Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 614, 615, 616 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:55, 22 Kwi 2019    Temat postu:

Hej pytanko bo będę zakładał Wydech Akrapa do mojego exc450 -2009r i czy będę musiał coś ustawiac od nowa gaźnik czy coś???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:55, 22 Kwi 2019    Temat postu:

warto by cos pokręcic, chociaz bez przerobek powinien chodzic - chociaz to tez zalezy co masz teraz.
warto mu wzbogacic wolne obroty i dac np iglice ząbek wyżej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:48, 22 Kwi 2019    Temat postu:

Aha Oki będę kombinować choć mam bardzo bogata mieszankę bo ori wydech jest na maxa pusty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 17:58, 22 Kwi 2019    Temat postu:

no to twój w takim razie ori nie jest Wink i nic ruszac nie musisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:30, 25 Kwi 2019    Temat postu:

Motul 5100 10w40 bedzie dobry do ktm exc 250 2013r ? Jaki on ma filfter oleju nr ma ktos?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 18:47, 25 Kwi 2019    Temat postu:

w 2T nie ma filtra, wylewasz stary i wlewasz nowy, w/g manuala ma być 15W50 ,
strona 103:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:41, 25 Kwi 2019    Temat postu:

jak juz do skrzyni to lepiej motul transoil
ale lepszym olejem jest motorex 10W30 gear oil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:38, 25 Kwi 2019    Temat postu:

4t mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 6:18, 26 Kwi 2019    Temat postu:

czyli masz EXC-F
5100 to najgorszy mozliwy do zalania olej. szczerze osobiscie to nie wlałbym nawet go do szosowego motocykla.
exc-f to wyczynowy skomplikowany silnik, lej co najlepsze jak motula to 300V


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:46, 27 Kwi 2019    Temat postu:

Cześć, KTM exc RFS.
Problem lezy w luzach zaworowych, zawory(proxy) i tłok mają ok 200mtg - zawsze były regulowane przez mechanika co 30mtg, Teraz zdarzyło mi przejechać 40 mtg bez regulacji. GMP złapane srubą blokującą wał, ale sa tak ciasno ze nie wchodzi listek 0.03, miedzy dzwigienke zaworową a talerzyk wchodzi listek 0.20.
Na zimno pali od 1 strzała, na ciepłym od 1 (czasem drugiego). Regulować do 0.10 i jezdzić czy co zrobić ?

Z góry dziękuje.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 23:11, 27 Kwi 2019    Temat postu:

Obróć jeszcze raz wałem bo możliwe że źle ustawiłeś wałek rozrządu i krzywki podpierają Ci zawory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Snowden




Dołączył: 10 Paź 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:34, 27 Kwi 2019    Temat postu:

trzy razy obracałem i za każdym razem zaraz po uchyleniu ssących jest dzuira w wale. Możliwe ze mimo wkręconej sruby nie ma GMP ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 8:40, 28 Kwi 2019    Temat postu:

moze wkręcasz na oslep a nie trafiasz w nacięcie na wale
i pewnie w złym gmp sprawdzasz mimo wszystko

ja to robie tak że stawiam moto na stołek, wbijam wysoki bieg, kręce kołem aż sie wcisną zawory ssące - mijam te wcisniecie dalej, i po wcisneciu ssaków, pierwsze GMP to te na którym mamy mierzyc, wkładam sobie trytytke przez swiece i na oko ustawiam GMP czujac tłok, potem sobie swiece latarką w otwór do blokowania wału i szukam aż bedzie nacięcie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 11:20, 28 Kwi 2019    Temat postu:

A myślałem że tylko ja sprawdzam trytytką położenie tłoka 😀

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:59, 28 Kwi 2019    Temat postu:

To do exc 250 4t jaki ten olej lac najlepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 614, 615, 616 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 615 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin