Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 596, 597, 598 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elMisza




Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EL / EPD

PostWysłany: Sob 15:38, 17 Lis 2018    Temat postu:

Im świeższy tłok tym dłużej pojeździsz na cylindrze
Ile zaoszczędzisz na wymianie samych pierścieni ? Ta sama robota, te same graty ( uszczelki) trzeba kupić , a mając nowy tłok masz spokój na dłuższy czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Sob 19:07, 17 Lis 2018    Temat postu:

Ok, postanowione, wymieniam tłok dla świętego spokoju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:34, 17 Lis 2018    Temat postu:

spoko mozna wymienic same pierscienie - najlepiej jak juz to rozebrać pomierzyc pasowanie tłok = cylinder, jak sie miesci w tolerancji to zmieniasz same pierscienie - które ten sie da pomierzyć.
w ktmie jedynie jest tak ze pierwszy tłok jest luźny od razu w fabryce luźno składaja - pod zawodników bez docierania nic sie nie uszkodzi jak sie da w garnek ostro Very Happy wiec moze wyjsc ze i tłok sie w zakresie nie zmiesci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Sob 20:27, 17 Lis 2018    Temat postu:

a jeszcze jedna sprawa panowie, pewnego razu odebrałem kata od mechaniora i przy okazji naciągnął i nasmarował mi łańcuch, zastanawia mnie to co to był za smar, ponieważ był to czarny smar, do którego się kurz nie lepił i usztywnił łańcuch, miała nwm taką formę smoły. co to może byc za smar? obecnie uzywam motula offroad ale tamten czarny na długo mi wystarczył, a motulem to co wypad smaruje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzybu




Dołączył: 17 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworsko

PostWysłany: Nie 16:50, 18 Lis 2018    Temat postu:

Kilka szybkich pytań Smile
Jeśli dobrze sprawdziłem wysokość siodła EXC-F 250 (model 2012) to 970mm.
Czy jest jakieś niższe hard enduro tej samej klasy?
Czy tym kitem od Zeta Racing obniżę cokolwiek powyższe moto ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakimi jeszcze sposobami obniżyć EXC-F poza wpuszczeniem przedniego zawieszenia ?
Czy są jakieś konkurencyjne hard enduro do EXC-F 250, które są na kiwaczce co pozwoli mi je ewentualnie obniżyć o te nawet przykładowe 3cm ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzybu dnia Nie 16:51, 18 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:49, 18 Lis 2018    Temat postu:

nie patrz tylko na suchą wartość wysokosci w mm, bo zauwazyłem że spore znaczenie ma np szerokosc kanapy im szersza tym nóg szybciej braknie,
yamaha WR chyba jest niższa

wpuszczenie przedniego zawieszenia nie słuzy do obnizania motocykla tylko do zmiany kątów - co skutkuje zmiana prowadzenia motocykla.
kiwaczka też nie bardzo jest pole do popisu - takie obniżanie typu zmiana kości skutkuje jak powyzej - negatywną zmiana prowadzenia motocykla

te rozwiązanie zety to jedyna mozliwość obnizenia zawieszenia która nie zmieni negatywnie prowadzenia motocykla - zmniejszy natomiast skok zawieszenia. zajmuje sie w pracy obniżaniem zawieszeń - wystarczy dorzucić odpowiedni pierścień - można obnizyć też o zadaną wartość taki amortyzator i teleskopy, dorzuca się dystans pod odbój końcowy i jest niższe moto, w przypadku tyłu i rozsądnej zmianie wystarczy podregulować SAG i jest wszystko OK( zakres gwintu regulacji jest spory ) z kolei z przodu bywa że trzeba skracać spręzyny dodatkowo
ale po tych operacjach masz dobrze prowadzace sie moto


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzybu




Dołączył: 17 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworsko

PostWysłany: Nie 19:25, 18 Lis 2018    Temat postu:

Dzięki Henio
Ale żebym dobrze zrozumiał, masz na myśli, że zamiast tego kitu Zety, mogę dorzucić odpowiedni pierścień tak ?
A ten dystans pod odbój mogę zastosować równolegle z kitem Zety czy zdecydować się muszę tylko na jedno z tych rozwiązań ?
I pytanie laika, co masz na myśli że można obniżyć amortyzator i teleskopy o zadaną wartość ? To jest w instrukcji jak to się robi ?Smile Czy jest to powiązanie z tym dystansem pod odbój ? Zakręciłem się trochę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:00, 18 Lis 2018    Temat postu:

tak - rozbierasz amorek toczysz pierscionek i wrzucasz - i masz obnizone moto
bez sensu stosować oba rozwiązania.
i to zety niby nie jest złe - ale odsadza głowice w góre - wtedy idzie w góre tez panewka prowadząca - mniej to wszystko "trzyma" sztyce w ryzach pewnie szybciej beda takie amorki ciekły - to tylko spekulacje ale na logike - im punkty podparcia sztycy są dalej od siebie tym jest sztywniej.

nie w instrukcji nie ma nic o obnizaniu bo producent czegos takiego nie przewidział - to motocykl sportowy wyczynowy - cairoli jeździ na wysokiej kozie a ma ledwo 170 cm wzrostu... chodzi mi o to że odpowiednim dystansem mozesz obnizyć motocykl o tyle o ile chcesz - jak chcesz mieć 5cm niżej to da sie taki dystans dobrać żeby było równo 5 cm nizej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Regielik149




Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:36, 19 Lis 2018    Temat postu:

Witam posiadam KTMa exc 450 2012r i chcę zamówić linkę gazu lecz nie wiem czy mam zamawiać linkę z 12 czy 13r ponieważ rok produkcji tego moto to grudzień 2012r a wydaje mi się ze na początku 2012r był jeszcze produkowany starszy model. Czy w ogóle te linki się zmieniły bo wydaje mi się ze nie ale wole się dopytać Smile. Jeszcze jedno w papierach mam wszędzie wpisane 2013r tylko w dowodzie rok produkcji jest 2012r ( z oczywistych powodów model z 2013 a produkcja 2012 Smile ) czy jak będę zamawiać jakiekolwiek części to mam patrzeć na rok 12 czy 13 ? Czy to bez różnicy ?? Z góry dziękuje za odp i wyrozumiałość Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:25, 19 Lis 2018    Temat postu:

jak masz model 2013 to kupuj częsci do rocznika 2013

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elMisza




Dołączył: 20 Lis 2017
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: EL / EPD

PostWysłany: Pon 16:07, 19 Lis 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Próbował ktoś na tym jeździć ? Mam na myśli amatorskie latanie , żadne zawody itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 18:51, 19 Lis 2018    Temat postu:

wygląda na chińczyka. Żadnych informacji o producencie, ani o samej oponie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:15, 21 Lis 2018    Temat postu:

Co założyć do do przedniego koła, mus czy tubliss?
Mus niby pewniejszy ale podobno tubliss lepiej wybiera.
No i żywotność też po stronie tublissa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5666
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 19:41, 21 Lis 2018    Temat postu:

r2r napisał:
Co założyć do do przedniego koła, mus czy tubliss?
Mus niby pewniejszy ale podobno tubliss lepiej wybiera.
No i żywotność też po stronie tublissa


raczej kto co lubi,
ja na przód używam musa, starcza na ok 60-70mth, klei super i wybiera bdb (opona 90/100, mus michelin) i lubię w musie tą mniejszą sprężystość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 9:55, 22 Lis 2018    Temat postu:

mus klei najgorzej - najpancerniejsze - i chyba najdrozsze rozwiązanie - tublis zywotniejszy a musa co jakis czas trzeba wymienic, przy wymiane opon smarowac drogim smarem... itp
dętka klei lepiej - mozna uszkodzic i masz kapcia - temat chyba nie wymaga tłumaczenia
tublis - klei jeszcze lepiej - najlzejsze koło jest na tym, wiec najlepiej sie taki układ prowadzi, zakup tublisa do najtanszych nie należy ale rozwiazanie o ile sie nie jeździ na kapciu jest pancerne - ja wybrałem tublisa, nie jeżdze w dalekie trasy zalezy mi na dobrym prowadzeniu i trakcji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 596, 597, 598 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 597 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin