Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 517, 518, 519 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:14, 08 Maj 2017    Temat postu:

Właśnie tak myślałem, mam w tarczy tylko otworek. Może jakiś rowerowy spasuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:38, 08 Maj 2017    Temat postu:

czemu akurat rowerowy Very Happy rowerowe sa zwykle szerokie. kup sobie magnesik neodymowy są nawet identycznej srednicy co oryginał i naklej go sobie w innym miejscu niz otwór ale w tym samym miejscu zeby przy czujniku latał. ja miałem padniety czujnik i go sobie regenerowałem. tylko raz mi konraktron słabo łapał i musiałem dac własnie neodyma zeby lepiej czytało ;D i nakleiłem sobie takie cos do starego megnesika i trzymało nieźle

potem tez tarcze kombinowałem i sobie dorabiałem, to tez naklejałem chyba nawet na kropelke i sie trzymało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warn




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:52, 08 Maj 2017    Temat postu:

Ale czemu w innym miejscu, jak tam sama wielkość to tam bym go osadził bo u mnie nic tam nie ma, dobry pomysł Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:56, 08 Maj 2017    Temat postu:

mozesz próbowac osadzic ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brylu




Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Sob 6:42, 13 Maj 2017    Temat postu:

więc, w moim sx została przeprowadzona generalka silnika. jest jednak jeden szkopuł, ciężko pali i nie trzyma wolnych, a i na ssaniu obroty ''lubią'' pofalować, mechanik twierdzi że gaźnior wykonczony i trzeba kupić inny, i tu pytanko czy jest możliwość żeby gaźnik był aż tak zajechany? może coś innego z czym ktoś się spotkał? dzięx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:01, 13 Maj 2017    Temat postu:

EXC 250 2T 2010r. Przy powolnym odkreceniu manetki na maxa równo się wkreca, ale gdy jest na wolnych obrotach i odkrece szybko manetke na maxa to najpierw zabuczy (przymuli go ) i po chwili wchodzi na max obroty. A jak odkrece manetke np. o 1/4 i od tego momentu odkrece manetke na max to wszystko jest ok. W czym bedzie problem w gaźniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:31, 13 Maj 2017    Temat postu:

Goof3r napisał:
EXC 250 2T 2010r. Przy powolnym odkreceniu manetki na maxa równo się wkreca, ale gdy jest na wolnych obrotach i odkrece szybko manetke na maxa to najpierw zabuczy (przymuli go ) i po chwili wchodzi na max obroty. A jak odkrece manetke np. o 1/4 i od tego momentu odkrece manetke na max to wszystko jest ok. W czym bedzie problem w gaźniku?
Gaźnik do regulacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goof3r




Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:12, 13 Maj 2017    Temat postu:

Major w chodzi Ci o wymiane dyszy i iglicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 9:19, 13 Maj 2017    Temat postu:

ciezko powiedziec co, zacznij od pobawieniem sie wysokoscia iglicy.

temat regualcji gaznika jest dosyc rozlegly, bez doswiadczenia ciezko ocenic w czym masz problem - za ubogo czy za bogato, przez to ciezko cyrklowac co zaczepiac zebyy poprawic, przez forum tez jest ciezko bo to trzeba posluchac silnika i oceniac na zywo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oli




Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 19:21, 14 Maj 2017    Temat postu:

panowie szybko i konkretnie koleszce ujebało 3 szprychy chce zamowic ze strony gnmotosport.pl ale nie znam wymiarow szprychy ktmsklep pokazuje 193x4,5 a takowej na stornie gn nie ma, jest czy196x4,5 podejdzie bez problemu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:11, 14 Maj 2017    Temat postu:

3mm dluzsza - powinno byc okej, najwyzej nadmiar sie utnie gwintu powinno starczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 12:31, 18 Maj 2017    Temat postu:

Panowie czy do mousse na przód trzeba zakładać trzymak i czy felgę zabezpieczyć jakąś taśmą.
Muszę dzisiaj założyć i chcę to zrobić sam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 12:37, 18 Maj 2017    Temat postu:

Aarek1414 napisał:
Panowie czy do mousse na przód trzeba zakładać trzymak i czy felgę zabezpieczyć jakąś taśmą.
Muszę dzisiaj założyć i chcę to zrobić sam.

felgę zaklej taśmą, trzymak nie jest konieczny , ale ja zakładam. zaklej też otwór po zaworze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aarek1414




Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 13:05, 18 Maj 2017    Temat postu:

Dzięki Kristof, zakładam taki sam zastaw jak Ty na Motohałdę, chyba zrezygnuję z trzymaka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:59, 18 Maj 2017    Temat postu:

trzymak jest tez zalezny od opon i mussów - jak sie dobiera muss pod opone np muss 140stka i opona 140stka, to pewnie trzymak nie potrzebny ( przy nowym musie )

ale jak mus wybity, albo opona wieksza od mussa ( zeby uzyskać mniejsze "cisnienie" ) to lepiej trzymak zarzucic bez trzymaka jak sie dostanie woda i wypłucze smar, ( ktorego i tak mało kto w ogóle uzywa ) to opona sie moze krecic i porwac musa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 517, 518, 519 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 518 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin