Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 438, 439, 440 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:04, 26 Lip 2016    Temat postu:

Czy podejdzie jakiś regulator np od chińskiego quada do ktm excf 250 2008 r ? Orginał to koszt 300-400 zł a przesada troche. Czy regulator musi byc strikte od ktm bo inny nie bd chodził ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Wto 13:34, 26 Lip 2016    Temat postu:

Bez problemu można zamontować inny, tylko w chinolach 2 identyczne regulatory mogą mieć inne podłączenie, jedne mają mostek prostowniczy inne nie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nabru121




Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:40, 26 Lip 2016    Temat postu:

A sprawa z cewką też tak wyglada? Moge wziąść z innego motou czy dla ktm są specjalnie przystosowane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:17, 26 Lip 2016    Temat postu:

mozesz wziąć inne, ale jak za jakoscią cięzko powiedziec - aby model sie zgadzał w sensie wyprowadzenie, jakies wejscia itp.

co do samej cewki - szukaj uzywanego oryginału.

no i jak juz masz swój temat to tam pytaj o takie rzeczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:24, 28 Lip 2016    Temat postu:

Testował ktoś przykręcane manetki? np Odi Lock On

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:39, 28 Lip 2016    Temat postu:

mam dwa pytania:
pierwsze niby banalne-kiedy przykrecacie trzymaki-gdy dętka jest napompowana czy gdy jest flak?

drugie które dętki z oferty tej firmy na koło 18" zakładac do opony 120 a które do 140?
[link widoczny dla zalogowanych]
3.00 3.5 czy 4.0 oczywiscie heaby duty

jakby co to te dętki ma ofercie handlopex, dętka hd moim zdaniem nie ustepuje michelinowi a kosztuje 25zł jak macie dobre znizki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciegww




Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ryki

PostWysłany: Czw 18:08, 28 Lip 2016    Temat postu:

po odkręceniu głowicy od cylindra oczywiście pakuje nową uszczelkę, ale czy konieczne jest planowanie powierzchni czy wystarczy powierzchnię wyczyścić i można śmiało montować? dodam że nie było żadnych historii z wydmuchiwaniem uszczelki itp. ew. czym najlepiej doczyścić resztki tej uszczelki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:21, 28 Lip 2016    Temat postu:

uszczelek wyczyścisz np. naftą
a jak hardkorowo to takim nożykiem do zdzierania naklejek itp.

nie planować tylko zabielać
warto to zrobić, nie trzeba, nie jest to wymagane ale jest bezpieczniejsze - powiedziałbym, zależy jak ci się podoba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:23, 28 Lip 2016    Temat postu:

Janexc200, trzymak dokręcasz kiedy napompujesz ciśnienie i opona ładnie wyjdzie po całym obwodzie. Dętki bez różnicy które założysz, wszystkie pasują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:01, 28 Lip 2016    Temat postu:

janex - co do dętek, kazda bedzie ok i kazdą rozdmuchasz, cienka bardziej sie napompuje, bedzie ciensza, lżejsza. z kolei duzej dętki nie trzeba mocno pompować a niexle podtrzymuje opone. ogólnie to róznie opony współgrają z detkami, w sensie grubosciami dętek i ich wielkosciami troche mozna zmienic charakterystyke pracy opony. ogrom róznicy czuć dętka VS tubliss nawet na tym samym cisneniu, opona na tublissie jest po prostu bardziej miekka i sie "rozlewa"

maciegww - zarzuc na np szybe papier wodny 1000 około, i przelec lekko, tak aby złapało jednolity kolor. a najlepiej do zakładu oddac kilka zł za to biorą a masz pewnosc - tylko żeby ci w zakłądzie nie pomysleli że to głowica od WSKI jakiejs i zeby nie zebrali za duzo ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:27, 28 Lip 2016    Temat postu:

przy oponie ef07 140 i dętce 120/80 michelin 4mm dwa razy wycieło mi wentyl w tym miesiącu zaraz po załozeniu przy dwóch trzymakach i cisnieniu 0,8 dobrze ze przy pyrkaniu po wąwozie koło domu i gosciu u nas wstawia te wentle za pare zł bo bym sie wkur...

pewnie tez dlatego ze jeszcze nie wysechł ludwnik którym smaruje do montażu, ale ogólnie dętka 120 w ef07 musi byc dobrze nabita zeby przycisneła ranty, raczej bezpieczniej brac jak najwieksze detki, w wąskiej oponie nie zaszkodzą a w 140 sie przydadzą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13698
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:17, 28 Lip 2016    Temat postu:

ogólnie też ef 07 ma bardzo miekkie ranty opony, jak ktos sie uprze to i zmieni dętke patykiem w lesie ;P a weź czasem twardego michelina załóz.... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bravo_83




Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy

PostWysłany: Pią 12:25, 29 Lip 2016    Temat postu:

Witam. Jest może,ktoś na forum z okolic Pniew (woj. Wielkopolskie). Szukam znajomych do wspólnej jazdy ....Pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Nie 13:55, 31 Lip 2016    Temat postu:

Pytanko. Jak zmieniacie oponę tył czy to przód smarujecie dętke czymś ?? Czy tylko talkiem technicznym do opony i tyle.?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 14:02, 31 Lip 2016    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
Pytanko. Jak zmieniacie oponę tył czy to przód smarujecie dętke czymś ?? Czy tylko talkiem technicznym do opony i tyle.?

dobrze jest posmarować trochę zwykłym smarem - mniejsze ryzyko przyszczypnięcia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 438, 439, 440 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 439 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin