Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 515, 516, 517 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 16:53, 03 Maj 2017    Temat postu:

Gadboy napisał:
Hejo Panowie , moze ktos ma manuala do silnika exc 300 2t 2016 eu
Mialem takiego wczesniej do 4t i moglem sam duzo rozebrac i zlozyc .
U KristofaSx tylko znalazlem ogulny taki jak dostalem z motorem a chce na czesci rozebrac gaznik zeby profilaktycznie poczyscic a to moj piereszy gaznik 2t wiec nie chce czegos pominac przy skladaniu rownierz z momentami tak aby czegos nie skrecic za mocno.



ja mam oczywiście,
sciągnąłeś service repair manual ?
strona od 201 do 210


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Śro 17:14, 03 Maj 2017    Temat postu:

Hmmm panowie szukałem tych stroi i nic ciekawego nie wynalazłem. Jedyne takie coś lae nie wiem czy to się do czegokolwiek nadaje. I jak ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Śro 18:01, 03 Maj 2017    Temat postu:

KristofSx, sciagnolem z 2013 xc300 ale nie wiem czy ten xc300 to taki sam jak exc 300 z 2016?
Tak czy inaczej dziekuje za dostep do serwisowek😉


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:31, 03 Maj 2017    Temat postu:

Na szybkiego - da się wyjąć silnik RFS z ramy bez zdejmowania głowicy? Już się z godzinę męczę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Śro 21:58, 03 Maj 2017    Temat postu:

Da się, robiłem to kilkanaście razy. Można to zrobić tylko w lewą stronę ( w stronę pompy płynu chłodzącego )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 6:33, 04 Maj 2017    Temat postu:

ja to chyba w kazdą wyjmowałem ;D jedynie sciągałem sobie ta magistrale olejową żeby w razie co jej nie uszkodzić, i chyba dekielki sciągałem żeby łatwiej było manewrowac. jeszcze chyba kopka mi czasem przeszkadzała Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 12:45, 04 Maj 2017    Temat postu:

MiSzorSX napisał:
Hmmm panowie szukałem tych stroi i nic ciekawego nie wynalazłem. Jedyne takie coś lae nie wiem czy to się do czegokolwiek nadaje. I jak ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Te z 24mx powinny być ok. Jeżeli na kolanie jest naturalna skóra to reszta materiału też powinna byc dobra. Od siebie nie polecam kupować białych ciuchów Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brylu




Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 15:56, 04 Maj 2017    Temat postu:

czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jak to jest możliwe : oddałem cylinder do regeneracji nicasilem, wrócił wszystko ok, mechanior zakłada cylindder głowice zalewa płynem i powódź z pod głowicy. Uprzedzę pytanie, przed ''regeneracją'' zero wycieku z tego miejsca, co teraz zrobić, reklamacja? planowanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 16:42, 04 Maj 2017    Temat postu:

Po pierwsze to ustal przyczynę wycieku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brylu




Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 17:05, 04 Maj 2017    Temat postu:

no głowica z cylkiem skręcone na uszczelce oryginalnej, leci płyn na zewnątrz, bez odpalenia silnika. Ewidentnie jakby nie spasowana głowica z cylindrem , a przed było wszystko ok, dzwoniłem do firmy wykonującej, twierdzą że niemożliwe bo czyszczony chemicznie nie szkiełkowany poza powłoką, nie chce robić narazie dymu , dlatego najpierw pytam, ale chyba jutro po pracy przejadę się te 80 km osobiście

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brylu dnia Czw 17:09, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:39, 04 Maj 2017    Temat postu:

Przy składaniu silnika ukręciłem górną śrubę od magistrali olejowej. Jest to dokładnie BANJO BOLT M8X1 58038029000.

Dostałem taką śrubę w hurtowni, ale różnica polega na tym, że śruba, którą kupiłem ma dwa otwory wlotowe na olej, a ori ma 3. Mierzyłem otwory i ori ma 3 wloty po 3mm, wylot 4mm, a ta druga 2 wloty po 3mm i wylot też 4mm. Suma tych otworów jest i tak większa od wylotu więc nie powinno zaburzyć przepłytu oleju, ale nie wiem jakie ciśnienie tam panuje i czy taka będzie dobra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LukAs dnia Czw 17:41, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 18:58, 04 Maj 2017    Temat postu:

brylu napisał:
no głowica z cylkiem skręcone na uszczelce oryginalnej, leci płyn na zewnątrz, bez odpalenia silnika. Ewidentnie jakby nie spasowana głowica z cylindrem , a przed było wszystko ok, dzwoniłem do firmy wykonującej, twierdzą że niemożliwe bo czyszczony chemicznie nie szkiełkowany poza powłoką, nie chce robić narazie dymu , dlatego najpierw pytam, ale chyba jutro po pracy przejadę się te 80 km osobiście


Rozumiem, że opcji źle złożone/ pęknięta głowica/ niewłaściwa uszczelka (ew. źle wykonana) nie bierzesz pod uwagę.

Tak jak pisałem wcześniej, zlokalizuj najpierw ten wyciek, a skoro leje się bez odpalania to nie powinieneś mieć z tym najmniejszego problemu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:18, 04 Maj 2017    Temat postu:

tez bym zaczał od lokalizacji wycieku, zdejmij głowice, zobacz jak wyglada uszczelka czy cos jej nie uszkodziło mechanicznie przy dokręcaniu, zarzuć jakis liniał na cylider i głowica mniej wiecej sprawdzic czy są równe.


LUKAS - co do sruby zakładaj smiało, ta jedna to jest tylko przepływowa, druga z opisem 100 jest podbijająca cisnienie. i tej nie mozesz miec "dowolnej" tylko musi byc kalibrowana. wiec ogólnie to ta z napisem 100 jest mniejsza wiec jak przejdzie przez tamtąVery Happy to spokojnie przez tą nową też


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:19, 04 Maj 2017    Temat postu:

No i właśnie o to mi chodziło. Nie pyłem pewny czy te dziurki wlotowe nie budują ciśnienia. Very Happy Dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcino




Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:22, 04 Maj 2017    Temat postu:

Siema, czujnik prędkościomierza bez dokładania magnesu ma mieć zwarte czy rozwarte piny? [exc 06]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcino dnia Czw 22:23, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 515, 516, 517 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 516 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin