Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 400 EXC
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:32, 21 Lis 2013    Temat postu:

mam exc 400 i miałem drz te - drz ta jesli chodzi o jazde jest przy ktmie cienka jak polsilver .
zawias, masa,szerokosc , lekkosc prowdzenia ktm jest zarabista.
co w drz cie przychodzi z trudem na ktmie prawie nie musisz sie zastanawiac.
ja drz ty bym juz nie kupil - klocek ktory np przy skakaniu wali sie na przod.
wymiane oleju w drz cie robiłem podobnie jak w exc - no moze troche dluzsze przebiegi w drz.
ale np wiekszosc drz tek zre olej a moj exc nie bierze wcale.
przy wymianie kierowalem sie oryginalnym licznikim mth co 15 mth.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 9:41, 21 Lis 2013    Temat postu:

Ja bym chętnie kupił jeszcze raz DRZ ale tylko jako motocykl do jazdy do pracy bo jest to sprzęt którym można jeździć i jeździć i jeździć.

Natomiast co DRZ vs KTM.
DRZ jest fajny jako pierwszy motocykl. Dużo wybacza i lepiej się uczyć na nim niż na KTM.
Jeżeli natomiast już się nauczyłeś to przesiadasz się na KTM-a lub innego bardziej wyczynowego sprzęta.
I ogólnie zawsze każdy posiadacz DRZ pragnie przesiąść się na coś bardziej rozwojowego.
W drugą stronę aby ktoś się przesiadał, nie znam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:02, 21 Lis 2013    Temat postu:

Miałem kiedys DR-Z "E" i za cholerę nie chciałbym znowu na nim jeżdzić.
DR-Z ma jedną, zasadnicza zaletę. Mianowicie TRWAŁOŚĆ. I to tyle.
Niemniej jednak, jako że to już praktycznie zabytek, to ciężko będzie wyrwać coś z rozsądnym przebiegiem. Taka DRZ z przebiegiem rzędu 50000km będzie równie podatna na usterki jak przelatany KTM.
Poza tym to przecież typowy dual. Beznadziejne zawieszenie, okrutna masa własna i do tego szerokość ciężarówki.
Radość z jazdy nieporównywalna do KTM.
Jak dla mnie nadaje się jedynie do dojeżdżania do pracy/szkoły, oczywiście w wersji SM, w której i tak jest słabiutki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:43, 21 Lis 2013    Temat postu:

Ja też się przesiadłem z DRZ (co prawa S) na EXC 400 i potwierdzam przepaść, jaka dzieli te motocykle. DRZ w porównaniu z EXC prowadzi się jak wóz z węglem, jest ciężki, mało poręczny, ma dziwną pozycję kierowcy przez kształt zbiornika, a w wersji S na dodatek jest mułem i brakuje mu wigoru. Sprzedałem DRZ po pół roku, a w KTM zakochałem się od 1 jazdy Smile Jedyną przewagą DRZ na Katem jest trwałość, choć to też ma swoje złe strony, bo wielu użytkowników zaniedbuje przez to DRZ-y ("bo przecież jesy pancerna")...

A propos trwałości EXC - właśnie poskładałem do kupy swoje 400. Moto z 2002 roku, przebieg nieokreślony, ale na podstawie dostępnych mi dokumentów szacuję go na jakieś 25-30 tys. km. Tłok nominał, mieszczący się idealnie w tolerancji z serwisówki. Cylinder bez większych uszczerbków na nikasilu, spokojnie jeszcze polata. Korba nominał, bez większych wyczuwalnych luzów. Musiałem zmienić zawory ssące, bo wytarte w piernik, i pierścienie bo luzy miały za duże. To wszystko jeśli chodzi o ingerencję w silnik na tym etapie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fat dnia Czw 18:47, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 21:02, 21 Lis 2013    Temat postu:

Potwierdzam większość słów kolegów odnośnie DRZ.
Miałem DRZ w wersji Y.
Po XR 600 wydawało mi się,że to poręczny rowerek Wink
No ale był to krok do przodu.

Największa zaleta to trwałość i serwisowanie.

Latamy teraz z chłopakami na drz i wjeżdżają wszędzie tam gdzie KTM'y.
No ale tak jak ktoś wspomniał
- trzeba się trochę więcej na nich napracować.
Zawieszenie,poręczność,waga i reakcja na manetkę
- tutaj KTM wygrywa w 100%.
Dla mnie DRZ'ta to "chopper" a KTM to "zapierdalacz" Wink
Porównuję DRZ Y do SX 450.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:42, 21 Lis 2013    Temat postu:

panowie coraz bardziej mnie przekonujecie do EXC Smile kolego Fat po takim przebiegu ok 20/30 tys wymieniles tylko pierscienie , 2 zaworki i maszyna nadal ma chec krecic mt ? obylo sie bez powazniejszych napraw tlok , korba, jakies lozyska lancuszek rozrzadu itd ? troche nie dowierzam Smile ale nwet jesli by wymienic przy takim przebiegu te elementy to i tak dobry wynik Razz

a tak na marginesie ile nadwymiarow tloka mozemy zastosowac 3 selekcje ?? i po ostatniej wymiana cylindra czy wystarczy oddac do nalania nowego nicasilu i jaki koszta takiej operacji ? :roll


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fat




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 8:30, 22 Lis 2013    Temat postu:

Roberto600 napisał:
panowie coraz bardziej mnie przekonujecie do EXC Smile kolego Fat po takim przebiegu ok 20/30 tys wymieniles tylko pierscienie , 2 zaworki i maszyna nadal ma chec krecic mt ? obylo sie bez powazniejszych napraw tlok , korba, jakies lozyska lancuszek rozrzadu itd ? troche nie dowierzam Smile ale nwet jesli by wymienic przy takim przebiegu te elementy to i tak dobry wynik Razz


No tak jakoś wychodzi Smile Być może ktoś przede mną już był w tym silniku, ale na chwilę obecną wymiany wymagały tylko te elementy, które napisałem. Łańcuszek rozrządu na 4 ząbku, reszta w stanie jak najbardziej do jazdy. Moto paliło i pali na strzała, nie źre oleju, zapierdala - czego chcieć więcej Smile Natomiast musiałem troszkę pieniędzy włożyć w zawieszenie - łożyska kół i PDS, regeneracja amortyzatora, przedni zawias rozebrany i poczyszczony (regulacje były zapieczone), centrowanie kół, tarcza hamulcowa, napęd itp. itd. Pewności co do przebiegu nie mam, bo licznik już dawno wyzerowany, ale mam kopię austriackiej umowy K-S z 2008 roku z wpisanym przebiegiem 22000 km, więc pewnie teraz ma te 25-30...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fat dnia Pią 8:31, 22 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:14, 22 Lis 2013    Temat postu:

qrcze jak czytam , to przechodzi mi chec sprzedazy mojego - ja mam na liczniku 7700 km i 185 mth... toc on na dotarciu jest Wink przy Twoim
kumpel mi opowiadał ze jego znajomy zajrzał do silnika w rfs 400 po oj 400 mth i wymienił tłok i rozrzad. Reszta byla ok...
qrrr jak zle sie pisze jedna reka i to lewa Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 10:54, 22 Lis 2013    Temat postu:

u mnie przy 370mth bardzo podobnie, tłok, rozrząd, łożyska na wałku i to wsio. Reszta w zajebistym stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 12:15, 22 Lis 2013    Temat postu:

Panowie.Wracając do tematu mth. Piszecie o motogodzinach.
Liczonych licznikowo czy wg zużytego paliwa ?
Bo u mnie wciąż wychodzi,że w trakcie jednego wypadu zużywam około 5-6 litrów paliwa a na liczniku motogodzin przybywa 2-3 motogodziny.
Więc podawanie,że mam zrobione 40 motogodzin ma się nijak do faktycznego przebiegu (dużo mniejszego...).
Zgadza się ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roberto600




Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:10, 22 Lis 2013    Temat postu:

Babel , wyglada na to ze Twoja maszyna jak by na dotarciu Smile jak bym mial teraz walute to bym lykna Twojego kata Very Happy a tak musze czekac do wiosny ale cisnienia nie ma swoja droga 7 tys km to malutko skoro mozna nakrecic do 30 tys

spotkalem sie z roznymi opiniami na temat EXC ze to jednorazowki itd ale jak wertuje forum coraz bardziej wnioskuje ze to moto odporne pod warunkiem ze jest nalezycie sereisowane

"jednorazowosc " tyczy sie modeli CRF,SX,YZF,KXF itd tam wszystko szybciej sie zużywa tylko po co ludzie wrzucaja HARD ENDURO do jednego worka z typowymi CROSSAMI potem krążą rozne legendy, niepotrzebnie tylko wtedy bardziej zniecheca chec zakupu hard enduraka ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 584
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:28, 22 Lis 2013    Temat postu:

Zapek ja nie wiem jak to liczyc i patrze na licznik. Podczas moich jazd wychodziło podobnie jak u Ciebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 14:48, 22 Lis 2013    Temat postu:

Ostatnio moim Bergiem miałem to samo.
Spaliłem jakieś max 5 litrów i nakręciłem 3,2mth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 15:15, 22 Lis 2013    Temat postu:

te 3mth na liczniku to faktycznie czas pracy motora a nie prawdziwa mth, poczytajcie posty powyzej. Albo odpalcie przy starcie stoper, zobaczycie ze wyjdzie wam tyle mth ile godzin na stoperze.
Oczywiście przy amatorskiej jeździe Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KozioŁ dnia Pią 15:15, 22 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 16:19, 22 Lis 2013    Temat postu:

Ja to wiem.
Jednak 3,2 godziny pracy silnika i tylko 5 litrów to niezły wynik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin