Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 521, 522, 523 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:33, 05 Cze 2017    Temat postu:

przeszukaj tematy istniejace Very Happy kiedys był jeden wiekszy i pełno informacji i z 10 linków do rózncyh opcji :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 10:54, 06 Cze 2017    Temat postu:

ile oleju jest podane w serwisówce do skrzyni biegów husaberg te 250 2t 2013r/ktm exc 250 2t.Jaki byście polecili olej?zalałem motula transoil sae 10w40 i po ostatniej wymianie miałem przy śrubie opiłki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Wto 14:27, 06 Cze 2017    Temat postu:

Czy warto kupować chińskie podnóżki ? chodzi o wytrzymałosc żeby nie pekły po skoku. Oryginalne mi pękła w pół i niewygdnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:38, 06 Cze 2017    Temat postu:

Czy waszym zdaniem ma sens przerabiac exc 250 2t 2010 na 300ccm? czy lepiej sprzedac i kupic nowszego (14-16) 300ccm ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:10, 06 Cze 2017    Temat postu:

Nie kupuj tego dziadostwa. Miałem te aluminiowe podnóżki i pękły po 30mth, Szkoda kasy. Lepiej kupić oryginały nowe.
MiSzorSX napisał:
Czy warto kupować chińskie podnóżki ? chodzi o wytrzymałosc żeby nie pekły po skoku. Oryginalne mi pękła w pół i niewygdnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Wto 18:24, 06 Cze 2017    Temat postu:

Rams dzięki za szybką odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 10:50, 07 Cze 2017    Temat postu:

Goof3r napisał:
Czy waszym zdaniem ma sens przerabiac exc 250 2t 2010 na 300ccm? czy lepiej sprzedac i kupic nowszego (14-16) 300ccm ?


Ja wolałbym kupić nowszą 300tkę,która jest już na innej ramię,podzespołach itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:12, 07 Cze 2017    Temat postu:

co sądzicie o kupnie 350 sxf z 2015 - 2017 r pod enduro ??
co sądzicie o kupnie 450 sxf z 2015 - 2017 r pod enduro ??

czy wogule ktoś tak z was latał jak wrażenia , co sadzicie o takiej opcji ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5668
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 17:30, 07 Cze 2017    Temat postu:

da się ale po co się męczyć Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:36, 07 Cze 2017    Temat postu:

KristofSX jak to męczyć?? co w tych sprzętach jest wg ciebie męczące w jeżdzie na enduro ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 17:56, 07 Cze 2017    Temat postu:

zawieszenie - za twarde tam gdzie endurowe przykleja koło do ziemi maksymalnie, crossowe podskakuje i gubi przyczepnosc.
sprzegło - konstrukcja ta sama, ale bywaja inne grubosci i rodzaje tarcz - endurowe ciezje zagotowac, jest lepsza dozowalność co równiez przekłada sie na lepsza trakcje
przełozenia - crossowe sa długie i przy tym wolne wiec trzeba pałowac silnikiem
strojenie silnika - raczej motocykle lubia wysokie obroty wiec pyrkanie z dołu nie do konca jest dla nich a taka jest specyfika jazdy enduro głownie hard enduro
pewnie sa inne katy głowki ramy - co tez nie jest bez znaczenia
no i koszta wychodza troche wieksze Very Happy
jeszcze enduraki maja wieksze magneta/ciezsze wały przez co maja wiekszy moment obrotowy a to ułatwia sprawe

wiec słowa kristofa idealnie pasuja - mozna ale po co ? Very Happy ja widze tylko 2 zalety w tej opcji 1 to cena zakupu bo jest realnie nizsza, 2 to taka wada i zaleta - crossówki maja układ dzwigniowy tylnego zawieszenia, poprawia to progresje zawieszenia, (pomijam to ze sam zawias nie jest skonfigurowany pod enduro wiec fabrycznie na tym w enduro sie jeździ kiepsko ) ale samo rozwiazania pozwala fajnie jeździc - prawdopodobnie dlatego w to rozwiazanie w modelach enduro poszła husqvarna. ale jest od razu i wada - kiwaczka jest kilka razy drozsza w utrzymaniu, i sterczy w dól - na kamieniach bez osłony mozna cos szybko uszkodzic. tutaj to juz tez sie skupiam na detalach, bo amator pewnie nie wyczai róznicy ogromnej - a skoro pytasz to podejrzewam ze pro zawdnikiem nie jesteś. do tego trzeba pamietac ze PDSa mozna podtuningowac i tez poprawic ewentualnie działanie Very Happy tylko jak wspomniałem - to nie jest tak że ten zawias jest slaby


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:08, 07 Cze 2017    Temat postu:

henio12323 i KristofSX dzięki za wyczerpującą odp, więc zostaje z moim 450 excf 16'
pozdro!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Śro 19:26, 07 Cze 2017    Temat postu:

Henio 12323
Wczesniej rozmawialismu o rezerwienw 2t w jaki sposob pokazuje na liczniku , czyli z kad licznik bierze dane jak to jest na gazniku i nie ma zadnych przewodow do baku i gaznika

Tu wlepilem filmik bo dopiero mialem okazje do rezerwy dojezdzic
Na filmiku czasami gasnie jak przechylalem moto w lewo a jak wleje paliwa to tez gasnie
https://youtu.be/1G6TJbXU8Bk
Moze ktos wie jak ten patent dziala bo bym chcial wiedziec a w serwisowce nic nie ma na ten temat tak jak i na google
Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:50, 07 Cze 2017    Temat postu:

Dziwne bo ta opcja jest "nieaktywna" w 2t na gaźniku. Jak miałem 300exc 2015 to też mi się raz zapaliła ale nie drążyłem tematu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Śro 20:24, 07 Cze 2017    Temat postu:

No wlasnie dziwne bo co i jak Laughing
Moze compiterbwyczowa jak sie lekko przydlawi i uwaza ze jest rezerwa ale tez jak to sprawdza bo przeciez gaznik nawet nie ma polozenia przepustnicy
A nigdy sie nie zapalila podczas latania jak mialem powyzejnrezerwy.
Bak sciagalem juz kilka razy bo myslalem moze jakis magnetyczny czyjnik siedzi na ramie i zczytuje poziom, ale tam nic.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 521, 522, 523 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 522 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin