Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 641, 642, 643 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 21:54, 09 Sty 2020    Temat postu:

co by nie było 98 mu na pewno nie zaszkodzi. Jeżeli chcesz mieć pewność to sprawdź co piszę serwisówka na ten temat. W zwykłym owners manual masz to napisane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13702
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 8:05, 10 Sty 2020    Temat postu:

widocznie nie jest na tyle spręzony jeszcze żeby wystepowało spalanie stukowe i trzeba było lać 98, chociaz słyszałem że czesto 98 jest o tyle lepsze że jest nieco lepszej jakosci - wiec jak chcesz zadbac lej 98 na pewno niczym nie zaszkodzisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:04, 12 Sty 2020    Temat postu:

Hej jak wiadomo stało się miało nie być A jest 300 exc . Więc pytanie jako ,ze jestem mega zadowolony ,że kupiłem 300 bo w lesie między drzewami gdzie ciasno A potrzebna prędkość . 300 jest do tego idealna choć 2 razy mnie zrzucila haha. Ale jako ,ze trza nie raz dolecieć gdzieś szybkimi przelotami to jakie przelozenie założyć . Bo ma 13-51 I w uj krótko jak lecę to mam wrażenie że silnik ma zaraz wyskoczyć A to 75km/h. Co proponujecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13702
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 16:45, 12 Sty 2020    Temat postu:

zmienic na 4T Very Happy niestety nie przeskoczysz tego, jak dasz przełozenia na prędkosc to stracisz dół, i zeby przez cos przeskoczyc bedziesz musiał wkręcac silnik pod czerwone pole, wiec albo prędkosc albo ciezki teren - to niestety wada 2T, ja na 4T robiłem duze trasy, po przesiadce na 2T bardzo szybko z nich zrezygnowałem, szukam co trudniejszego terenu - tam lepiej sie taka fura spisuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:52, 12 Sty 2020    Temat postu:

Aha no racja przeliczylem zebatki to ma 12z i 52 z . Znów ie przód na 14 z ciekawość i zobaczę co Będzie . Nie powiem że fajny Anny ten 2t .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:00, 12 Sty 2020    Temat postu:

jachu1111 napisał:
Aha no racja przeliczylem zebatki to ma 12z i 52 z . Znów ie przód na 14 z ciekawość i zobaczę co Będzie . Nie powiem że fajny Anny ten 2t .
Jak latałem na 300exc w enduro to przełożenia 14x50 lub 13x50 były najoptymalniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:01, 12 Sty 2020    Temat postu:

Tak też zrobię 14/50

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:02, 12 Sty 2020    Temat postu:

Bo 12/52 To hardcor

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
napiorek123




Dołączył: 05 Sty 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:51, 12 Sty 2020    Temat postu:

Witam panowie mam mały problem który dotyczy exc 250 na gaźniku keihin 38 dysza główna 170 od wolnych 50 problem polega na tym, że podczas jazdy gdy nacisne na sprzęgła a w tym momencie się rozpędza to motor strasznie wariuje na obr tak jagby brakowało mu paliwa. Bardzo ładnie wchodzi na obroty ma moc. Śruba regulacji ustawiona na 1oborot 1/4. Miał ktoś kiedyś podobno sytuację? Jedyny pomysł jaki mam to zmiana poziomu paliwa na pływaku, prędzej czy było dobrze to nie wiem kupiłem go to wgl nie chodził, drugi gaźnik przyszedł i jest taki kłopot.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13702
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:19, 12 Sty 2020    Temat postu:

Ale co soe dzieje z tymi obrotami ? Moim zdaniem czaa na przekazanie motocykla fachowcowi na regulacje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
napiorek123




Dołączył: 05 Sty 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:23, 12 Sty 2020    Temat postu:

Zaczyna falowac i oboroty wzrastają i samoistnie się zmniejszają. W tym momencie pomaga dodanie i odjecie gazu dzieje się tak podczas przyspieszania i nascisniecia na sprzęgło. Jeśli sam sb z tym nie poradzę to wtedy wizyta u mechaniora na pewno bedzie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13702
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:25, 12 Sty 2020    Temat postu:

To mozliwe ze ma za ubogo na wolnych / srednich obrotach. Chyba ze wiesza sie przepustnica .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
napiorek123




Dołączył: 05 Sty 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:35, 12 Sty 2020    Temat postu:

Właśnie o tej przepustnicy też myślałem jutro rozbiore to może coś rzuci mi się w oczy, a co masz na myśli że za ubogo na średnich obr? Jest możliwość w jakimś stopniu to wyregulowac? Iglica jest na samej górze tzn ostatni rowek na iglicy czyli bogato. Dodatkowo sprawdzę jutro poziom paliwa jak wygląda czy nie jest przypadkiem za mały. A czy jest możliwość że zaworek iglicowy nie pracuje prawidłowo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13702
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:16, 12 Sty 2020    Temat postu:

oczywiscie, po to są rózne dysze, poziom iglicy żeby regulować, iglice jak jest na górze ( czyli zawleczka na samym dole iglicy ) to mozna dać bogatszą iglice - kazda ma opis i mozna dać o innym opisie. raczej jakby zaworek iglicowy nie pracował to by przelewało gaźnik - ciekło paliwo odpływami, tak żeby nie wpuszczał paliwa to sie raczej nie spotkałem - widziałem zasyfiałe gaxniki gdzie zaworek "betonowo" stał ale to takie cos nawet nie odpali, a tak żeby odpalał ale miał za małą dawke paliwa - dławił by sie przy otwartej przepustnicy na przelotach gdzies, wiec to bym wykluczył

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo83




Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 18:17, 20 Sty 2020    Temat postu:

Pany czym pomalowac dekiel sprzegła i magneta?Proszkowo?czy zwykła farba w spreyu na wysokie temp.wystarczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 641, 642, 643 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 642 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin