  | 
				Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  fawinyl 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 31 Gru 2013 
		      Posty: 31 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drawsko Pomorskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 14:29, 06 Mar 2016    Temat postu: KTM EXC350 | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Witam.
 
Mam pytanie czym różni sie silnik pomiędzy 350SX-F a EXC?
 
Czy jest jakiś w miarę prosty sposób aby wykrzesać parę koni z 350exc?
 
Zestaw Big Bore kit?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
        |  
         |  
    
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  te300 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Gru 2014 
		      Posty: 949 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 15:51, 06 Mar 2016    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    zanim zaczniesz bawić się w big bory zmień lub zmodyfikuj oryginalny wydech
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Fourier 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 10 Sty 2015 
		      Posty: 1587 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 17:11, 06 Mar 2016    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Nie wiem czy w 350 efekty zastosowania big bore będą takie same ale... u znajomych w 250/280tkach korby sypia się po jednym  tłoku.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  pawciak12 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 02 Sty 2014 
		      Posty: 717 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 19:01, 06 Mar 2016    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    kup 450
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Kiełek 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 01 Sie 2015 
		      Posty: 133 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 19:22, 06 Mar 2016    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Myślę, że w 350 skutki wkładania big bora będą podlone, dół silnika jest podobny jak w 250.
 
 
Odnośnie różnic miedzy sx a exc pewnie sporo ma do powiedzenia Kristof, on przerabiał w druga stronę.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Kiełek dnia Nie 19:25, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Spidi 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 17 Mar 2013 
		      Posty: 472 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 19:52, 06 Mar 2016    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Panowie pytanie było bardzo konkretne więc pewnie kolega Fawinyl ma jakieś powody dlaczego kombinuje tak a nie inaczej. Z tego co kojarzę to jeździ/jeździł w szybkich rajdach typu "baja" więc zapewne wie co robi i o co pyta...
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  major000 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 28 Gru 2008 
		      Posty: 2308 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 19:59, 06 Mar 2016    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Załóż kompletny dedykowany wydech Akrapa, różnica będzie spora. Pod taki wydech możesz jechać na strojenie żeby dodatkowo stworzyli ci nowe mapy.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  fawinyl 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 31 Gru 2013 
		      Posty: 31 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drawsko Pomorskie
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 20:55, 06 Mar 2016    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				     	  | Spidi napisał: | 	 		  | Panowie pytanie było bardzo konkretne więc pewnie kolega Fawinyl ma jakieś powody dlaczego kombinuje tak a nie inaczej. Z tego co kojarzę to jeździ/jeździł w szybkich rajdach typu "baja" więc zapewne wie co robi i o co pyta... | 	  
 
Dziękuje Spidi.
 
Wydech akrapa jest, moto fanie nawet się zbiera na przełożeniach 13/48, ale na ostatnim biegu dostaje zadyszki, i z tego powodu szukam rozwiązania które dało by więcej mocy w górnym zakresie obrotów. Jeździłem 350SX-F i na wyższych obrotach jest zdecydowanie bardziej żwawy niż EXC.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Fourier 
		  
		       
		      
  
		      Dołączył: 10 Sty 2015 
		      Posty: 1587 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Nie 21:39, 06 Mar 2016    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Na 4t się nie znam ale... zwiększenie pojemności (bez ruszania reszty silnika) przeważnie daje zmianę mocy w  dolnym i średnim zakresie obrotów, u góry jest tylko minimalna różnica (SX 125 vs 150 - u góry są 3 konie więcej, podobnie sytuacja ma się z EXC 125/200 i 250/300 - te większe pojemności mają dużo lepsze doły). 
 
Jeżeli bardzo zależy Ci na mocy z tego co pamiętam jakaś Holenderska firma produkuje do KTMów dodatkowe wtryskiwacze. Rozwiązanie jest takie jak w nowych Kawach - jeden wtrysk za filtrem powietrza, drugi za przepustnicą. Do tego dochodzi nowy ECU i program. 
 
Można chyba też kombinować ze częściami z SX/XC  (moduł, wał?, sam musisz poszukać [link widoczny dla zalogowanych]) ale pewnie efekt będzie taki że to co dostaniesz u góry zgubi się na dole (fizyka). Możesz też dać głowicę na porting/flow żeby poprawić fabryczne niedoróbki i spasować niektóre rzeczy (Woryna robi głowice w crossówkach, ścigaczach i żużlu).
 
Ogólnie zabawy i rzeczy, które można zrobić jest dużo, tak samo z kosztami. Nie wiem czy nie lepiej... 450.
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Nie 21:39, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
        |