Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 480, 481, 482 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:30, 01 Lut 2017    Temat postu:

wszystko zalezy od terenu Very Happy

a tubliss dla mnie i tak zawsze wymiata, jeżeli chodzi o hard enduro, bo na przeloty to tragedia jest Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Śro 22:55, 01 Lut 2017    Temat postu:

Na przeloty...znaczy kwestia ciśnienia? Zamierzam kupić na tył tylko, a wiadomo na nizinach przelotów trochę jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Czw 0:33, 02 Lut 2017    Temat postu:

Ktoś już to kiedyś pisał, co sądzicie o tym żeby pod tublisa wrzucić pół mousse'a tzn rozciętego, żeby imitował ciśnienie np 0,2 - 0,4bara w razie "w" podczas przebicia opony to nie dostanie ona tak po dupie bo mouse bedzie ją podpierdał dodatkowo. Dobry czy raczej dupny pomysł ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:29, 02 Lut 2017    Temat postu:

tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc

kombinować można,... ale zaraz wyjdzie ze zamiast super trakcji i lekkich kół na tublisie, robią sie cięzkie taczaki ;D które beda działały podobnie jak sam muss....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:12, 02 Lut 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc

kombinować można,... ale zaraz wyjdzie ze zamiast super trakcji i lekkich kół na tublisie, robią sie cięzkie taczaki ;D które beda działały podobnie jak sam muss....


A co jeśli nabijemy powiedzmy 0,6-0,8 bara, też na przelotach i zakrętach będzie myszkować?
Planuję zakup tublissa, głównie chodzi mi o przytrzaśnięcia przedniej dętki oraz trakcję na tyle. U mnie niziny. Chciałbym latać na ciśnieniu 0,6-0,8. Jak to się sprawdzi??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:16, 02 Lut 2017    Temat postu:

Tkaczy napisał:
henio12323 napisał:
tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc

kombinować można,... ale zaraz wyjdzie ze zamiast super trakcji i lekkich kół na tublisie, robią sie cięzkie taczaki ;D które beda działały podobnie jak sam muss....


A co jeśli nabijemy powiedzmy 0,6-0,8 bara, też na przelotach i zakrętach będzie myszkować?
Planuję zakup tublissa, głównie chodzi mi o przytrzaśnięcia przedniej dętki oraz trakcję na tyle. U mnie niziny. Chciałbym latać na ciśnieniu 0,6-0,8. Jak to się sprawdzi??
Przy takim ciśnieniu nie będzie pływał, oczywiście zależy to również od opony jaką założysz. Tublis na niziny to według mnie zbędny zakup, on jest stworzony do ciężkiego enduro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:41, 02 Lut 2017    Temat postu:

major000 napisał:
Tkaczy napisał:
henio12323 napisał:
tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc

kombinować można,... ale zaraz wyjdzie ze zamiast super trakcji i lekkich kół na tublisie, robią sie cięzkie taczaki ;D które beda działały podobnie jak sam muss....


A co jeśli nabijemy powiedzmy 0,6-0,8 bara, też na przelotach i zakrętach będzie myszkować?
Planuję zakup tublissa, głównie chodzi mi o przytrzaśnięcia przedniej dętki oraz trakcję na tyle. U mnie niziny. Chciałbym latać na ciśnieniu 0,6-0,8. Jak to się sprawdzi??
Przy takim ciśnieniu nie będzie pływał, oczywiście zależy to również od opony jaką założysz. Tublis na niziny to według mnie zbędny zakup, on jest stworzony do ciężkiego enduro.


Mam mało czasu na jazdę i nie lubię niespodzianek w postaci przebicia dętki w ciągu pierwszych minut jazdy, a taka sytuacja zdarzyła mi się już kilka razy Evil or Very Mad Poza tym, niby niziny, ale są też jakieś podjazdy, piaskownie itp. Do tego w góry czasami się uda pojechać więc sens, moim zdaniem, jest Smile
Latam na oponach Metzeler 6days lub Michelin enduro competition, sprawdzą się z tublissem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 13:56, 02 Lut 2017    Temat postu:

To okej tublusa bo bywa bardziej zawodny. Kup sobie lepsze detki...

Tublissa trzeba kontrolowac co chwile cisnienia bo potrafi tu i tu schodzic. A jak przedziurawisz to wracac na kapciu tak srednio...

Ja chyba nigdy nie przyszczypnalem detki. Dobre swieze zakladam i nie ma problemu. Daje sie talku albo smaru specjalnego tez rozne opcje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tkaczy




Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:28, 02 Lut 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
To okej tublusa bo bywa bardziej zawodny. Kup sobie lepsze detki...

Tublissa trzeba kontrolowac co chwile cisnienia bo potrafi tu i tu schodzic. A jak przedziurawisz to wracac na kapciu tak srednio...

Ja chyba nigdy nie przyszczypnalem detki. Dobre swieze zakladam i nie ma problemu. Daje sie talku albo smaru specjalnego tez rozne opcje


Serio? Pierwszy raz słyszę o uciekającym powietrzu? Przynajmniej na jakąś dużą skalę.... Dętka mnie nie przekonuje, jadę w góry na 3 dni i pierwszego dnia łapię kapcia. Po co takie przygody skoro można mieć tublissa? I do tego ta trakcja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5669
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 14:56, 02 Lut 2017    Temat postu:

jak dobrze załozony i uszczelniony to trzyma, ja sprawdzam co wyjazd ciśnienie i rzadko kiedy schodzi niżej 6.5atm (dobijam do 7.5atm raz na dwa tygodnie).
jak jedziesz na kapciu to nie jest taka jazda jak na zwykłym flaku bo opona cały czas trzyma się na feldze a środkowa dętka robi amortyzację i unosi trochę koło. Na oponie o twardym rancie (np 6days extreme) można zejść z ciśnieniem do zera i nie ma problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Czw 20:28, 02 Lut 2017    Temat postu:

Ładowanie w 450 skacze od 14 do 19 v. Jakie powinno być dokładnie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:45, 02 Lut 2017    Temat postu:

róznie bywa z tymi tublissami, mi z 2 miesiace bez zaglądania wytrzymało. a nagle przychodze i powietrza ni ma Very Happy zero. oczywiscie pewnie spadło cisnienei w małej dętce... wg zalecen producenta powinno sie dymać to codziennie w zasadzie

co do gór - załozyłem tublissa, nowa oponka, 1 wyjazd w góry, 2 dzien opone przeciąłem na wylot - opona na śmietnik ;D wracałem na kompletnym flaku z 15 km Very Happy dobrze że to sie stało jak juz wracaliśmy. bo jakby to było np 1 dnia na początku, to wyjazd kiepsko by sie zapowiadał Very Happy tzn wrzucona została by dętka.

to też troche kwestia opony, ale z kolei ja zakładałem tublissa zeby mieć super trakcje nawet na lekko zuzytej oponie, to troche bez sensu zakłądać gorszą opone bo akurat na tej lepszej łatwiej złapać kapcia... taka gra przeciwieństw.

jak chcesz jechac w góry i mieć w tyłku wszystko zakładaj musa. ewentualnie te piłeczki, gdyby nie cena, i zabawa z dobieraniem ciśnień to najlepsza opcja.



mati - wszystkie info masz w ksiązce serwisowej, ładowanie aku powinno byc podręcznikowo 14.4V przy zmianach obrotów moze costam sie wahać, ale powinno sie stabilizować w koncu na własnie około 14V. 9 to zdecydowanie za mało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:51, 02 Lut 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
tubliss na przeloty kiepski, bo opona robi sie megą miekka i podatna bo nic jej nie " podpiera" to daje ta super trakcje, ale na przelotach po winklach tył myszkuje nie samowicie ;D wiec trzeba sobie rozgraniczyc
.

Albo kupić sobie pompkę rowerową w Decathlonie za 15 zł i dopompować Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13688
Przeczytał: 34 tematy

Pomógł: 268 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:04, 02 Lut 2017    Temat postu:

mozna i tak, chociaz ta sama opona tubliss a dętka, na przelotach zachowa sie gorzej na tublisie, chyba że sie jeszcze wiecej nabije tlenu Very Happy



a co do tublissa - polecam nabić wszystko azotem, duzo wolniej schodzi powietrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Czw 21:12, 02 Lut 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
mozna i tak, chociaz ta sama opona tubliss a dętka, na przelotach zachowa sie gorzej na tublisie, chyba że sie jeszcze wiecej nabije tlenu Very Happy



a co do tublissa - polecam nabić wszystko azotem, duzo wolniej schodzi powietrze

a może 80% azotu a reszta tlen ? Cool
Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 480, 481, 482 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 481 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin