Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z odpaleniem silnika po remonciektm exc 250 2t 2014
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:49, 15 Mar 2021    Temat postu:

zdejmij magneto i sprawdź ten klin, iskra może być w złym momencie. Jęsli go ścięło możesz nie zobaczyć tego bez zdjęcia koła

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motoandrzey dnia Pon 9:50, 15 Mar 2021, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dalti




Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Pon 14:18, 15 Mar 2021    Temat postu:

motoandrzey napisał:
zdejmij magneto i sprawdź ten klin, iskra może być w złym momencie. Jęsli go ścięło możesz nie zobaczyć tego bez zdjęcia koła


odkręciłem nakrętkę i rowek koła pokrywa sie z rowkiem klina wału korbowego i był w tym na swoim miejscu.mogła by nie docisnąć do końca koła ale tam było uzyte 63 Nm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dalti




Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Śro 20:08, 24 Mar 2021    Temat postu:

Moto odpaliło .
długo szukałem przyczyny . Dopiero po przeczytaniu w necie pewnego postu zaświeciła mi się lampka w głowie. No tak ?! iskra jest ale to nie znaczy ze jest w cylindrze!!!?

cytuje post

Cytat:
Taka, sytuacja jest np. w motorach KTM jak padnie moduł. Iskra jest paliwo idzie a nie odpala. Chodzi o to że w warunkach zwiększonego ciśnienia i temperatury iskra nie ma "siły" wyskoczyć. Jak ją odkręcisz - nie ma oporów żeby odpalić. Musiałbyś pomierzyć opory na cewce i porównać z książkowymi - najprawdopodobniej cewka po tak długim okresie skorodowała i ma duży opór (jest przepalona).


To logiczne wytłumaczenie ,jak był tłok zużyty po 90mth to i kompresja była niższa i wadliwa cewka dawała iskrę w cylindrze .

Przecież sie cewka zapłonowa nie zepsuła podczas remontu ani moduł.Najdziwniejsze w tym wszystkim ze stara cew. ma porównywalną rezystencje co nowa oryginalna 250 złWink poz .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dalti dnia Śro 20:11, 24 Mar 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin