Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WTRYSK - gaśnie, przymula, dziwna praca
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:33, 30 Gru 2015    Temat postu:

samo wrzucenie wtryskiwacza do myjkli nic nie da, trzeba go jeszcze odpowiednio wysterowac i robic to w odpowiedniej chemii. Z tego co pamietam to interfejs jest inny do exc/sx i inny do 690...
Sonda lambda nie ma wpływu, mało które exc ja posiada na stałe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 22:11, 30 Gru 2015    Temat postu:

To mnie pocieszyłeś ;/
W takim razie nie wiem czy w ciemno zamawiać pompę paliwa, a potem ew. wtrysk czy co zrobić.
Do najbliższego serwisu ktm'a 120km, więc odpada, a z tego co mówisz diagnostyki sam chyba nie zrobię ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 22:17, 30 Gru 2015    Temat postu:

Zmieniałeś świece?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 15:48, 31 Gru 2015    Temat postu:

TuneECU niestety nie działa w hard enduro/cross KTM/Husaberg/nowa Husqvarna - tylko od 690 w górę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 18:02, 01 Sty 2016    Temat postu:

Fourier napisał:
Zmieniałeś świece?


Świeczka ma nalatane 50 godzin. Daje świetną iskrę, ale w razie X chyba wsadzę nową, tylko boję się jej natychmiastowego uszkodzenia wskutek tego, że jeśli problem nie ustanie nie zostanie wygrzana i może być kaszana ;/.

Fat napisał:
TuneECU niestety nie działa w hard enduro/cross KTM/Husaberg/nowa Husqvarna - tylko od 690 w górę.


Dziękuje, to cenna informacja, więc nie będe się bawił w te kable Very Happy, aczkolwiek może ktoś się bawił i wie jaki program, jakie kable, co i jak połączyć w domowych warunkach by doagnozowac swoje crosałki, bez konieczności podpinania się w serwisie.


Na ten moment jest umówiony w pn w sersie ktm'a z samym wtryskiem. Mają mi powiedzieć czy go wymyja tak jak to być powinno i za ile.
Może akurat ładnie to zrobią i z wtryskiem będzie spokój.

Dodatkowo zamówię nową świecę jak już wspomniałem.


Największy dylemat mam czy kupić miernik ciśnienia do benzyny by zobaczyć pod jakim ciśnieniem pompa podaje, czy w ciemno kupić pompę, tylko wtedy pojawia się pytanie czy taki zaminnik za 100zł ([link widoczny dla zalogowanych], czy droższy z allegro za 160 ([link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Sob 19:58, 02 Sty 2016    Temat postu:

Ja już w życiu miałem różne przygody ze świecami i to jest pierwsza rzecz jaką zmieniam. Świece nie kosztują majątku Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 13:01, 09 Sty 2016    Temat postu:

Problem rozwiązany.

Winowajca:
Albo wtrysk, albo pompa paliwa, albo jedno i drugie Very Happy.

Co zostało zrobione:
Wtrysk oddany do serwisu KTM'a. Leżał tam w jakiejś chemii, a następnie został wymyty w myjce ultradźwiękowej. Podobno troche syfu z niego wyleciało.

Zmieniona pompa paliwa na nową, zamiennik, ten tańszy za 100zł.

Dodatkowo bak wypłukany, wyczyszczony - było w nim troche syfu ;/. Także zamontowany nowy papierowy przepływowy filtr paliwa ten za pompą. Zatankowane świeżutkie 4l benzyny.

Po tych operacjach moto odpaliło bez problemu. Wolne obroty trzymało, więc złożone zostało do kupy. Odzyskało moc i dawną witalność. Na koło lepiej rwie niż zaraz po kupnie.
Regulacja TPS czyli nie była konieczna, a także nie było trzeba montować nowej świecy (miałem w razie X nówkę na półce).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 20:57, 09 Sty 2016    Temat postu:

To teraz zapodaj mu nową świecę Wink nie zaleje jej jak coś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alien EXC
Gość






PostWysłany: Pon 13:52, 31 Gru 2018    Temat postu:

Mam podobny problem pacjent exc 450 2015 sixdays na niskich chodził w miarę ale ciężko pali ostatnia jazda bardzo osłabł a teraz po odpaleniu nie chce się wkręcić na obroty ciągle wali marchewy z komina zero mocy i po gwałtownym dodaniu gazy dławi się... Typowy brak paliwa. Na etapie kiedy ciężko palił szukałem przyczyny w luzie zaworów później kupiłem świece i klucz z cienką ścianką po zmianie chodzi tak samo po przeczytaniu waszych postów już chyba wiem gdzie szukać. Widocznie te nowsze też są bardzo wrażliwe na paliwo ale zobaczymy jak się wszystko wyjaśni
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:23, 31 Gru 2018    Temat postu:

ciezko ci bedzie dobrze to zweryfikować
skoro swieca nowa to opcje pozostaja w układzie wtryskowym - albo pompa, albo sam wtrysk czasem podobny objaw da mocno zasyfiony filterek na szybkozłączce - takze zaczął bym od wymiany filterka - ewentualnie sciagniecie go i ocena jak wygląda
czy pompa czy wtrysk - bedzie dość cięzko ocenić bez narzedzi, fachowo pod pompe podpina sie zegar akurat w ktmie kazą zegar miec z wypływką i wtedy mierzyc jak sie zachowuje cisnienie, ale nawet w układ jak sie wepnie odpali silnik to fajnie widac co sie dzieje
wtrysk najlepiej to podmienic - diagnoza najszybsza wtedy jest ale jak nie ma opcji to na jakims urządzeniu do testowania wtrysków czesto widac problemy
jak chcesz to mozesz mi wysłac wtrysk do testów ( na urządzeniu stacjonarnym ) jak nie masz w okolicy mozliwosci takiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:36, 31 Gru 2018    Temat postu:

A o co chodzi z tym zegarem z wypływka?,.To jakiś specjalny zegar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13674
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:23, 01 Sty 2019    Temat postu:

zegar z bocznym przewodem którym wypływa paliwa - nie mierzy więc cisnienai statycznie ile pompa " nabije" tylko jest jakistam kalibrowany wypływ i z tym wypływem ktm zaleca mierzyć cisnienie, jest to lepszy pomiar od statycznego bo pompa moze czasem wydusić odpowiednie cisnienie, ale nie miec wydajnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin