice wystarczy mala dziura ręka delikatnie sie ruszy i z motora można spaść nalatane mam narazie 8mth i wszystko śmiga elegancko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:38, 24 Lis 2015    Temat postu:

ciekaw jestem jaka jest róznica w prowadzeniu pomiędzy 500 a 450 exc z tych 15 i 16 rok ,. które lepsze?? bo widziałem koleszke że robił na 500 podjazdy gdzie nawet dwusówy nie dawały rady w kielcach .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:49, 24 Lis 2015    Temat postu:

jak dla mnie 4T jest super na podjazdy gdzie liczy sie moc - 2T trzeba potem kręcic i mielić nimi. a 4T idą jak przecinaki i traktory Very Happy

i tak jak widze to te 500ty to szatany, omsknięcie gazu i mozna wylądować na drzewie ;D 450 łatwiejsze do ogarniecia - chociaz wcale nie słabe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz KTM530EXC




Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:34, 29 Lis 2015    Temat postu:

Mam 530 z 2009. Jestem zadowolony w 100%, może dlatego że lubię mieć większy zapas mocy pod tyłkiem, choć rzadko używa się jej do końca . Znajomy gania na 450, tak naprawdę nie widzę pomiędzy nimi większych różnic. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 21:42, 29 Lis 2015    Temat postu:

Roznica jest dosc odczuwalna miedzy 450 a 500 przynajmniej mowie to o starych jednostkach napedowych 2000-2007. 500 ma moc dostepna w niskim zakresie obrotow, a trzymanie jej na wyzszych obrotach nie jest w jej naturze co słychac po pracy silnika. Z kolei 450 jest na odwrot. Jest łatwiejsza do opanowania w technicznych odcinkach gdzie ta duza moc z nizszych zakresach obrotw nie "przeszkadza:

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiterBaja dnia Nie 21:44, 29 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin