Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 706, 707, 708  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:00, 02 Mar 2013    Temat postu:

Ja wyginałem. Nie polecam uderzać bo morze pierdyknąć. Rozgrzewasz, łapiesz "żabką" i delikatnie wyginasz. Musi się udać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Nie 17:51, 03 Mar 2013    Temat postu:

wie ktoś może gdzie dostanę takie śrubki do osłony filtra? chodzi mi o te przy plastiku, takie długie z takim charakterystycznym gwintem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:54, 03 Mar 2013    Temat postu:

szukaj w sklepach motoryzacyjnych ale w serwisie nie sa duzo drozsze, nie które kupowałem w motoryzacyjnym i płaciłem po 1-2 zł a w serwisie były po 2-2,50 najlepiej wejdz na ktmsklep.pl i sprawdz ceny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:13, 03 Mar 2013    Temat postu:

Na ktmsklep kupisz, ale i tak przyślą Ci nie takie oryginalne jak były że takie jak by zawleczki (całe długie a na końcu gwint), tylko przyslą ci wkręt jakby, na klucz nasadowy 8, ale też super trzyma bo zamawiałem tak Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lolex368




Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:48, 03 Mar 2013    Temat postu:

Witam.
Posiadam EXC 520 2002rok.
Mam dwa pytanka:
1. Czy rozrusznik od LC4 będzie pasował p&g do mojego EXC ?
2. Mam pękniętą tylną piastę, chcę od razu kupić całe koło z ośką 20mm tylko od czego mogę podebrać oprócz KTM ? Może YZ, WR ?
Czekam na odpowiedz
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:34, 03 Mar 2013    Temat postu:

rozrusznik nie podpasuje od lc4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 22:38, 04 Mar 2013    Temat postu:

Dzieki:) a moze ktoś podpowie z tym tylnym kolem?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 23:48, 04 Mar 2013    Temat postu:

nie dobierzesz z niczego Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pon 13:26, 18 Mar 2013    Temat postu:

Zadam śmieszne pytanie ale cóż Very Happy

Chodzi o to czy jest jakieś zagrożenie dla silnika, gdy latamy w lato, silnik rozgrzany (wiadomo jak to w lato) i z pełnym impetem wjeżdżamy w jakiś rów z wodą, rzekę lub coś.
Chodzi o to czy coś grozi naszemu silnikowi, czy głowica może pęknąć czy nie?
Czy te silniki są odporne na takie rzeczy czy jest to tak jak w przypadku starych jawek na żeliwie że głowice pękały, a tłoki się zacierały Very Happy.

Chodzi oczywiście mi o katy 4T, bo rzadko widzę by ktoś 4t pchał w wodę, zazwyczaj widać 2t Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madart




Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:36, 18 Mar 2013    Temat postu:

Ja sie pakuje w wode. Bardziej sie boje o wode w airboxie.
Mamy chłodzenie cieczą więc tak czy siak nie schłodzimy cylindra i głowicy tak szybko jak w przypadku wiatrołapów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:28, 18 Mar 2013    Temat postu:

Nigdy nie słyszałem, żeby czyjemuś motocyklowi takie zdarzenie zaszkodziło. No chyba że woda dostała się do airbox'a albo do wydechu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:31, 18 Mar 2013    Temat postu:

A właśnie ktoś na tym forum kiedyś pisał że w 125 i 200 urywały się wały od strony magneta i podejrzewano że od ostrego schłodzenia. Nie mogę zajść tego tematu więc informacja NIE potwierdzona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13679
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 267 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:53, 18 Mar 2013    Temat postu:

rózne rzeczy sie dzieją.

znalem przypadek że dzieciak ganiał na 85 i wjechac do jeziorka czy innego zbiornika wodnego ;P moto całe w wodzie. myslał że usuniecie wody z silnika załatwi sprawe. ale niestety. po zdjęciu głowicy okazało sie że tłok pękł ;P nie pamietam czy cos jeszcze sie nie uszkodziło.

ja jak tyle czasu ganiam jeszcze nic sie nie stało, a nie raz na ostro rozgrzanym silniku "chłodziłem " go od kałuży itp. ale z kolei w starej yamaszce DT ze stalowym wydechem kazda taka przygoda czy jazda w deszcz powodowała że pękał mi wydech przy kolanku ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:56, 18 Mar 2013    Temat postu:

bartek85 napisał:
A właśnie ktoś na tym forum kiedyś pisał że w 125 i 200 urywały się wały od strony magneta i podejrzewano że od ostrego schłodzenia. Nie mogę zajść tego tematu więc informacja NIE potwierdzona.

Takie rzeczy dzieją się od ściągania magneta brechą lub innymi patentami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 11:10, 20 Mar 2013    Temat postu:

Wiadomo że grube dętki są bardziej odporne na przebicie. Jakby się sprawowała nowa dętka na którą by założono starą dętkę rozciętą od strony wewnętrznej? Teoretycznie byłaby "osłoną" dla tej właściwej dętki.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 11:10, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 706, 707, 708  Następny
Strona 5 z 708

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin