Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm 300 exc opinie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:52, 20 Mar 2012    Temat postu:

hm to dobre pytanie ale pewno tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:09, 22 Paź 2015    Temat postu:

Do tej pory latałem 450-tką ale miesiąc temu przesiadłem się na 300-setke i żałuje .....
Żałuje że tak puźno .... rewelacja, lekki, żwawy, poręczny zwłaszcza z Reklusem.... z tą mocą to bym nie przesadzał ... jest tyle ile potrzeba ..... dół faktycznie trochę jak w 450 ... góra genialna.
Wady : dość łatwo można przegroczyć granice i wylądowa w krzakach lub poza torem, zużycie paliwa: 450 spala o połowę mniej ale nie daje tyle frajdy Smile

Konkluzja: 450-tka idzie na sprzedaż !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciej_OLS dnia Czw 19:11, 22 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 21:07, 22 Paź 2015    Temat postu:

Maciej - nie napisałeś jednej kluczowej informacji. Gdzie i jak jeździsz? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:44, 22 Paź 2015    Temat postu:

Jak to gdzie ? 300-setą można wszędzie ... trochę się na początku obawiałem ze nie nadąże na niej po lesie, za stadem rozbrykanych 450-tek, ale tu zaskoczenie, kolega uciekał exc500 i nie był w stanie się za bardzo się oderwać.
Byłem w tym roku na Megawatt-cie i na 450-tce jednak było ciężko, zwłaszcza na odcinku Enduro. Na takie imprezki chyba najbardziej nadaje się 2T


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:01, 22 Paź 2015    Temat postu:

Maciej_OLS napisał:
Jak to gdzie ? 300-setą można wszędzie ... trochę się na początku obawiałem ze nie nadąże na niej po lesie, za stadem rozbrykanych 450-tek, ale tu zaskoczenie, kolega uciekał exc500 i nie był w stanie się za bardzo się oderwać.
Byłem w tym roku na Megawatt-cie i na 450-tce jednak było ciężko, zwłaszcza na odcinku Enduro. Na takie imprezki chyba najbardziej nadaje się 2T
Taka jest właśnie poczciwa 300 exc Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:04, 22 Paź 2015    Temat postu:

Maciej_OLS napisał:
Jak to gdzie ? 300-setą można wszędzie ... trochę się na początku obawiałem ze nie nadąże na niej po lesie, za stadem rozbrykanych 450-tek, ale tu zaskoczenie, kolega uciekał exc500 i nie był w stanie się za bardzo się oderwać.
Byłem w tym roku na Megawatt-cie i na 450-tce jednak było ciężko, zwłaszcza na odcinku Enduro. Na takie imprezki chyba najbardziej nadaje się 2T


nie piszcie mi takich postów bo będę musiał się przesiąść Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 22:17, 22 Paź 2015    Temat postu:

Maciej_OLS napisał:
Jak to gdzie ? 300-setą można wszędzie ... trochę się na początku obawiałem ze nie nadąże na niej po lesie, za stadem rozbrykanych 450-tek, ale tu zaskoczenie, kolega uciekał exc500 i nie był w stanie się za bardzo się oderwać.
Byłem w tym roku na Megawatt-cie i na 450-tce jednak było ciężko, zwłaszcza na odcinku Enduro. Na takie imprezki chyba najbardziej nadaje się 2T


No właśnie, że wszędzie się nie zgodzę. Na nizinach 4T robi lepiej.
Pare osob u nas próbowało dwutaktów i prawie wszyscy odpuścili. Ewentualnie poprzesiadali się na mniejsze pojemności ale znowu czterosówy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13675
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:40, 22 Paź 2015    Temat postu:

hehe i ja mam pierwsze opinie - kristof jak nie latasz w ciezkim terenie zostan przy 4t

dla mnie 2t robi robote jak chodzi o zakrety, hamowanie, no i wszystko tam gdzie czuc wage 4t, belki, podjazdy itp. ( chociaz 4T mniej mozna bylo manewrowac na podjazdach ale mocowo fajniej sie wdrapywaly jak traktorki Very Happy ) ale na lesnych sciezkach prostych 2t to troche nieporozumienie, rzuca, wolne, trzeba krecic, po 4T czuje ze mi troche szkoda palowac tak silnik. w 525 jadac 80-100 km h przez las silnik mi prawie ze pyrkal jeszcze, tutaj juz jeczy Very Happy i wir w baku. wiec nie jestem 100% za 2T ani za 4T. - pytanie kiedy wymyślą 3 suwy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:53, 23 Paź 2015    Temat postu:

tak, jak pamiętam to duże 4t tylko na przelotach i prostych długich podjazdach było fajniejsze, stabilniejsze, bardzo był przyjemny też ten moment; ale teraz 2t również na przelotach sprawia mi przyjemność, gdzie wcześniej uważałem, że jest bez sensu, także henio za rok możesz zmienić zdanie;
wir w baku zależy od ustawień i od stylu jazdy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 8:44, 23 Paź 2015    Temat postu:

ok to jak zrobić żeby ten wir był mniejszy..bo nie ukrywam że jest to jedyny powód dla którego coraz częściej zerkam życzliwym okiem w kierunku 4t Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiełek




Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Pią 12:23, 23 Paź 2015    Temat postu:

Można pobawić się ustawieniami gaźnika, dać mniejszą dyszę główna, będzie bardziej uboga mieszanka (nie można przesadzić bo moto będzie się bardziej grzało i można szybciej zatrzeć sprzęt)

Ustawienia iglicy i typ iglicy (jak dasz za nisko moto będzie słabe)

Stan i typ membrany (stan listków czy są całe i dobrze się domykają)

Oczywiście ogólny stan moto (łożyska w kołach, zaciski, itp.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:39, 23 Paź 2015    Temat postu:

Ja powiem inaczej, to nie 2t pali dużo tylko 4t pali zbyt mało. Trzymajcie się tej teoriia a będzie dobrze Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Pią 12:40, 23 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:03, 23 Paź 2015    Temat postu:

podstawa to prawidłowe ustawienia gaźnika, właściwy "squish gap" nie jest bez znaczenia i parę innych rzeczy no i oczywiście styl jazdy,
to moje drugie 2t i na spalanie nie narzekam - pali mi podobnie co inne 4t na gaźnikach;
grzegorzszw sporo wie na ten temat - warto poczytać o jego modyfikacjach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 16:07, 23 Paź 2015    Temat postu:

Tylko tu w ukrytym kawałku bibli jest zapisana prawda :

Gdy ósmego dnia Bóg osobiście zstąpił z nieba i przekazał nam do rąk własnych silnik dwusuwowy - przykazał, abyśmy nic przy nim nie kombinowali, tylko trzymali gaz. Tymczasem motywowani ludzką pychą uznaliśmy, że będziemy w stanie poprawić ideał. Dlatego w głowicach pojawiły się zawory, wałki rozrządu, spadła moc jednostkowa, wzrosła cena, poziom komplikacji i tendencja do przegrzewania się do ciężkim terenie. Do tego pogorszyło się prowadzenie motocykla. Tak właśnie powstały silniki czterosuwowe.


Jeżeli ktoś wie jak 2t należy jeździć i jak go obsługiwać to nie zmienie nigdy tego silnika na 4t.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 18:13, 23 Paź 2015    Temat postu:

OK, to ja zadam wam pytanie. Czym lata lwia część czołówki enduro w MP, ME i MŚ?

W hard enduro wiemy wszyscy jak to wygląda - tam waga jest kluczowa i większość lata 2T. Tyle, że oni jadą naprawdę extremalnie trudne trasy!
Wiele z tych odcinków,dla takich leszczy jak my, byłaby w zasadzie nie do pokonania. Bez względu na to czy 2T czy 4T. Nie wspominając nawet o tym żeby się tam jeszcze ścigać przez wiele godzin a czasem kilka dni z rzędu...
Oni pewnie poszli by tam żarem nawet i 500tami ale na takim poziomie na jakim jeżdżą najlepsi z najlepszych nawet drobne różnice i korzyści w ostatecznym rozrachunku mogą okazać się decydujące o zwycięstwie albo przegranej. Wszyscy patrzymy na "Bogów" tego sportu takich jak Tadek, Walker czy Jarvis i każdy podświadomie chce być choć trochę jak oni. To nic złego. To zupełnie normalne zjawisko i tak jest w każdym sporcie. Po to koncerny pompują gigantyczne pieniądze w sponsorowanie różnych takich imprez/teąmów/ludzi...

Ja absolutnie nie neguje 2T - te sprzęty mają swój urok i mają sporo zalet itd. Fajnie, że jest wybór. Da się i jest za co je lubić!
Bądźmy jednak uczciwi i nie gloryfikujmy ich za wszelką cenę. Jazda ma dawać przede wszystkim FUN i na naszym poziomie to powinien być kluczowy czynnik brany pod uwagę. Tylko garstka z nas jest w stanie wykorzystać realny potencjał tych maszyn.

Wielu ludzi zwyczajnie podąża za modą i kupuje lekkie 300ty nie z uzasadnionej potrzeby i realnych możliwości/umiejętności wykorzystania zalet, które daje 2T tylko ze zwykłego "widzi mi się".
Prawda jest taka, że lwiej części przydałoby się więcej umiejętności, treningu i godzin w siodle niż nowych błyskotek czy kolejnych oszczędności na wadze. Mało tego - idę o zakład, że nie jeden popyla po leśnych ścieżkach i pagórkach a prawdziwe, extremalnie hard enduro zna głównie z filmów... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Pią 19:18, 23 Paź 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin