Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 475, 476, 477 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Sob 18:40, 14 Sty 2017    Temat postu:

To są osie obrotu zaworu wydechowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Sob 19:07, 14 Sty 2017    Temat postu:

filippo144de napisał:
siemka,
o czego służy ta śrubka przy okienku zaworu na cylindrze z dwoch stron w exc125-200
[link widoczny dla zalogowanych]
numer 21


Trzymają głowną klape zaworu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filippo144de




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:22, 14 Sty 2017    Temat postu:

bo wkręcając śrubkę do końca to przerywa na najwyższych jak by odcinkę miał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 1:13, 15 Sty 2017    Temat postu:

Bo wtedy ściskasz zawór i nie otwiera się do konca... powienieneś miecz blaszki które blokują srube.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filippo144de




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:05, 15 Sty 2017    Temat postu:

aha czyli powinny byc wykręcone do takiego oporu rozumiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 10:12, 15 Sty 2017    Temat postu:

Nie, ja zawsze robilem tak ze dokręcałem w palcach ile sie da a potem odkręciłem okolo 1/3-1/2 obrotu i było git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 10:19, 15 Sty 2017    Temat postu:

filippo144de napisał:
bo wkręcając śrubkę do końca to przerywa na najwyższych jak by odcinkę miał


W serwisówce masz dokładnie opisane jak dokręcić zawór. Ale oczywiście możesz robić po swojemu na pałę jak masz ochotę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 19:07, 15 Sty 2017    Temat postu:

Co do samych blaszek to polecam profilaktycznie wymieniać je co 2 sezony (jedna z największych bolaczek tych silników).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Nie 19:22, 15 Sty 2017    Temat postu:

Czy jest ktos w stanie mi powiedzieć czy do ktm sx 125 2000 podejdą plastiki z innych pojemności oprócz mniejszych oczywiście. oczywiście na stealażu z 2003 roku Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:13, 15 Sty 2017    Temat postu:

od kazdego innego ci podejdą. one sie nie zmieniały. nawet od 4taktów ( moze poza elementami airboxa) ale np błotniki czy bak/skrzela z 4T na 100% podpasuje

swoja droga - wchodzisz sobie na katalgo częsci i sprawdzasz. jak są takie same numery czesci to musi pasować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Pon 1:50, 16 Sty 2017    Temat postu:

Fourier napisał:
Co do samych blaszek to polecam profilaktycznie wymieniać je co 2 sezony (jedna z największych bolaczek tych silników).

Nawet częściej, potrafią się szybo obrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pon 11:57, 16 Sty 2017    Temat postu:

PROSTOWANIE ALUMINIUM
Chłopaki pytanie odnośnie PROSTOWANIA ALUMINIUM i jego stopów. Dość dużo części w naszych sprzętach jest wykonane z tego materiału i o ile dźwignie zmiany biegów, hamulca, klamki sprzęgła i hamulca nie są jakoś bardzo drogie i można je śmiało na tzw. pałę próbować naprawiać to problem pojawia się przy chłodnicach i np. subframe - ile osób tyle opinii na ten temat.
Mam małe ugięcie subframe (górne ucho mocujące wydech), przy jakieś glebie zeszło do środka o kilka mm - podczas prostowaniu GRZAĆ CZY NIE GRZAĆ OTO JEST PYTANIE - chodzi o temperaturę a nie ładowanie procentów Wink?
Widziałem, że niektórzy próbują na zimno, ale mam obawy czy nie pęknie, znowu podczas grzania na jakiś forach tematycznych ludzie piszą:
Cytat:
Grzanie alu to bardzo ryzykowna sprawa! Odradzam! Dowcip polega na tym że tlenki którymi jest pokryte mają wyższą temperature topnienia jak alu. Podczas grzania środek robi się płynny i faktycznie całość mięknie, niestety jak owa cieniutka warstwa tlenków puści to całość rozlewa się. Znaczy w momęcie zamiast fanta możemy mieć nic, bezkształtną mase alu na podłodze.
Wojtek

Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Pon 12:02, 16 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:22, 16 Sty 2017    Temat postu:

Skrzywiony subframe prostowałem poprzez podgrzanie miejsca gdzie był skrzywiony i prostowałem. Nagrzej też trochę cały subframe nie tylko punktowo. Żadnego śladu później nie było.

lukas88lag napisał:
PROSTOWANIE ALUMINIUM
Chłopaki pytanie odnośnie PROSTOWANIA ALUMINIUM i jego stopów. Dość dużo części w naszych sprzętach jest wykonane z tego materiału i o ile dźwignie zmiany biegów, hamulca, klamki sprzęgła i hamulca nie są jakoś bardzo drogie i można je śmiało na tzw. pałę próbować naprawiać to problem pojawia się przy chłodnicach i np. subframe - ile osób tyle opinii na ten temat.
Mam małe ugięcie subframe (górne ucho mocujące wydech), przy jakieś glebie zeszło do środka o kilka mm - podczas prostowaniu GRZAĆ CZY NIE GRZAĆ OTO JEST PYTANIE - chodzi o temperaturę a nie ładowanie procentów Wink?
Widziałem, że niektórzy próbują na zimno, ale mam obawy czy nie pęknie, znowu podczas grzania na jakiś forach tematycznych ludzie piszą:
Cytat:
Grzanie alu to bardzo ryzykowna sprawa! Odradzam! Dowcip polega na tym że tlenki którymi jest pokryte mają wyższą temperature topnienia jak alu. Podczas grzania środek robi się płynny i faktycznie całość mięknie, niestety jak owa cieniutka warstwa tlenków puści to całość rozlewa się. Znaczy w momęcie zamiast fanta możemy mieć nic, bezkształtną mase alu na podłodze.
Wojtek

Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Pon 12:26, 16 Sty 2017    Temat postu:

grzać Smile ale z umiarem, najlepiej opalarką

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:38, 16 Sty 2017    Temat postu:

660 stopni to temp. topnienia aluminium, więc jeśli je do 300-400 podgrzejesz palnikiem to będzie spoko. Na pewno będzie bardziej plastyczne.
A tak przy okazji to dobry patent na wbijanie łożysk w piastę. Ogrzać ją palnikiem i łożysko samo wpada Smile Nie ogrzewać łożysk!!! Maksymalna temperatura w jakiej pracują łożyska to 120 stopni C!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 475, 476, 477 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 476 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin