Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 452, 453, 454 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kucio1




Dołączył: 17 Wrz 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 4:07, 05 Paź 2016    Temat postu:

Dzieki
Jak będziesz w Płocku moonshine czeka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 18:33, 06 Paź 2016    Temat postu:

Moja seta prawdopodobnie spala mi olej ze skrzyni. Padł więc uszczelniacz na wale od strony sprzęgła.
Wymieniać też tuleje nr 14? Spotkał się ktoś z tym, że one się zużywają?
Jej koszt to ponad 70 PLN, więc nie chce kupować w ciemno.
Chcę zrobić to "od ręki" tzn. rozebrać i tej samej godziny złożyć, dlatego muszę mieć wszystkie części bez oceniania stanu starych.
Z góry dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:46, 06 Paź 2016    Temat postu:

jak chcesz w ciemno to zmieniaj i tuleje - ona tez sie zuzywa zwłaszcza jak moto starsze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 19:16, 06 Paź 2016    Temat postu:

Właśnie dlatego pytam, żeby nie zmieniać w ciemno (tak też napisałem) Very Happy
Wiem, że w teorii się zużywa. Pytałem czy miał ktoś podobny przypadek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pią 15:49, 07 Paź 2016    Temat postu:

Witam, Panowie miał ktoś z Was bezpośrednie porównanie roczników 2013 z 2015? Chodzi mi dokładnie o EXC 450 (ver. Six Days)? Najbardziej mi zależy, aby zaczerpnąć wiedzy o zmianach konstrukcyjnych itp. sposobie oddawania mocy, jakiś "wadach fabrycznych", albo jakie wystąpiły poprawki.
Wertuję katalog części jednego i drugiego i na razie co rzuciło mi się w oczy to różne korbowody (w nowszym korbowód jest na panewce), tłoki i chyba lekko zmienione zawory.
Warto dopłacać do nowszego rocznika?
Mam sposobność (okazja to za duże słowo) kupić takiego EXC 450 z moich okolic, ale sam biję się z myślami, w poniedziałek uciekła mi sprzed nosa ładna sztuka z 2015 roku. Na sprzęt mam do wydania w granicach 20000 - 23000 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:33, 07 Paź 2016    Temat postu:

w zasadzie od pierwszych lat produkcji te modele nie miały wiekszych wad i ich eksploatacja nie przysparza problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Nie 0:59, 09 Paź 2016    Temat postu:

Ok. Sprzęt dzisiaj zakupiony (EXC 450 Six Days - modelowo 2013 rok). Kupiony od leciwego Pana (rocznik 54), ale mniejsza o to, sprzęt w naprawdę super stanie - wszystko w oryginale, silnik w nominale itp. - nalatane 111 mth, minus to lekko pęknięta lampa przednia. Moje pytanie brzmi czy do tego rocznika idzie bez jakiejkolwiek ingerencji w elektrykę zamontować lampę od roczników 2014+ (ja mam ten diament od 2008-2013).
Widzę żarówki są inne, a i sama instalacja również się czymś tam różni, więc domyślam się, że się za bardzo nie da, ale wolę się upewnić.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Zdróweczka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:28, 09 Paź 2016    Temat postu:

instalacja ta sama z tego co pamietam. ale inne mocowanie - musisz mieć adapter, bo tam lampa jest na błotnik, a błotnik jest montowany 2 sruby od spodu i dwie od przodu a nie jak w starym 4 od spodu. kupic mozna blaszki redukujące to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stpeter




Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 20:05, 09 Paź 2016    Temat postu:

Witam. Mam wyciągnięty cylinder. Inspekcja mnie ucieszyła bo nikasil lustro i wymiary idealne. Czas składać i tu pytanie. Widze na ktmsklep że są dwie uszczelki pod cylinder do wyboru.

CYLINDER BASE GASKET 0,5MM

59030035050
20.42 PLN

CYLINDER BASE GASKET 0,8MM 04

59430035000
29.70 PLN

Którą kupić i dlaczego są różne grubości?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 20:29, 09 Paź 2016    Temat postu:

jakie moto ? po numerze wygląda jak silnik z RFSa, wiem że do duzych pieców szły rózne uszczelki w zaleznosci od motocykla - do jednego ciensze do innego grubsze jako dystans. poczytaj serwisówke tam na pewno jest to wyjasnione - moze cos trzeba pomierzyc ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stpeter




Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 20:35, 09 Paź 2016    Temat postu:

moto ecx racing 250 4t z 2004

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:27, 10 Paź 2016    Temat postu:

To trzeba sprawdzic w serwisowce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:38, 10 Paź 2016    Temat postu:

stpeter napisał:
Witam. Mam wyciągnięty cylinder. Inspekcja mnie ucieszyła bo nikasil lustro i wymiary idealne. Czas składać i tu pytanie. Widze na ktmsklep że są dwie uszczelki pod cylinder do wyboru.

CYLINDER BASE GASKET 0,5MM

59030035050
20.42 PLN

CYLINDER BASE GASKET 0,8MM 04

59430035000
29.70 PLN

Którą kupić i dlaczego są różne grubości?


do 250 exc 4t uszczelka pod cylinder o grubosci 0,8mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Regielik149




Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:23, 11 Paź 2016    Temat postu:

Witam, posiadam KTMa 450 exc z 2003r i chce kupić lampę przód z modelu 2012-13 wiem ze lampa powinna pasować ale zastanawiam się czy będzie pasować idealnie czy trzeba robić jakieś przeróbki małe żeby idealnie pasowała i czy lepiej kupić tez od razu nowy błotnik czy do starego będzie dobrze dolegać?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Regielik149 dnia Wto 17:24, 11 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13681
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 22:05, 11 Paź 2016    Temat postu:

do tego modelu lampa 2008-2013 bedzie pasowała bezproblemu, tylko trzeba od razu z błotnikiem ( w starym bedzie brzydka dziura )

mozna tez wrzucic przód od 2014-> ale trzeba dorobic adapter bo tam przedni błotnik jest montowany 2 sruby od spodu, dwie od przodu, ( chociaz niektórzy chyba dorabiali dziury w błotniku i na 4 sruby mocowali od spodu) same lampy wszystkie montowane tak samo - na gumy za lagi.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 452, 453, 454 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 453 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin