Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Olej ze skrzyni biegow przedostaje sie do oleju silnikowego
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Sob 11:33, 14 Mar 2015    Temat postu: Olej ze skrzyni biegow przedostaje sie do oleju silnikowego

Wczoraj po jezdze na exc 450 08r odstawilem motocykl dzis rano patrze na stan oleju i widze ze jest zakryte całe okienko po odkreceniu korka do dolewania oleju silnikowego olej odrazu wylal sie z silnika... było go tak duzo ze był ponad zakretke. Spuscilem tez ze skrzyni i było ledwo co. Gdzie moge doszukiwac sie przyczyny ? odma jest nie zatkana bo juz sprawdzalem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:07, 14 Mar 2015    Temat postu:

Potencjalne miejsca przecieku to: uszczelniacz na wale(od strony sprzęgła), uszczelnienie wałka wyrównoważającego, lub między karterami. Sprawdź również pompy oleju, bo tamtędy też może przelewać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Sob 15:13, 14 Mar 2015    Temat postu:

99procent uszczelniacz wału od strony sprzęgła. Trzeba go koniecznie wkleić na specjalny klej bo to taka cieniota 4.5mm szer. Najczęściej obraca się w karterze i z tad przeciek. Przerabialem ostatnio. Teraz spokój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Sob 15:17, 14 Mar 2015    Temat postu:

A czy to nie jest spotykany czasem problem w tych silnikach/rocznikach? W USA często przerabiali je na pojedynczy obieg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:27, 14 Mar 2015    Temat postu:

Nie można nazwać tej usterki wadą fabryczną gdyż pojawia się ona dopiero po dość znacznym przebiegu. Niemniej jednak występuję dość często w tym silniku.
Od modelu 2009 była zmiana uszczelnienia ale dalej potrafi się zesrać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Sob 19:59, 14 Mar 2015    Temat postu:

rozebralem wszystko i stwierdzilem iż simering na wale jest dobry, simering na wałku balansowym jest dobry rozebralem tez 3 pompy olejowe i wszystko jest ok. Niechce mi sie wierzyć ze poszła uszczelka na karterach bo niedawno była nowa bo był remont. co to jeszcze moze byc ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Sob 20:20, 14 Mar 2015    Temat postu:

Jak to nie uszcz. wału to ja się poddaje Smile mój tez wyglądał dobrze tyle ze obracal się w gnieździe i w ten sposob przeciagal co wyjazd ze 100ml oleju. Czasem bylo lepiej czasem gorzej zależy jak się obrocil. Po czasie jednak bylo juz tylko zawsze gorzej. Przeciagal jednak tylko podczas pracy. Nigdy na postoju i nigdy dużych ilości w szybkim czasie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Sob 20:39, 14 Mar 2015    Temat postu:

wymieniałem simering teraz własnie po lewej stronie wału na kole magnesowym bo wyleciał, zrobilem przejchalem sie i znowu awaria tym razem na odwrot ze ze skrzyni mi bierze. Na wale dalem simering o jedno stronnym dzuiałaniu z takimi malutkimi frezami bo innego nie moglem dostac czy moze to to ? ten simering nie odziela przeciez oleju silnikowego od oleju w skrzyni co nie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:42, 14 Mar 2015    Temat postu:

Między karterami nie ma uszczelki tylko sylikon.
Co do uszczelniacza na wale to jeśli nigdy nie był wymieniany nie zastanawiaj się tylko go wymień. Po nim nie widać uszkodzeń a jednak puszcza.
Ten od magneta cię nie interesuję(chociaż warto tam założyć taki jak fabryka każe), od strony sprzęgła jest najważniejszy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Sob 20:44, 14 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Sob 21:09, 14 Mar 2015    Temat postu:

masz racje Major bylem przed chiwla i ogladnelem sobie jeszcze raz dokladnie tego na wale na sprzegle i gdy zaczepilem go wkretakiem obrucił sie i zaraz go wyciągnolem. Ma jakies pekniecia na metalowej czesci. Czemu one wogole nie sa całe ogumowane? Przeciez metal predzej czy puzniej bedzie sie obracał i luzował

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:18, 14 Mar 2015    Temat postu:

Od modelu 2009 są inne, ale usterka dalej występuję co jakiś czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kauboy




Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Sob 21:56, 14 Mar 2015    Temat postu:

dziekówa za pomoc !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 20:57, 22 Mar 2015    Temat postu:

Na jakim kleju osadzić ten oryginalny metalowy siemering? Nowy po wymianie wytrzymał pół roku (kilka jazd) i znowu mi olej przeciąga ze skrzyni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie 21:22, 22 Mar 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Ja wkleilem na szczeliwo do łożysk wurth mocne.
Na razie nic się nie dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:02, 24 Mar 2015    Temat postu:

To są resztki oryginalnego uszczelniacza z modelu 2008(530-tka), przetrwał zaledwie 20godzin.



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin