Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 567, 568, 569 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:33, 19 Kwi 2018    Temat postu:

motif napisał:
czemu te klocki hamulcowe ktma do exc takie drogie???


To kup sobie na allegro jakies juz od 20zl w gore sa Very Happy



Jest to mozliwe ze na przelozenie 13/52 ktm 250 pojdzie 160?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adi1529 dnia Czw 21:01, 19 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 18:27, 20 Kwi 2018    Temat postu:

adi1529 napisał:

Jest to mozliwe ze na przelozenie 13/52 ktm 250 pojdzie 160?


Raczej połowę z tego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 9:27, 21 Kwi 2018    Temat postu:

Ale po co? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Sob 17:01, 21 Kwi 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

jakieś opinie na temat tego oleju? chcę go do exc-r 530 2009r. obecnie mam z 24mx A9 racing oils 10w-50 (za stówe 4litry na promocji-także cena sama za siebie mówi) ale muszę go zmienić, bo po wymianie po użytkowaniu przez 5 mth był czarny jak smoła, tzn bardzo krótko trwały, a kupić tańszy olej i wymieniać co 5mth to żadna oszczędność...
ten olej castrola również można lać do skrzyni? czy do skrzyni osobno jakiś preferujecie?

ostatnia kwestia, to czy mogę na następną wymiane oleju wlać ten( [link widoczny dla zalogowanych] ), bo kupiłem miesiąc temu na dolewkę, a zostało mi 800ml i starczyłoby na wymianę, bo na wymiane 600ml potrzeba. na etykiecie tego oleju do quadów piszą że niby do quadów ale no co to za różnica, silnik chyba podobny? no i pisali tam też że do skrzyni biegów można użyc. no i kwestia taka że ten do quadów to 10w40 a do tego kata trzeba 10w50, nie będzie sie grzał?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez YoungEnduras dnia Sob 17:02, 21 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 17:29, 21 Kwi 2018    Temat postu:

lej motul 300v 15w50 lub motorex cross power 10w50, cena ok 200plna za 4L więc tragedii nie ma,
to są oleje sprawdzone w boju i przez te 10-15mth dobrej jazdy są 100% skuteczne.
ten do quada możesz mieć do moczenia nowych filtrów,

lej ten sam olej do silnika i skrzyni, nie ma potrzeby kombinować, te oleje do tego są.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Sob 17:53, 21 Kwi 2018    Temat postu:

a czemu jak motul 300v to 15w50, a nie 10w50?
ten motorex najtańszy na allegro z wysyłką to 255/260zł także trochę drogo tymbardziej że bez filtra, tu np. motul co mówisz ale 10w50 za fajną cenę
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko czemu jak motul to 15, a nie 10?

i jeszcze jedna sprawa, jak zmieniam olej silnikowy to razem ze skrzynią? czy skrzynia co dwie wymiany w silniku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez YoungEnduras dnia Sob 18:06, 21 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 20:47, 21 Kwi 2018    Temat postu:

nie ma motula 300V 10w50,
motul 300v to olej racingowy/wyczynowy do najcięższych warunków
7100 to poziom niżej
[link widoczny dla zalogowanych]
tutaj na forum chłopaki pisali że używają i też daje radę,
możesz wymieniać co drugą ale patrz jaki wylewasz, jak będzie mocno zużyty to wymieniaj oba na raz.
i przy nalewaniu nowego zalewaj nowy filter olejem i wlewaj też do komory filtra olej (tak ok 1/3 ) - przy odpaleniu po wymianie układ smarowania będzie prawie natychmiast napełniony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:47, 22 Kwi 2018    Temat postu:

kristof - nie zawsze warto zalewac filtry olejem, jak zalejesz olejem to przy rozruchu robi sie meidzy filterm a dalej podcisnienie ( bo filtr mokry kiepsko przepuszcza powietrze ) dlatego ja zawsze daje suchy, szybciej sie odpowietrzy układ - niektóre serwisówki rzeczywiscie zalecają zalanie filtra a inne wręcz przeciwnie odradzają.

7100 to nie tyle olej poziom niżej co olej do szosówek, bardziej "gładko" chodzi na nich skrzynia, 300V to olej do sportu - daje najlepsza ochrone silnika, ale nie koniecznie chodzi na nim wszystko idealnie - to "gęsciucha" dla sprzegła i moze troche na nim ciągnąć - ale wg mnie to takich hard enduro/crossówek innego niz 300V nie ma co lać Very Happy

young enduras - jak chcesz to mam motorexa taniej crosspowera - dobra oliwka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoungEnduras




Dołączył: 06 Lut 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin (okolice)

PostWysłany: Nie 17:56, 22 Kwi 2018    Temat postu:

pomocy chłopoki, dzisiaj pokonywałem swoje pierwsze piony, i stało się coś z hamulcem tylnym, po pokonaniu podjazdu hamulec po prostu puścił, nigdy wczesniej tak nie mialem, bo nie robiłem pionów. Wciska sie bez oporu do końca, jak podpompuje dzwignią z 50 razy to działa, 5 min poźniej znowu puścił ale tym razem bez pionu tylko prosta w lesie, znajomy mówił że możliwe, że się zapowietrzył ale dopiero na podjazdach? przód dobrze trzyma...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:38, 22 Kwi 2018    Temat postu:

moze było mało płynu i sie zapowietrzył, lub cos padło, albo masz krzywą tarcze i rozpycha zacisk.

zacznij od wymiany płynu - warto to czesto robic, przy okazji odpowietrzysz układ. porkec kołem zoabcz czy tarcza nie krzywa, sprawdz ustawienie dzwigni czy masz na niej odpowiedni luz ( tłoczek nie moze byc wciskany po puszczeniu dzwigni - a czesto ludzie ustawiaja ze jest minimalnie wcisniety i sie robią przez to problemy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Nie 21:21, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Ktoś coś o Alpinestars storm buzer ? Wiem że to praktycznie sam plastik ale jakieś opinie się przydadzą. Będzie git ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:20, 23 Kwi 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
kristof - nie zawsze warto zalewac filtry olejem, jak zalejesz olejem to przy rozruchu robi sie meidzy filterm a dalej podcisnienie ( bo filtr mokry kiepsko przepuszcza powietrze ) dlatego ja zawsze daje suchy, szybciej sie odpowietrzy układ - niektóre serwisówki rzeczywiscie zalecają zalanie filtra a inne wręcz przeciwnie odradzają.

7100 to nie tyle olej poziom niżej co olej do szosówek, bardziej "gładko" chodzi na nich skrzynia, 300V to olej do sportu - daje najlepsza ochrone silnika, ale nie koniecznie chodzi na nim wszystko idealnie - to "gęsciucha" dla sprzegła i moze troche na nim ciągnąć - ale wg mnie to takich hard enduro/crossówek innego niz 300V nie ma co lać Very Happy

young enduras - jak chcesz to mam motorexa taniej crosspowera - dobra oliwka




Wlasnie henio bo ja w swoim tez zalalem 300v i na 1 i wduszonym sprzegle minimalnie ciagnie mi czyli to wina oleju ? A exc/f 250 ma osobno olej skrzyni biegow i silnika ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:38, 23 Kwi 2018    Temat postu:

250tki to miały jeden obieg chyba zawsze nie kojarze z dwoma obiegami.

a czy normalne ze ciągnie - nie wiem, równie dobrze - a moze i bardziej prawdopodobne że sprzegło w kiepskim stanie jest. albo troche tego troche tego. olej zwykle ma taką tendencje że na zimnym ciągnie bardziej - na rozgrzanym jest poprawa. jak u ciebie ciągle jest taki sam problem to raczej nie olej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi1529




Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:57, 24 Kwi 2018    Temat postu:

Jeszcze zaleje uklad swiezym plynem i odpowietrze Smile a jak nie to wymiana tarczek powiedzcie mi czy ciezki to zabieg wolalbym sam sibie to ogarnac macie jakis poradnik albo cos?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:20, 24 Kwi 2018    Temat postu:

skoro pytasz to pewnie pojecia nie masz o układzie sprzegła, wiec zawsze cos nie do konca idealnie poskładac mozna, pytanie czy trudno czy ciezko jest troche bez sensu - jak ktos pojecia nie ma to trudno na pewno, ktos kto ma pojecie o mechanice robi to bezproblemowo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 567, 568, 569 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 568 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin