Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z gażnikiem w exc 525
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:16, 01 Kwi 2015    Temat postu:

Rozbierz gaźnik i spisz rozmiary dysz, szczególnie dyszy składu mieszanki i dyszy głównej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 20:45, 01 Kwi 2015    Temat postu:

membrana jest ok, poziom pływaka też jest jak serwisówka mówi, blaszka też była dobrze założona oring mam cienki zielony ale jest miękki.
na śrubie regulacji mieszanki mam zaczynając od dołu sprenżyne podkładkę i oring
Czyli wygląda że pozakładane jest dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 21:11, 01 Kwi 2015    Temat postu:

w którym miejscu będą znajdować się te dysze, bo nigdzie nie mogę tego znaleźć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 21:42, 01 Kwi 2015    Temat postu:

dysza główna to będzie MAIN JET? a dysza składu mieszanki to MAIN AIR JET czy IDLE MAIN JET?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:14, 01 Kwi 2015    Temat postu:

dysza główna main jet
dysza wolnych obrotów/mieszanki pilot jet/idle jet


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 22:20, 01 Kwi 2015    Temat postu:

rano sprawdzę i napiszę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 7:06, 02 Kwi 2015    Temat postu:

main jet -178, idle jet-48, pilot jet-85 to są te trzy dysze w komorze pływakowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 12:27, 02 Kwi 2015    Temat postu:

a iglica to OBDVT

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 13:54, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Ty masz rocznik 04? to ldle jet masz za dużą:
takie są fabryczne:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Czw 19:55, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 14:02, 02 Kwi 2015    Temat postu:

czyli kupić idle jet 42?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:26, 02 Kwi 2015    Temat postu:

masz przelotowy tłumik czy oryginał EXC?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:34, 02 Kwi 2015    Temat postu:

dysza składu mieszanki jest duża ale sam osobiście miałem 525 exc na akrapovicu które na takiej dyszy dobrze chodziło. Masz wydech oryginalny? Załóż najpierw dyszę idle jet 45 do tego regulacja. Jeśli będzie dalej źle to załóż 42 i znowu regulacja. Równie dobrze może się okazać że trzeba założyć 50 ale to mało prawdopodobne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 19:58, 02 Kwi 2015    Temat postu:

wydech orginalny, czyli muszę się zaopatrzyć w dysze o numerach 45,42 i później regulacja wolnych obrotów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:15, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Tak. Po założeniu nowej dyszy od nowa regulujesz skład mieszanki śrubą składu mieszanki(od spodu gaźnika) + położenie iglicy + położenie przepustnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yogi1991




Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 20:30, 02 Kwi 2015    Temat postu:

położenie przepustnicy to mowa o tym pokrętle na zewnątrz gaźnika a iglice na początek zostawić na 3 ząbku tak jak serwisówka mówi? a ile mogę maksymalnie wkręcić lub wykręcić śrubę składu mieszanki żeby nie przegiąć ( chodzi mi to czy 1,25 serwisowego mogę wykręcić śrubę 0,5-1 czy 2 obroty)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin