Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 398, 399, 400 ... 707, 708, 709  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5670
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:16, 28 Mar 2016    Temat postu:

lepiej mniejszy - będzie dokładniej, a w moto porzebujesz max 100Nm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:15, 29 Mar 2016    Temat postu:

witam czy polepszy sie jazda jak dam do exc tylni amortyzator od sx np ten [link widoczny dla zalogowanych] ma dodatkowa regulacje ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 14:57, 29 Mar 2016    Temat postu:

Jak wsadzisz od sxa do exc to bez przerobek wg mnie bedzie gorzej nie lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:04, 29 Mar 2016    Temat postu:

Panowie jak sprawdzić czy trzeba wymienić zaworek iglicowy czy wystarczy podgiąc blaszkę pływaka żeby się wcześniej zamykał ? Bo mam taki problem że sączy mi się benzyna na uszczelce moto zalewa na wolnych .Dodam że moto zaraz po odpaleniu jak jest zimny to trzyma ładnie obroty dopiero jak się zagrzeje to gaśnie po chwili na wolnych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:22, 29 Mar 2016    Temat postu:

skoro sie sączy na uszczelce to uszczelka do wymiany.

generalnie skoro odkrecasz kranik i przelewami nic nie ucieka - to zaworek trzyma. a to czy jest wyregulowany to nie wiadomo - bo poziom paliwa ma wpływ na skłąd mieszanki,

mozna zrobic w sumie prosty test - odkręc kranik i przechylaj moto, zobacz pod jakim kątem zacznie paliwo uciekać. jak miałem źle wyregulowane to nie wiem z 10-15 stopno od pionu i zaczynało lecieć. potem z 45 stopni ( no moze torche bardziej w pionie - nie miałem kątomierza ;P ) go przechylałem po regulacji i wtedy zaczynało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exc50




Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:37, 29 Mar 2016    Temat postu:

Zrobiłem test to zaczęło lecieć jak moto dość sporo przechylilem, chyba koło 40 stopni,to by chyba teoretycznie wykluczalo pływak.A tak myślę skoro na zimnym nie gaśnie a na rozgrzanym już tak to może za duża dysza wolnych? Bo z tego co wiem moto na zimnym potrzebuje więcej paliwa
Jeszcze jedno pytanie .Powiedzmy że mam teraz delikatnie za bogatą to zmieniać dysze o jeden rozmiar mniej np jak mam Powiedzmy 185 to zmieniać na 182 czy mogę zmienić odrazu na 80 ? Jak duxa różnica jest między dyszami ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Exc50 dnia Wto 19:43, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cross-c1




Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 15:22, 31 Mar 2016    Temat postu:

Panowie czy wałek rozrządu razem z krzywkami jest tak sam w każdym exc 4t ?
Ja potrzebuje do 520 z 02r.

Ewentualnie od czego pasuje ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:26, 31 Mar 2016    Temat postu:

cross-c1 napisał:
Panowie czy wałek rozrządu razem z krzywkami jest tak sam w każdym exc 4t ?
Ja potrzebuje do 520 z 02r.

Ewentualnie od czego pasuje ?

520, 525 exc, 450 sx i 450 exc miały te same wałki


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 15:48, 31 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Czw 20:37, 31 Mar 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Co o tym sadzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 21:48, 31 Mar 2016    Temat postu:

Twenty - marka robiona dla nich w chinach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13690
Przeczytał: 35 tematów

Pomógł: 269 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:47, 01 Kwi 2016    Temat postu:

najgorszy syf ;D ten twenty.

pawciak - cross c1 - nie do konca, tzn wszystko pasuje wymiennie, ale 520 i 525 miały inne koła zębate, w 520 jest chyba pełne, w 525 jest ponawiercane - i pewnie te koło troszeczke przejmuje role balansera, i mniej wszystko wibruje.

exc50 - 180 a 182 to niewielka róznica, a 180 i 80 to praktycznie cały rozstrzał dostępnych dysz pewnie ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 11:19, 01 Kwi 2016    Temat postu:

mam problem zmieniłem klocki z przodu i koło się obraca bardzo ciężko ledwo co, wkładam stare,na starych wszystko ok dodam że tłoczki po odkręceniu pokrywy zbiorniczka wcisnąłem palcami co może być przyczyną że na nowych coś blokuje ??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 11:47, 01 Kwi 2016    Temat postu:

sprawdz zacisk czy sie nie zapiekl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 12:18, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Anonymous napisał:
mam problem zmieniłem klocki z przodu i koło się obraca bardzo ciężko ledwo co, wkładam stare,na starych wszystko ok dodam że tłoczki po odkręceniu pokrywy zbiorniczka wcisnąłem palcami co może być przyczyną że na nowych coś blokuje ??
Co to znaczy bardzo ciężko się obraca? Nie zrobi obrotu jak porządnie zakręcisz? Jest kilka opcji, np za dużo płynu w układzie, ale piszesz, że odkręcałeś zbiorniczek więc raczej nie. Może być coś źle złożone, albo najbardziej prawdopodobna sprawa, czyli: Kiedy ostatnio zacisk czyściłeś? Może być po prostu zasyfiały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 14:16, 01 Kwi 2016    Temat postu:

No może obrót zrobi ale jak założę stare klocki to jest ok założę prawy klocek Stary ten od bloczków i lewy nowy to lipa ciężko A odwrotnie tez ok jest
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 398, 399, 400 ... 707, 708, 709  Następny
Strona 399 z 709

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin