Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z gażnikiem w exc 525
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:46, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Położenie przepustnicy ustawiasz czarnym pokrętłem, iglice zostaw na 3 ząbku. Maxymalnie wykręcaj śrubę składu mieszanki do 3 pełnych obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 8:13, 03 Kwi 2015    Temat postu:

dzięki za pomoc po świętach przyjdą dyszę i będę działał. Napiszę jak coś mi się uda zdziałać. To życzę wszystkim smacznego jajka i mokrego dyngusa. Dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Wto 8:23, 21 Kwi 2015    Temat postu:

Przyszły dysze od wolnych obrotów i sprawa wygląda tak. Założyłem 42 tak jak było serynie, mała regulacja składu mieszanki i wolnymi obrotami i kacik zaczął chodzić jak trzeba raz na jakiś czas walnie sobie z wydechu ale widocznie już tak musi być. Ostatnio udało mi się kupić kpl wydech akrapovic. Odpala ładnie ale gdy ruszam powoli i delikatnie dodaje gazu to bardzo szarpie i nierówno chodzi i przy gwałtownym odkręceniu gazu przydymi na czarno i czuć niepalone paliwo a gdy zaczynam wkręcać mu śrubę od mieszanki to nie można ruszyć bo gaśnie. ( na wyższych obrotach chodzi wzorowo) I moje pytanie. Czy jak zmienię dyszę na 45 to przy tej samej samej dawce powietrza dostanie więcej paliwa czy inaczej to działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie 10:16, 26 Kwi 2015    Temat postu:

Szukam kogoś kto wyreguluje (dostroi) mi gaźnik pod układ wydechowy akrapovic. Moto mogę dowieść i zostawić na kilka dni jeśli będzie taka potrzeba. Jeśli znacie kogoś to byłbym wdzięczny za pomoc, mieszkam w łódzkim kod pocztowy to 98-420 sokolniki najlepiej w promieniu 100-150 km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz607




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ~Radzyń Podlaski

PostWysłany: Pon 21:29, 16 Lis 2015    Temat postu:

A jak regulować pompkę przyspieszającą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13676
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:00, 16 Lis 2015    Temat postu:

u ciebie nie ma regulacji- w nowszych gaźnikach są.

teoretycznie w serwisach ktma mają na to patenty ale nie widziałem żeby ktos sie tutaj chociazby nimi dzielił

jest opcja wrzucenia tej membranki z japonczyka i ewentualnie dostrajanie wysokoscią tego bolca ( ktm ma niskie bolczyki, japonce wyzsze, problemem pompki jest to ze za duzo podaje, długi bolec zmniejsza skok czyli dawke )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateusz607




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ~Radzyń Podlaski

PostWysłany: Wto 16:08, 17 Lis 2015    Temat postu:

Kilka miesięcy temu miałem tak, że jak miałem wrzucony 1 bieg i sie powoli turlałem na obrotach jałowych to po mocnym i szybkim odkręceniu manetki potrafił zgasnąć. Jak robiłem to mocno, ale w dynamicznym tempie (nie jak najszybciej) to jakby sie przydławił, ale jechał dalej. Teraz po remoncie wystarczy powoli dodać gazu żeby zgasł (musze to robić bardzo powoli) na wyższych obrotach jest troche lepiej, bo zwykle zdławi sie, ale na chwile i działa dalej. Podczas jazdy jak odkręce mocniej to się przydławi i po momencie jedzie dalej normalnie, przy remoncie nie było nic ruszane w gaźniku, a zrobiło się wyraźnie gorzej. Przed remontem po odkręconym gazie jak go szybko puszczałem to strzelał w wydech (czasem było widać płomień kilka cm za zewnątrz Razz )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin