Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 583, 584, 585 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13683
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:29, 21 Sie 2018    Temat postu:

jak masz lagi z 2006 roku ( a masz bo pierwsze liczby oznaczaja date produkcji 2006 rok ) to nie było innych lag niz WP48, a czy to jedno komorówka czy dwu - to sie rózni tylko srodkiem, rury zewnętrzne czyli te które mocujesz do półek sa takie same w kazdym WP48 nawet 4CSa mozesz zamontowa i AER .
roznice w półkach były tylko do 2003 roku gdzie lagi były WP43

( no wiadomo tez przechodziły modyfikacje rózne drobne np mocowań kierownicy) ale to kosmetyka - bo pasowac to pasuja do kazdeg modelu/rocznika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzybu




Dołączył: 17 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworsko

PostWysłany: Czw 7:04, 23 Sie 2018    Temat postu:

Czy macie jakiś sposób na podratowanie oryginalnej okleiny, która się odlepia? Czym to podkleić by trzymało tak jak fabryka? To się klei na gorąco czy normalnie ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzybu dnia Czw 7:05, 23 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 8:02, 23 Sie 2018    Temat postu:

grzybu napisał:
Czy macie jakiś sposób na podratowanie oryginalnej okleiny, która się odlepia? Czym to podkleić by trzymało tak jak fabryka? To się klei na gorąco czy normalnie ?

ja podklejam superglue albo kropelka i trzyma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzybu




Dołączył: 17 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworsko

PostWysłany: Czw 10:44, 23 Sie 2018    Temat postu:

Nie przepaliło w żadnym miejscu okleiny? Super glue widziałem że przy kontakcie z tkaniną potrafi rozpuścić czasem miejsce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 10:54, 23 Sie 2018    Temat postu:

nie, trzyma bdb i jest odporne na wodę, kilka różnych oklein tak podklejałem i nie było problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzybu




Dołączył: 17 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworsko

PostWysłany: Czw 11:09, 23 Sie 2018    Temat postu:

Dzięki

To jeszcze pytanie jak to jest z rocznikami i modelami.
Posiadam KTM EXC-F 250 w wersji SixDays z roku 2011.
Chyba pierwszy rocznik na wtrysku. Gdzieś mi sie obiło/przeczytało, że modelowo to 2012.
Jak to z tym jest? Czy KTM stosuje takie oznaczenie? Jak szukam akcesorii czy części to mam szukać na 2011 czy na 2012 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13683
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 11:58, 23 Sie 2018    Temat postu:

2012,
ktm sprzedjae juz od kilku tygodni KTMy modelowo na 2019sty rok, wiec jest połowa 2018roku a juz masz fure 2019, to chyba jest robione pod zawodników - kupują juz fury do treningów zimowych żeby obyć sie znimi i startować w 2019stym roku na opanowanej maszynie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:27, 28 Sie 2018    Temat postu:

Tak odnośnie tylnego zawieszenia, to sprężynę wymieniamy jeśli nie możemy poprawnie ustawić SAG'u?
Bo udało mi się ustawić poprawnie riding sag na oryginalnej sprężynie przy masie 95kg Rolling Eyes
Jeszcze nie testowane w terenie, więc nie wiem czego oczekiwać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r2r dnia Wto 9:40, 28 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniegulas




Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZ

PostWysłany: Wto 10:59, 28 Sie 2018    Temat postu:

witam pacjent exc 4.5 06r.
strasznie mnie denerwuje licznik w pomarańczy nowa bateryjka brak podswietlenia licznik jak by przeszedl a awaryjny wszystko pokazuje lecz podczas jazdy włącza sie i wyłącza jak by po odkreceniu manety dostawal woeksze napiecie czy cos ktos ma jakis pomysl co zprawdzic jakim kablem jest podpiety do aku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13683
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 11:29, 28 Sie 2018    Temat postu:

jest jedna cała wtyczka jakby od zasilania, druga jest od prędkosciomierza wpięta, jak nie ma podswietlenia to nie ma podtrzymania prądu z instalacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniegulas




Dołączył: 26 Lip 2018
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RZ

PostWysłany: Wto 13:06, 28 Sie 2018    Temat postu:

i co to zrobić w kabelkach jestem zielony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:47, 28 Sie 2018    Temat postu:

W ubraniu na moto byłeś? Statyczny sag ile wynosi?
r2r napisał:
Tak odnośnie tylnego zawieszenia, to sprężynę wymieniamy jeśli nie możemy poprawnie ustawić SAG'u?
Bo udało mi się ustawić poprawnie riding sag na oryginalnej sprężynie przy masie 95kg Rolling Eyes
Jeszcze nie testowane w terenie, więc nie wiem czego oczekiwać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:15, 28 Sie 2018    Temat postu:

No właśnie po ustawieniu nie sprawdziłem już statycznego sagu. Przed wynosił 37mm.
Riding SAG po 105, norma wg. serwisówki 105/115. Sprężyna teraz dość mocno skręcona, ale trochę gwintu jeszcze zostało.
Masa netto.

Chciałem sprężynę nieco podciągnąć (do czasu kupienia 72NM), bo poprzedni właściciel sporo lżejszy był a tu takie kwiatki mi wyszły Rolling Eyes
Zawias po setingu u Szukiela (sprężyn nie wymieniał, bo poprzednik się mieścił w zakresie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez r2r dnia Wto 15:16, 28 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LongKris




Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Wto 21:33, 28 Sie 2018    Temat postu:

Siema.

Po przeglądzie sprzęgła (kosza i tarcz) mam miękką klamkę. Czy wystarczy uzupełnić układ i odpowietrzyć czy coś jeszcze powinienem sprawdzić?

A wogóle to jakim olejem zalać magurę?

Poprzedni właściciel wymienił w tylnym amortyzatorze zawór do nabijania gazem na taki stosowany w kołach. Już dwa razy go wymieniałem bo bardzo szybko pęka. Macie jakiś patent na to?

Pozdro

Kris


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LongKris dnia Wto 22:04, 28 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LongKris




Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Wto 21:36, 28 Sie 2018    Temat postu:

sniegulas napisał:
i co to zrobić w kabelkach jestem zielony


prześledź instalację od licznika w dól


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 583, 584, 585 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 584 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin