Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 EXC wtrysk strzela w tłumik
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pon 16:37, 11 Lis 2019    Temat postu: KTM 450 EXC wtrysk strzela w tłumik

Pany po ostatniej jeździe mój sprzęt zaczął co jakiś czas strzelać w tłumik. W tygodniu idzie na sprawdzenie zaworów, co jeszcze może być powodem? Filtry paliwa wymieniane, 30 godzin po wymianie tłoka, świeca też była wymieniana przy tłoku. Czasami przy przygwałtownym dodaniu gazu gaśnie, też jakby strzał w tłumik przy tym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:52, 11 Lis 2019    Temat postu:

brzmi jak problem z pompa paliwa albo wtryskiwaczem - wiecej powiedzą odpowiednie pomiary ( czujnik zegarowy i pomiar cisnienia paliwa ) ewentualnie zewnetrzny test wtryskiwacza. chociaz takie zachowanie bardziej wskazuje na pompe paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Pon 19:53, 11 Lis 2019    Temat postu:

Dzięki Henio. Sprawdzę, czy ktoś u mnie ma sprzęt do takiego pomiaru. Czy powodem może być zamiennik filtra paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:01, 11 Lis 2019    Temat postu:

moze byc - ale pod tym kątem że ciezko zdobyc fajne opaski które dobrze zaciskaja sie na tym filtrze, jak bedzie nieszczelność to własnie efekt moze byc taki jak powyzej - czyli słaba reakcja na gaz, zamulanie na wysokich obrotach. problemy z rozruchem ( nie wszystkie problemy musza wystepować jednoczesnie )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 18:58, 18 Paź 2020    Temat postu:

Temat powraca. Do tego przy gwałtownym dodaniu gazu strzał, gaśnie i potem ciężko odpalić. Zawory sprawdzone, pompa paliwa wymieniona (zamiennk), filtry nowe oryginalne, wtryskiwacz rozpyla ok, sprawdzony manualnie. Wydaje sie być trochę lepiej po podniesieniu obrotów. Dla ciekawostki kumpel ma w EXC 500 z 2012 dokładnie takie same objawy. Macie jakieś pomysły?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:09, 18 Paź 2020    Temat postu:

trzeba by zrobic jeszcze jakas diagnoze - pompa zamiennikowa moze nie podawac odpowiedniego cisnienia, zamiast zmienaic w ciemno lepiej jest zmierzyc cisnienie i jej wydatek. mozna by komputerem diagnostycznym wzbogacic mu mieszanke, da sie mu poprawic dawke na wolnych obrotach wtedy trudniej go zdławić, nie prycha jak sie trafi w "pusty suw" - ale to czesto urok duzych 4T.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriantix798




Dołączył: 27 Paź 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 13:21, 30 Paź 2020    Temat postu:

Mam u siebie bardzo podobny problem do autora tematu. Z tym ze mój to EXC 450 RFS na gaźniku. Moto ładnie odpala na zimnym, w miarę rowno pracuje na wolnych obrotach, lecz problem zaczyna się gdy chce się go wkręcić na obroty, dzieje się tak raz na jakiś czas. Czasami przy delikatnym odkręceniu, czasami przy konkretnym. Po tym jak zgaśnie sam zawsze jest problem z odpaleniem, a przy normalnym zgaszeniu z przycisku pali na dotyk.

-zawory ustawione
-gaznik czyszczony, dawka minimalnych obr ustawiona na 1 obrót


Czy komuś udało się rozwiązać ten problem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 16:43, 30 Paź 2020    Temat postu:

kazdemu kto wyregulował gaźnik Very Happy sruba składu to jedna z bardzo wielu regulacji w tym motocyklu - reguluj dalej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriantix798




Dołączył: 27 Paź 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 19:23, 30 Paź 2020    Temat postu:

A jak macie u siebie ustawiona srube mieszanki ? Ile obr ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 23:22, 30 Paź 2020    Temat postu:

nie ma kompletnie zadnego znaczenia kto jak ma ustawione Very Happy - pytanie bardziej powinno brzmieć jakie macie dysze wolne - co i tak troche sensu nie ma - bo to sie ustawia indywidualnie pod dany motocykl, zacznij od ustawien fabrycznych potem ustawiaj według objawów - jak nie bardzo rozumiesz jak działa gaźnik - bo to podstawa żeby go wyregulować to albo zleć to komuś albo poczytaj - nawet w serwisówce są informacje, polecam z yamahy yzf/WR tam jest duzo ciekawych info

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Sob 7:17, 31 Paź 2020    Temat postu:

adriantix798 jest tyle postów na temat regulacji FCRa, że wystarczy poszukać, albo dogadaj się z Heniem. Ten temat dotyczy czegoś całkowicie inbego i niech tak zostanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriantix798




Dołączył: 27 Paź 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Sob 19:11, 31 Paź 2020    Temat postu:

Wiem ze nowicjusz, to pewnie nie mam pojęcia... Ale miałem już parę motocykli na gaźnikach nie tylko singli ale rzędówki tez i zawsze ustawienia i synchronizacje robiłem sam, także jakies tam doswiadczenie z gaznikami mam.
Głównie chodzi mi o to ze jak moto strzeli w gaznik to później jest problem z odpaleniem ... a podczas normalnego zgaszenia jest wszystko spoko.
Może załączę filmik o co dokładnie mi chodzi.
https://youtu.be/46FWO6vOA4E

Przeczytałem temat i pomyślałem że nasze problemy maja cos wspólnego, ale jak radzicie skupić się na gaźniku, to tak zrobię.
Jak nie dam rady to będę Was prosił o pomoc w innym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 12:57, 01 Lis 2020    Temat postu:

Moto w końcu ogarnięte, chodzi jak powinno. Powód - aż głupip się przyznać, za niskie obroty. Podniesione do prawidłowych w granicach 1850 i jak ręką odjął, nie gaśnie przy dodawaniu gazu. Profilaktycznie zmienię jeszcze świecę, bo jeszcze mu się zdarza strzelić w tłumik. Znowu fun z jazdy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pajka dnia Pon 11:49, 02 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 601
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Czw 18:03, 18 Mar 2021    Temat postu:

May update dla potomnych. Kumpel podpiął pod kompa i wywaliło kilka błędów. Po wykasowaniu moto jak nowe. Jednak warto co jakis czas podpiąć pod kompa, w tym moto były błędy:
Błąd czujnika ciśnienia w cylindrze, błąd czujnika temperatury, czujnika położenia przepustnicy, wtryskiwacza i pompy paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 18:13, 18 Mar 2021    Temat postu:

jakiego kompa używaliście?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin