Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 506, 507, 508 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 12:32, 09 Kwi 2017    Temat postu:

Witam, mam zagwostke, niedawno rozebrałem silnik a konkretnie gore w celu rutynowego serwisu, po złożeniu wszystkiego zacza dymic na biało na zimnym silniku zgaduje ze to plyn chłodniczy, bo spaliny maja strzasznie nieprzyjemny zapach.... Myslalem ze to uszczelka pod głowice jakas wadliwa wiec wymieniełem na nowa tez oryginalna i to samo dymi na zimnym, po rozebraniu czarny mazisty nagar na tłoku i w kanale wylotowym. Nie bardzo wiem czego to moze byc przyczyna, głowica byla planowana gniazda frezowane, nowe uszczelniacze zaworowe, cylinder honowany, nowy tłok ori, czy to moze byc peknieta glowica? choziaz przed remontem bylo wszytko ok...sam juz zgłupiałem bo nie wiem co to moze byc
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bravo_83




Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Nie 18:07, 09 Kwi 2017    Temat postu:

Witam. Wymieniłem zestawy naprawcze hamulca dołu i góry ,oraz przewód . Hamulca nie było,ale jak zamieniłem przewody (nowy na stary) wszystko działa. Czy to możliwe ,że sklep zle dobrał przewód? Przewody HELI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:19, 09 Kwi 2017    Temat postu:

gość - ciezko powiedziec. generalnie powinno byc wszystko ok. z odpowiednim momentem dokręcasz głowice ? mozna by ją zrzucic i oddać komus na test szczelnosci



bravo - nie słyszałem o złych przewodach jeszcze. to tylko rurka i koncówki Very Happy tym bardziej że firma jakastam znana powiedzmy. a nie u mietka co w garazu młotkiem sklepuje koncówki... wycieku nie było rozumiem na starym ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bravo_83




Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Nie 18:26, 09 Kwi 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
gość - ciezko powiedziec. generalnie powinno byc wszystko ok. z odpowiednim momentem dokręcasz głowice ? mozna by ją zrzucic i oddać komus na test szczelnosci



bravo - nie słyszałem o złych przewodach jeszcze. to tylko rurka i koncówki Very Happy tym bardziej że firma jakastam znana powiedzmy. a nie u mietka co w garazu młotkiem sklepuje koncówki... wycieku nie było rozumiem na starym ?

Stary przewód był i jest dobry. Zajechane były tłoczki i gumki. Nowy przewód wogóle nie dało sie odpowietrzyć. Na starym bez problemu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nickjakijestkazdywidzi




Dołączył: 09 Kwi 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 18:36, 09 Kwi 2017    Temat postu:

Witam,
Czy do ktma exc 450 z 2003 roku mogę wsadzić akumulator YAUSA YTX7A-BS 6Ah (prąd rozruchu 105A)? Do tej pory był JMT 4Ah.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:40, 09 Kwi 2017    Temat postu:

bravo - no własnie tutaj ciekawe co jest przyczyna takiego stanu rzeczy. jedyny problem jaki widze to jakies kiepskie koncówki które maja jakies miejsca gdzie mogąsie utrzymywać pęcherzyki powietrza. wtedy przy wcisneciu hamulca, spręzasz ten gaz a nie wyciskasz tłoczki. ale szczerze nigdy czegos takiego nie widziałem.


nickjakijestkazdywidzi - jezeli rozmiarem podpasuje to mozesz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buła




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 19:24, 09 Kwi 2017    Temat postu:

Orientuje się ktoś czy tłumiki do 2t się różnią mocowaniem w nowszych rocznikach? Ja mam 2008 i nie wiem czy od 2012 w górę podejdzie? Na przykład taki tłumik:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bravo_83




Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Nie 20:04, 09 Kwi 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
bravo - no własnie tutaj ciekawe co jest przyczyna takiego stanu rzeczy. jedyny problem jaki widze to jakies kiepskie koncówki które maja jakies miejsca gdzie mogąsie utrzymywać pęcherzyki powietrza. wtedy przy wcisneciu hamulca, spręzasz ten gaz a nie wyciskasz tłoczki. ale szczerze nigdy czegos takiego nie widziałem.


nickjakijestkazdywidzi - jezeli rozmiarem podpasuje to mozesz


Przewody Heli mają ranty z obu stron w środku,a stare przewody nie i tam jest chyba problem....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:21, 09 Kwi 2017    Temat postu:

henio - wszystko dokrecałem z odpowiednim momentem i na krzyż 40nm a potem 50 nm tak jak jest napisane w ksiaszce i miejsce styku uszczelki dokładnie odtłuściłem. Jak sie sprawdza szczelnosc głowicy? i kogo polecasz w celu wykonanie tej ze szczelnosci?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:30, 09 Kwi 2017    Temat postu:

musisz podzwonic popytac do speców którzy zajmuja sie naprawą głowiic autoszlify itp. najlepiej w okolicy bo wysyłkowo to bedziesz czekał i czekał aż dojdzie, wróci... itp itd. sporo firm ma taka usługe. podzwon i popytaj. sam nikogo nie polecam bo szczerze mówiac nie znam i nigdy nie korzystałem z tej usługi.

szczelnosc sprawdzają przykręcjaac głowice do chyba kawałka akrylu. na szczelnie, i podają cisnienie, pewnie przez otwór swiecy czy cos. i pod wodą widać gdzie ucieka cisnienie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Pon 19:48, 10 Kwi 2017    Temat postu:

Ludzie dzisiaj regulowałem moto i jest problem. Niby go fajnie wyregulowałem jest spora róznica ale śrubka od mieszanki mi nie dział O.o Prakycznie nie reaguje. Nigdy jeszcze z takim cfzymś sie nei spotkałem. Minimalne zmiany. Zastanawiam się co to czy iglica za wysoko i za dużo plaiwa czy co bo jak zakręce to gaznie czyli lewgeo powetrza niema

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:17, 10 Kwi 2017    Temat postu:

czyli jak zakręcisz i gaśnie to jednak srubka działa Very Happy

wykręc ją z 1,5 obrotów, i ustaw obroty niskie druga srubka tak niskie jak to mozliwe - tak prawie jakby miała zgasnąc.
i wtedy kreć, im nizsze obroty tym lepiej bedzie czuć reakcje na kręcenie. 2 sprawa kręcac jest pewna bezwładnosc, skręc np pół obrotu i odczekaj kilka sekund az sie unormuje.

tez jest tak że jak nie reaguje to moze byc problem z czystoscia gaźnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Pon 21:00, 10 Kwi 2017    Temat postu:

No włąsnie wczoraj czyściłe m i dzisiaj go regulwoałęm. Stał na prostym filtr szyścutki dzisiaj ząłożony nasączony. Reaguje ale naprawde nic nie czuć . WEiem jak sie reguluje i robiłem to nie raz z sukcesem ale to miałęm 1 obrót i przesunołem na 3 i zaczął dymić (co jest oczywiste) ale obroty no ledwo co :/ dodam jutro filmik. Bo niby chodzi spoko ale jestem ciekaw. Spróbjhe tez z iglicą moze dostaje tyle ile nie powinienen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAT 200




Dołączył: 04 Sty 2017
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 10:00, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Witam,rozmawiałem z właścicielem exc 250 2t 2012r o remoncie który przeprowadził i wyszło z tego że przy pierwszej zmianie tłoka około 130 mth założył znowu nowy tłok VERTEX selekcji A bo różnica była mała,tak mu doradzali fachowcy i nie było potrzeby zakładania selekcji B.Przelatał po remoncie około 40 mth i chce sprzedać.Mówi że wszystko jest ok.Gaźnik też ustawiał u fachowców żeby mogł pyrkać sobie na średnich obrotach i żeby mu mniej palił bo wcześniej był smokiem.Nie jest w stanie powiedzieć jaka jest sprężynka bo nie wie gdzie to sprawdzić,a chodzi wszystko dobrze więc się tyum nie interesował.Co wy myślicie o tej zmianie tłoka i ponownej selekcji A.Na co zwrócić też szczególną uwagę przy oględzinach.
Dziękuję i Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:20, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Jaki rozmiar mają nyple w Excelach Tskasago?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 506, 507, 508 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 507 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin