Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

stan rozrządu ktm exc 400
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GBktmexc400




Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DZL

PostWysłany: Sob 22:15, 20 Lut 2016    Temat postu: KTM EXC 400

a co by bylo gdyby oleju bylo w nadmiarze, z tego co patrzylem w ksiazki ktore mam do ktm, to pisze ze 1,25 litra, a ja lalem z banki 4 litrowej i wydaje mi sie ze mocno przesadzilem bo poszlo chyba ze dwa litry, ale to tak szczelam, moze troche mniej, sprawdze to jutro, ale to moze dlatego silnik sie dusi i klekocze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 22:19, 20 Lut 2016    Temat postu:

sprawdza sie pod stan w oczku. jak za duzo nalejesz to moze motocykl troche dziwniej pracowac odma pewnie by mógł wyrzucac troche oleju. na pewno dobre dla silnika to nie jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 22:40, 20 Lut 2016    Temat postu:

ja jak wlalem za duzo to poszlo w odme- efekt- kopciuch taki ze w promienu 30 metrow nic nie widac Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GBktmexc400




Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DZL

PostWysłany: Nie 12:18, 21 Lut 2016    Temat postu: KTM EXC 400

olej sprawdzilem, byl w normie, czyli zalalem dobrze, lekko podkrecilem obroty i ten dziwny klekot ustal, dla mnie ten silnik i to gosno chodzi, kazdy dzwiek jest nowy i ciezko mi wylapac czy cos nie gra czy to chodzi normalnie, trzeba troche pojezdzic by sie przyzwyczaic, a narazie moto stoi po ostatnim urazie nadgarstka i nie predko wruce do jazdy:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcios




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice krakowa

PostWysłany: Nie 18:19, 21 Lut 2016    Temat postu:

wg mnie ten odgłos to automatyczny dekompresator... na zimnym silniku po wyłączeniu ssania obroty są ciut niższe i jest zbyt mała siła odśrodkowa na dekompresatorze który jest na wałku rozrządu i nie "zamyka" się jego dźwignia do końca. Miałem to samo i podkręcenie obrotów pomogło...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawcios dnia Nie 18:21, 21 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 18:43, 21 Lut 2016    Temat postu:

pawcios napisał:
wg mnie ten odgłos to automatyczny dekompresator... na zimnym silniku po wyłączeniu ssania obroty są ciut niższe i jest zbyt mała siła odśrodkowa na dekompresatorze który jest na wałku rozrządu i nie "zamyka" się jego dźwignia do końca. Miałem to samo i podkręcenie obrotów pomogło...


Mi dokładnie brzmi na to samo - autodeko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GBktmexc400




Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DZL

PostWysłany: Nie 20:04, 21 Lut 2016    Temat postu: KTM EXC 400

dekompresator ulatwia odpalanie jak dobrze rozumiem, a co moze byc z nim nie tak ze powoduje taki dziwny dzwiek? jak taki dekompresator dziala?
i czy mozna jakos go sprawdzic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:26, 21 Lut 2016    Temat postu:

sprężynka sie wyrabia, ale u ciebie za małe obroty były po prostu skoro mówisz ze ustało po podniesieniu obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13691
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:28, 21 Lut 2016    Temat postu:

masz na wałku dodatkowy punkt podparcia dla zawory - wtedy kiedy powinien byc zamkniety tym autodekompresatorem jest podpierany. to taki wałek- patrzysz czy spręzynka ładnie odbija, czy wałek nie jest przytarty, on przy chyba 800-1000 obrotów sie przekręca odsrodkowo i jest na gładko z wałkiem i nic nie podpiera ( w niektórych silnikach jak maja b niskie wolne obroty to słychac jak sie tłucze )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GBktmexc400




Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DZL

PostWysłany: Pon 20:08, 22 Lut 2016    Temat postu: KTM EXC 400

A to filmik jak w KTM podnioslem obroty, chyba chodzi jak nalezy, nie ma sie czego czepic?

https://youtu.be/FDY4_uTnXqE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GBktmexc400




Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DZL

PostWysłany: Pon 20:15, 22 Lut 2016    Temat postu: KTM EXC 400

Chyba nie beda za wysokie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:22, 22 Lut 2016    Temat postu:

Też tak mam przy zbyt niskich obrotach,to autodekompresator jak koledzy pisali wyżej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba9121




Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:24, 22 Lut 2016    Temat postu:

Też tak mam przy zbyt niskich obrotach,to autodekompresator jak koledzy pisali wyżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GBktmexc400




Dołączył: 12 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DZL

PostWysłany: Wto 10:43, 23 Lut 2016    Temat postu: KTM EXC 400

bo zastanawia mnie to ze szczela z tlumika po dodaniu gazu, rozumiem, po pozadnym rozgrzaniu i gazowaniu taki efekt to normalna sprawa, nawet pozadana, a moje moto wkreca sie i szczela bardzo szybko, nawet nie po dodaniu calego gazu.
Taki stan to norma, czy tez mam sie czego doszukiwac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Wto 20:59, 23 Lut 2016    Temat postu:

Mogłes pokazac to na filmi. Strzelanie z tłumika to rzecz normalna ale po odpuszczeniu gazy, zamknieciu przepustnicy. jezeli masz otwarta przepustnice i ja troche popuscisz nie powinno walic w wydech.

Jezeli u ciebie jest inaczej trzeba regulowac gaznik. Moze sama regulacja mieszanki i iglicy pomoze. Jezeli nie trzeba ingerować zmiana dysz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin